Menipä pitkä päivä kirjamessuilla, joiden anti olikin monipuolista ja sivistävää hengenravintoa.
Seurasin mm. pari erittäin kiintoisaa keskustelupaneelia, joista esim. Erkki Toivasen, Matti Klingen ja Alexander Stubbin sanailu Euroopan sivistyksen rajoista oli säkenöivän älykästä ja avartavaa sananvaihtoa.
Itselleni suurin yllätys oli Stubbin hieno ja huumorintajuinen käyttäytyminen kahden kokeneen esiintyjän seurassa.
Hänessä meillä suomalaisilla on Euroopan parlamentissa kansainvälisesti edustava ja nopeaälyinen jäsen, joka antaa suomalaisista "tuppisuista" erittäin positiivisen kuvan.
Suosittelen tutustumista kaikkien kolmen julkaisemiin kirjoihin , niin jopa Iron Miken hengenheimolaisetkin voivat todeta, miten suomipoika pärjää nykyisin maailmalla muutenkin kuin vain aurinkorannikoiden ja Tallinnan risteilyjen lenkkarijalkaisina cocktail-turisteina...
Kirjamessujen korkea taso
8
534
Vastaukset
- Huomioitsija
Muistaakseni Iron Mike ei uskonut sinun olleen oopperassakaan, joten tuskin hän tuotakaan kirjamessukirjoitusta uskoo.
Vaikka laittaisit hänelle kellonajat ja esiintymisareenan nimet näkyville, ei hän voi uskoa, koska ei itse koskaan käy missään kulttuuriharrastuksissa.
Mutta jos tarinoit Huuhaa-aiheista, saat heti täällä monta hyvää keskustelukumppania!- Ihmettelijä...
Misät oopperajutusta puhut? Pistäs linkki aiheeseen tällä foorumilla, niin nähdään muutkin mistä on kyse ja ketä on ollut asiassa mukana?
- Huomioitsija
Ihmettelijä... kirjoitti:
Misät oopperajutusta puhut? Pistäs linkki aiheeseen tällä foorumilla, niin nähdään muutkin mistä on kyse ja ketä on ollut asiassa mukana?
Ei minulla ole mitään linkkejä, mutta muistelen Iron Miken kovasti kinastelleen asiasta Hitmanin kanssa.
Jospa Iron Mikellä on niitä linkkejä? - sivullinen..
Huomioitsija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään linkkejä, mutta muistelen Iron Miken kovasti kinastelleen asiasta Hitmanin kanssa.
Jospa Iron Mikellä on niitä linkkejä?Jos sinulla ei ole mitään näyttöä noista keskusteluista, taitaa olla niin, että ne ovat vain pääsi sisällä tapahtuneita harhoja :)
- Tarkkaavainen
Tarkoitatko sitä hevosenhampaista märkäkorvaista aloittelijaa, joka esitti juorukelloa EU:ssa? Täysin onneton tapaus, mutta vasikkana ihan paikallaan.
- Fan
ihmiskunnan kuningas. Suosittelen jokaiselle koko hänen tuotantoaan.
- ja--
Hyryn koko tuotantoa suosittelen minä..
Suomen ykköskirjailija, jeps..
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705