eilen kun Viron ylpeys Anu Saagim sanoi Ruben Stillerille telkussa, että suomalaiset miehet käy Virossa porttoloissa, koska virolainen nainen on kaunis ja suomalainen ei ole. Lisäksi suomalainen nainen ei osaa tyydyttää miestään. Mitähän tosta pitäis ajatella. Mä otan kahvia ja pitkoa ja sulattelen kuulemaani. Oli kyllä herravieraita eilen ja se hörähti nauramaan, että just joo. Olikohan sit vaan kohteliaisuutta.
Näittekö
22
1300
Vastaukset
- tukkusutija
ja ei oo intiimiä kokemusta virolasista linnuista muuteskaan.
ja kadun kuvassa tallinnan tertut ovatten enempi laitettuja kuin muhoksen mimmit.
vaan tyytyväinen oon ollut useinkin suomalaisen naisen lanteiden lämpöön ja huumaan niin kuumaan, että morgonit soi.
ja herravieraat hörähtelee kohteliaisuudesta sun muusta mukavasta.- puhuri
Et se oli sit sitä kohteliaisuutta. Mulla oliki vähän tukka sekasin. Ei taida virolaisplikat pitää tukkaa sekasin.
- Jänö-Jussi
kaukana ihannenaisesta.
Tollanen Jaana Pelkosen näköinen olis paljon kauniimpi. Naisen täytyy olla hymyilevä eikä näyttää leikellyltä peikolta.
Mistäs sitä kahvia sais, onko pannu vielä lämpimänä. Eiks tämä kaffetpalsta ole?- puhuri
on kahvia ja capuccinoa. Sit mä hain just tuoretta pitkoa. Siinä on rusinoita. Ja kampasin tukan. Korkokenkiä en käytä vaikka olenki tämmönen tappi. Mut ei kai se kahvinjuontiin vaikuta?
- Jänö-Jussi
puhuri kirjoitti:
on kahvia ja capuccinoa. Sit mä hain just tuoretta pitkoa. Siinä on rusinoita. Ja kampasin tukan. Korkokenkiä en käytä vaikka olenki tämmönen tappi. Mut ei kai se kahvinjuontiin vaikuta?
En mäkään käytä korkokenkiä.
Jos mä litran mukin ottasin kahvia, oikein mustana ja ilman sokeria jönssipullaa vois kans maistaa jos kerran on rusinoitaki mukana. - puhuri
Jänö-Jussi kirjoitti:
En mäkään käytä korkokenkiä.
Jos mä litran mukin ottasin kahvia, oikein mustana ja ilman sokeria jönssipullaa vois kans maistaa jos kerran on rusinoitaki mukana.istupa siihen seuraks tähän ikkunapöytään ni voidaan tarkkailla katumaisemia.
- Maxelle
Vai niin sanoi Anu Saagim?
Kaipa hänellä on asiasta sitten omakohtaisia ensikäden tietoja. Mitä tuohon nyt oikein komentoisi. Aikoinaan kun suomalaiset arvostelivat neukkuja ,että ovatkin niiku tuperattuja ylimaalattuja vuosisataisia ilmennyksiä, niin kummasti kääntyi tuo tilanne toiste päin: suomalaiset Mustalla torilla ostoksia tekevät fröökkynät muuttuivat tuulipukuisiksi muumimammoksi.....joo.
Ei ollut Tallinaan menemistä,kuin korkkareissa ja vaikkos tuuli puhaltanut tukan jäähän ja jalat rakoilla sipsutellut ,niin oli se yritettävä suominaisen kunniaa ylläpitää.*NAURAA***
Olen sitä minäkin jopa hattu päässä istuksinut Vanhankaupungin kellari ravintelissa.
---niin,myönnettävä on, että nuo naiselliset hepeneet ovat siellä naapurin aidan takana nättejä. Sen kerran kun olen vieraillut, niin seksikkäitä ja kauniita alusasuja aina kassillinen tulee hankituksi.
Aikasen raju väite,etteikö suominaiselta intohimoista rakkastelutaitoa riittäisi.
Mutta voisi kait kysyä:mitä näiltä miehiltä puuttuu,jos ostettuun naiseen päätyvät---olivatpa sitten mitä kansallisuutta tahansa.- eeva-sisko
funtsin, että missä siellä ovat ja oleilevat vanhat ihmiset kun katukuvaa somistavat tiukkapeppuiset, nuoret kauniit naiset.
Any Saagim oli oikeassa, että paremmalta sukulaiskansan tytöt yleisesti ottaen näyttävät ainakin katukuvassa kuin meikäläiset.
Miehet vasta voisivat lähikontaktissa oltuaan antaa sen lopullisen arvion muusta paremmuudesta.
Risto Matti Ratian vaimo (vai onko jo ex) on mielestäni pinnallisen tuntuinen kovan sorttinen nainen vaikka millaisiin muotikuteisiin pynttäytyneenä. - poro
eeva-sisko kirjoitti:
funtsin, että missä siellä ovat ja oleilevat vanhat ihmiset kun katukuvaa somistavat tiukkapeppuiset, nuoret kauniit naiset.
Any Saagim oli oikeassa, että paremmalta sukulaiskansan tytöt yleisesti ottaen näyttävät ainakin katukuvassa kuin meikäläiset.
Miehet vasta voisivat lähikontaktissa oltuaan antaa sen lopullisen arvion muusta paremmuudesta.
Risto Matti Ratian vaimo (vai onko jo ex) on mielestäni pinnallisen tuntuinen kovan sorttinen nainen vaikka millaisiin muotikuteisiin pynttäytyneenä.Virolaisnaiset näyttävät kauniimmilta kuin suomisiskot. Ja se johtuu siitä, että he näkevät enemmän vaivaa ulkonäkönsä eteen. Siellä nainen saa olla nainen ilman että feministisiskot pilkkaavat.
