Minulle suutuit? Enhän minä voi sille mitään jos olen rikkaaseen perheeseen syntynyt. Ei sitä voi valita vanhempiaan. Mieluummin olisin köyhä ja onnellinen kuin rikas ja onneton. Mutta on minulla kuitenkin ihana poikafrendi. Hänellä ollut kamala lapsuus. Isä ollut juoppo ja ajanut äidin ja lapset aina väliin kartanolle ja he ovat joutuneet menemään naapuriin usein yöksi. Minä olen yrittänyt saada niitä pahoja muistoja hänen mielestään. Siksi hoivaan ja hellin häntä nyt. Omaa mussukkaani.
Miksi sinä Pirskuti
7
297
Vastaukset
- perskuti
Åiti Teressa....
Toivotan hyvää jatkoa valitsemallesi tielle!
Jos olisin Sinulle hyväntekijälle suuttunut en kirjoittasi, enkä vastaisi Sinun ihmisläheiseen kaipaukseesi.- Selinka
Enhän minä äiti Teresa sentään ole. Mun mussukka lähti justiinsa niin komeena sinne työhaastatteluun.
Kyllä siitä moni nainen tykkää. Kerrankin se toi yhden naisen kotiin kun nainen oli baarissa kysynyt minne voisi mennä yöksi.
On se sitten vielä kaiken lisäksi niin hyväsydämminenkin. - perskuti
Selinka kirjoitti:
Enhän minä äiti Teresa sentään ole. Mun mussukka lähti justiinsa niin komeena sinne työhaastatteluun.
Kyllä siitä moni nainen tykkää. Kerrankin se toi yhden naisen kotiin kun nainen oli baarissa kysynyt minne voisi mennä yöksi.
On se sitten vielä kaiken lisäksi niin hyväsydämminenkin.Sellaisen,...jopa sanoisin,joka naisen tavoitteleman ihannemiehen.
Ole tarkkana, jottei vaan mene muiden elätettäväks,...eihän Sinulla olis "virkaa" sen jälkeen ja murheissas kuihtuisit siihen sohvan viereen,...siihen jossa Hän, Sinun unelma oli silitettävänä.
Elämä on niin ihmeellistä, ei huoma niitä pieniä hellyyden antamistarpeita, kunnes on yksin.... - kans
perskuti kirjoitti:
Sellaisen,...jopa sanoisin,joka naisen tavoitteleman ihannemiehen.
Ole tarkkana, jottei vaan mene muiden elätettäväks,...eihän Sinulla olis "virkaa" sen jälkeen ja murheissas kuihtuisit siihen sohvan viereen,...siihen jossa Hän, Sinun unelma oli silitettävänä.
Elämä on niin ihmeellistä, ei huoma niitä pieniä hellyyden antamistarpeita, kunnes on yksin....Miksi sinä Selinka satuilet? Kun on niin hyvä mielikuvitus?
- perskuti
kans kirjoitti:
Miksi sinä Selinka satuilet? Kun on niin hyvä mielikuvitus?
Ihmisen paras huvitus on vilkas mielikuvitus:DDD
- ketju
Lue viesti kaikkea kans, kun taas meni väärälle henkilölle, sorry.
- perskuti
Ei aina voi onnistua,...kunhan yli viisikymmentä prosenttia, se riittää...."muiskis"....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872