Miksei nuo taavetit osaa kertoa, mikä oli vikana; eihän tälläinen reportti ole mistään kotoisin !!
------------------------
Soneran webmailia haitannut vika on saatu kuntoon
Sähköpostin www-kayttöliittymä tuli kuntoon 28.10.2005 klo 01:00.
Vika alkoi 27.10.2005 n. klo 16:00.
Vika vaikutti Soneran webmail-käyttöliittymiin.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
--------------------
SIIS MIKÄ OLI VIKANA ! PERKELE... Pian vaihtuu ISP ...
Soneran Häiriöreportit SUCKS !
8
1089
Vastaukset
- lapm
Soneran raportointi politiikka on se että mielellään ei raportoida mistään ja jos on pakko raportoida niin jotain ympäripyöreää sitten.
Eihän sitä nyt voi asiakkaille kertoa missä vikaa oli oikeasti. :P - - - - -
Ja mitä siitä tiedosta hyödyt? Et mitään.
- vesku
näille pikkuisille olis ollut gutaa jos häiriö olis aiheutunut jostain ruotsalaisiin tai Ruotsiin liittyvästä. Päästän piinasta; joo, kuten aiemmat tiedotteet kertoivat, sähköpostipalvelimet siirrettiin yhteispohjoismaiselle alustalle. Eli erittäin tådennäköistä on, että ruåtsalaisten sähköpåstit såtkivat meidän!
Hui kamalaa! - Sijaiskärsijä
vesku kirjoitti:
näille pikkuisille olis ollut gutaa jos häiriö olis aiheutunut jostain ruotsalaisiin tai Ruotsiin liittyvästä. Päästän piinasta; joo, kuten aiemmat tiedotteet kertoivat, sähköpostipalvelimet siirrettiin yhteispohjoismaiselle alustalle. Eli erittäin tådennäköistä on, että ruåtsalaisten sähköpåstit såtkivat meidän!
Hui kamalaa!Ainakin koulumaailmassa tahtoo olla niin, että vika on löydettävissä jostain muualta kuin omasta pesästä: Esim Sonera, Otava ja Sijainen ovat käyttökelpoisia taikasanoja, kun hommat takkuavat.
- Sijaiskärsijä
Sijaiskärsijä kirjoitti:
Ainakin koulumaailmassa tahtoo olla niin, että vika on löydettävissä jostain muualta kuin omasta pesästä: Esim Sonera, Otava ja Sijainen ovat käyttökelpoisia taikasanoja, kun hommat takkuavat.
Omalta osaltani voin kertoa, että asia on konsulttien tutkima. Olin nimittäin ainoa sijainen, joka vastasi kyselyyn, jonka tuloksena suurimmaksi ongelmaksi (tai hienosti sanottuna kehittämiskohteeksi) työyhteisössä nousi se, että sijaisia ei ole riittävästi opastettu työhön. Minä itse en sitä kokenut ongelmaksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siitä vaan muutkin kriittisesti arvioimaan, että mitkä ovat hyödyt ja haitat asiakassuhteesta. Oma työsuhteeni on alistussuhde, jolle ei esim. pomo voi mitään, jollei määrää minua tekemään työyhteisön vaatimalla tavalla (eivät sentään kaikki) vastoin parempaa tietoansa, josta seuraa hänelle itselleen potkut. Alistajia ovat minut uhkana kokevat eli samassa linjassa toimivat tai muutoin tilanteesta hyötyä hakevat (esim. asiakkaat, jotka eivät halua minkään muuttuvan). - ---
Sijaiskärsijä kirjoitti:
Omalta osaltani voin kertoa, että asia on konsulttien tutkima. Olin nimittäin ainoa sijainen, joka vastasi kyselyyn, jonka tuloksena suurimmaksi ongelmaksi (tai hienosti sanottuna kehittämiskohteeksi) työyhteisössä nousi se, että sijaisia ei ole riittävästi opastettu työhön. Minä itse en sitä kokenut ongelmaksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siitä vaan muutkin kriittisesti arvioimaan, että mitkä ovat hyödyt ja haitat asiakassuhteesta. Oma työsuhteeni on alistussuhde, jolle ei esim. pomo voi mitään, jollei määrää minua tekemään työyhteisön vaatimalla tavalla (eivät sentään kaikki) vastoin parempaa tietoansa, josta seuraa hänelle itselleen potkut. Alistajia ovat minut uhkana kokevat eli samassa linjassa toimivat tai muutoin tilanteesta hyötyä hakevat (esim. asiakkaat, jotka eivät halua minkään muuttuvan).Missäs sinun juttu menee?
- töissä
Sijaiskärsijä kirjoitti:
Siitä vaan muutkin kriittisesti arvioimaan, että mitkä ovat hyödyt ja haitat asiakassuhteesta. Oma työsuhteeni on alistussuhde, jolle ei esim. pomo voi mitään, jollei määrää minua tekemään työyhteisön vaatimalla tavalla (eivät sentään kaikki) vastoin parempaa tietoansa, josta seuraa hänelle itselleen potkut. Alistajia ovat minut uhkana kokevat eli samassa linjassa toimivat tai muutoin tilanteesta hyötyä hakevat (esim. asiakkaat, jotka eivät halua minkään muuttuvan).sillä viestistäsi ei ota selvää naapurin erkkikään...mikä on ominaista Soneran viestinnässä noin yleensäkin.
- ei enää
sonera pois,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 121769