Oli pimeää, liikennettä ja yks kaks pyöräilijä maassa edessäni. Olin ajanut pyörätiellä päälle. En yksinkertaisesti nähnyt häntä. Vauhti minulla ei ollut kova, hiljainen, olin melkein pysähtynyt. Kun tömps... siihen se osui, keskelle puskuria. Ambulanssi soitettiin, poliisit tuli. Pyöräilijä ei loukannut pahasti, ei tarvinnut viedä sairaalaan. Minä kuitenkin syyllinen, minä joka ajan paljon ja olen tottunut rauhallinen kuski. Nyt vaivaa syyllisyys. Ja se etten ees kysynyt nimeä ja ketä paikalla oli. Olin sen verran paniikissa, että en ees kiittänyt auttajia. Kait minä korvaamaan pyöräilijälle joudun, vaikka mitään vakavaa ei sattunut. Onneksi
pääsimme naarmuilla... Ja kaikki ovat hengissä. Kiitos siitä!
Vahinko ei tule kello kaulassa
Ansku
2
558
Vastaukset
- poliisille
ja kysy nimi niin voit soittaa ja kysyä vointia saat itselle mielen rauhan
- Kukkahattutäti2
Siis ajoitko sinä autolla pyörätiellä fillaristin päälle? Mitä ihmettä sä siellä teit?
Luulisin poliisin kertovan yhteystiedot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760