Minulle Tallinnan nähtävyyksiksi riittää hyvin kun saan ihailla sen naiskauneutta poro kirjoitti:
Virolaisnaiset näyttävät kauniimmilta kuin suomisiskot. Ja se johtuu siitä, että he näkevät enemmän vaivaa ulkonäkönsä eteen. Siellä nainen saa olla nainen ilman että feministisiskot pilkkaavat.
Minulle Tallinnan nähtävyyksiksi riittää hyvin kun saan ihailla sen naiskauneuttaOn maailmankuulu. Tätä kärrynpyörää ei tartte enää keksiä uudelleen.
Suomalaisella naisella on vaistot ja hoksottimet kohdallaan, jos ne herätetään.
Ihan näyttää siltä, että suomalaisella naisella menee paremmin kuin koskaan ennen.
He ovat naisellisuudestaan tietoisia, itsetuntokin kohdallaan.
- kyseistä juttua
eikä nyt sanojasta tai virolaisista naisistakaan. Mutta on se vain hassua kun tuolla kadulla tai kaupungilla kävelee silmät ja korvat auki, huomaa että jos joku nainen on näyttävän näköinen niin puhuu se yllättävän usein venäjää. Eikä siis mikään katunaisen näköinen - huomatkaa kateelliset tsuhnat - vaan naisen, naisellisen ja silti itsevarman ja komean näköinen.
- puhuri
mistä päättelet suomalaisnaista kateelliseksi. Mun elämässä ei tarvita pitsejä ja blyymejä. Ennemminkin olen semmonen farkkutyttö, jolla on buutsit ja usein vielä nahkatakki. Ihailevia miehiä on ollut ettei itsetunnossakaan ole mitään vikaa. Jotenkin vaan koen että olen nainen ihan oikeasti. Siis olen nainen ja äiti. Eronnut nainen, jolla on hyvät välit exän kanssa ja elämä maistuu juuri tällä hetkellä mansikalta. Haluaisinko siihen jonkun ilotalolookin, en tosiaan.
- mutta arvasin
puhuri kirjoitti:
mistä päättelet suomalaisnaista kateelliseksi. Mun elämässä ei tarvita pitsejä ja blyymejä. Ennemminkin olen semmonen farkkutyttö, jolla on buutsit ja usein vielä nahkatakki. Ihailevia miehiä on ollut ettei itsetunnossakaan ole mitään vikaa. Jotenkin vaan koen että olen nainen ihan oikeasti. Siis olen nainen ja äiti. Eronnut nainen, jolla on hyvät välit exän kanssa ja elämä maistuu juuri tällä hetkellä mansikalta. Haluaisinko siihen jonkun ilotalolookin, en tosiaan.
vain että tuo ilotalolook otetaan varmasti esille kun asiasta (s.o. venäjän kielestä) mainitsen.
- puhuri
mutta arvasin kirjoitti:
vain että tuo ilotalolook otetaan varmasti esille kun asiasta (s.o. venäjän kielestä) mainitsen.
kyse ei ole kielestä vaan siitä että se on täysin hokkerilookki. Venäläiset ja virolaiset naiset on ylipukeutumisen maailmanmestareita. Ei kaupungilla tarvitse kulkea kuin olisi menossa kapakkiin. En silti ymmärrä sitä homssuista tuulipukulookkiakaan johon näkee usein syyllistyttävän.
- monenlaisia
puhuri kirjoitti:
kyse ei ole kielestä vaan siitä että se on täysin hokkerilookki. Venäläiset ja virolaiset naiset on ylipukeutumisen maailmanmestareita. Ei kaupungilla tarvitse kulkea kuin olisi menossa kapakkiin. En silti ymmärrä sitä homssuista tuulipukulookkiakaan johon näkee usein syyllistyttävän.
Usein miehet arvostavat sitä että naisen tuntee naiseksi vähän kauempaakin. Tuulipukukansasta se ei selviä kuin primääritunnusten äärelle kaivautumalla ja se on aina vähän riskialtista puuhaa.
- puhuri
monenlaisia kirjoitti:
Usein miehet arvostavat sitä että naisen tuntee naiseksi vähän kauempaakin. Tuulipukukansasta se ei selviä kuin primääritunnusten äärelle kaivautumalla ja se on aina vähän riskialtista puuhaa.
Tuulipuku kuuluukin urheiluun. Naisellinen voi olla ilman huorahtavaa yliampumistakin.
- toisten pukeutumista
puhuri kirjoitti:
Tuulipuku kuuluukin urheiluun. Naisellinen voi olla ilman huorahtavaa yliampumistakin.
ei voi arvostella huorahtavaksi joutumatta epäillyksi kateudesta.
- Herra_X
toisten pukeutumista kirjoitti:
... juuri siitä on kyse tässäkin keskustelussa, vai?
- puhuri
toisten pukeutumista kirjoitti:
jos sanon tuulipukunaista tyylirikkoiseksi? Onko se kateutta?
- Herra_X
puhuri kirjoitti:
jos sanon tuulipukunaista tyylirikkoiseksi? Onko se kateutta?
Koska sanot sen vain siksi, että yrität peittää kateutesi paremminpukeutuvia kohtaan :D
- puhuri
Herra_X kirjoitti:
Koska sanot sen vain siksi, että yrität peittää kateutesi paremminpukeutuvia kohtaan :D
Minä kun olen pitänyt itseäni aika lailla omaan elämääni tyytyväisenä ja ollut näin väärässä!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535294
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413273- 2513145
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442668- 361824
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271615Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411566- 161457
- 231437
- 241347