kaikkein mieluiten juuri tällä hetkellä
mitä tekisit nyt
10
216
Vastaukset
- LonesomeMan
Sut niitten vihreitten raitojes kans sylkkyyn ja saisit tulla mun frendiks uskontopalstalle, jos on pokkaa!!???
- ypoyksin
siihen pokkaa olisi
- LonesomeMan
haluis ite?? siinäpä vasta kysymys ;)
- ypoyksin
kerrakseen....aatellu oon kuukausia ehkä vuosiakin jo...
- Tanevaan
Kuuntelen Tukholmasta gamla godingar ja nautin siis hyvästä musiikista sen lisäksi kiusaan kaikenlaisia Huuhaa ja muita ryhmiä tyhmillä jorinoilla mutta kyllä se jotain tyydytystä tuo elämään, kun tietää,että muitakin on mailmassa, kun itse eikä tee paljon kipeetäkään.
- ypoyksin
on kukavaa etenkin tuo kiusaaminen
- perskuti
Kyllä Sinun pitäis tietää mitä se mies tällä hetkellä kaipaa:DDDDD
Väärin arvattu, ei todellakaan anoppia kylään:DDDD- ypoyksin
kello on vast 16.30....aattelen oikkeen tiukasti niin tulisin siihen tulokseen et naisen lämmintä....ruokaa hmmmmm
- perskuti
ypoyksin kirjoitti:
kello on vast 16.30....aattelen oikkeen tiukasti niin tulisin siihen tulokseen et naisen lämmintä....ruokaa hmmmmm
Rakkaalla lapsella on monta nimeä:DDD
- ypoyksin
perskuti kirjoitti:
Rakkaalla lapsella on monta nimeä:DDD
on mutta sehän on totta luulisin hih
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070