ennuste

epäilys

Luulen, että seuraavat viisi pääsee vielä kerran kokeilemaan onneaan: Minna, Hanna K., Karoliina, Roni ja Joonas 19-v Turusta.

7

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sohvaperuna

Mun veikkaus on, että viis lucky looseria on:
      Roni
      Bettina
      Markus
      Hanna K.
      Karoliina

• Jere

Melko hyvä veikkaus... koska itse veikkaan samaa. :)
      Osaatko nimetä viimeisen?

• näitä:

Roni Trang
      Pete Seppälä
      Minna Frimodig
      Karoliina Kallio
      Sari Tuomi

... ja näistä yleisö äänestää jatkoon Ronin ja Minnan.

• menevät

Bettina, Roni, Karoliina ja ville

• Jarkko

Tässä prosentit, jotka tippuneet (2. ja 3. sijan saaneet) saivat:
      1. Roni 40 %
      2. Sari 26 %
      3. Joonas S. 24 %
      4. Karoliina 22 %
      5. Hanna 19 %
      6. Ville 16 %
      7. Eliisa 15 %
      8. Bettina 13 %
      9. Minna 10 %
      10. Pete 6 %

Tietenkin täytyy ottaa huomioon, että prosenttiluvut koskee yksittäisiä ryhmiä. Eli tulosjakauma oli epätasainen eri ryhmissä. Kolmen parhaan joukko sai ryhmästä riippuen 71-97 % äänistä. Tuomarit luonnollisesti huomioivat tämän.

Viimeisessä ryhmässä on aivan varmasti Roni ja Karoliina. Tuomarit veikkasivat näitä ahkerasti omaksi suosikikseen.

Oma veikkaukseni: Roni, Sari, Joonas S., Karoliina ja viidentenä Hanna/Bettina.

• Jarkko

Yllätysnimi saattaisi tietysti vielä nousta niistä, jotka eivät päässeet kolmen parhaan joukkoon. Tällainen olisi Markus Blom, sillä muistaakseni kaksi tuomareista oli hänen kannallaan, mutta jäi ryhmässään neljänneksi tai viidenneksi. Tuossa ryhmässä kolme parasta sai vähiten eli 71 % kaikista äänistä. Eli silloin Markus Blomin ja Juho Jormanaisen osuus on 29 %. JOS Markus sai paljon enemmän ääniä kuin Juho, hän voisi olla korkeallakin tuolla listalla. Hän saattoi siis hyvinkin saada esim. 20 % äänistä, jolloin ohittaisi tässä matemaattisesti lasketussa pistelaskussa Hannankin. Eli olisi viides.

• EHDOTTOMASTI!!

Ja jos RONI ei pääse jatkoon niiin.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe