Laittais Tuokkolan maaliin suulle Kalpaa vastaan, ku ne on niin surkeita!!! Olisi aika pojan saada näytönpaikka. Ilari Näckel vois kerranki miettiä järjellään, jos sitä on. Menee maku jos rupusakkeja vastaan ei voida antaa edes mahkuja. Jos ekas eräs menee kolme omiin, ni molari vaihtoon ja 4 maalia itselleen. Kalpaa vastaan pitäisi onnistua sekin...
TUOKKOLA maalille
4
310
Vastaukset
- ilvessss
kalpa-tappra 6-5 rl
tuokkola oli maalissa ja siinä meni se 6 ottelun voitto putki rikki - maalilamppu
Laittakaa Tuokkola maaliin vaan,niin saa maalilamput töitä ja Airam lampputilauksia.
- tuokkola58
njoo.. oon toisaalta samaa mieltä mut toisaalta en. Kyllä Pekin mustakin pitäis saada pelata enemmän, mutta nyt ku Tapparalla on meno päällä ja JJ tolppien välissä, niin ei ne nyt voi Pekiä sinne kesken kaiken laittaa paitsi välillä. Niinkuín olihan se tuossa Ässät pelissäkin. Mutta kuten todettu niin Peki ei ole vielä yhtä hyvä esim Lehdon Mika. Ja itsekkin olen suuuuri Tuokkola-fani mutta näin se vain on, mutta kyllä se Peki parin kolmen vuoden päästä on jo niinku sellanen melkein Lehto tyylinen ;D Tai no mistä sitä tietää vaikka olis jo jouluna :o :))
- pena
Pistäkää sinne maaliin ITKIJÄ NEITI PASI PUISTOLA ja verkot heiluu, saattas olla parempi kuin kontaaja Leho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760