Nyt-liite 43/2005
Luettele (Bjarne Kallis) seitsemän veljeksen nimet.
- Äidinkieleni on ruotsi, en oikein tunne teosta.
Kallisko presidentiksi?
6
318
Vastaukset
- frufani
No ei pelkoa..vaikka se olisikin ehdokkaana niin ei siitä pressaa tule!
- nämä, kyllä
börje, börje, börje, börje, börje, börje ja börje ja homppeleita kaikki.
- Siipiveikko
Itse en osaa ruotsia juurikaan, joten en arvostele.
On jo paha rangaistus joutua ruotsinkielisen opettelemaan suomen kieli, joten liian kovaa olisi pakottaa Kiven teoksia lukemaan. - koulutustason :(
Kalliksella samalainen yo pelkästään kuin Ahtisaarella.
Ahtisaari antoi esimerkillään jo hyvän varoituksen. Se teki ja sanoi niin paljon tyhmyyksiä, että koko kansa joutui usein hämminkiin ja nauruun.
Ei toista sellaista maallikkoa enää!- uskokaahan jo!
Pieni tauko näköjään oli tuolla parjaajalla, ennen kun taas tuli tänne dissaamaan. Vai "samalainen yo pelkästään kuin Ahtisaarella", olikohan kansakoulunopettaja Ahtisaari edes ylioppilas, mutta Kallis on yo-tutkinnon lisäksi kuitenkin valtiotieteen maisteri ja ollut mm. Kokkolan kauppaoppilaitoksen rehtorina.
http://www.bjarnekallis.net/fi/henkilokuva/henkilohistoria/?id=13
Mitä tekemistä on kuvitteellisen, metsäsuomalaisista kertovan kirjan veljesten nimiluettelolla presidentin virkaan pyrittäessä? Luulisin että Halonen kompuroisi samalla tavoin jos pitäisi luetella seitsemän keskeistä henkilönnimeä vaikkapa Tuntemattomasta Sotilaasta, jota Kallis kertoi arvostavansa.
- vaikka Mannerheimin
äidinkieli oli Ruotsi niin ei se estänyt olemasta kahteen otteeseen valtionhoitaja tai presidentti ja kansallissankari
ps olen itse suomenkielinen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828