Arpajaislain mukaan pitäisi olla yleihyödyllinen tarkoitus. Osallistuminen vaalimainontaanko arpoja myymällä on! Päätöksen takana on Karpon ohjelman mukaan ohjelmassa haastateltu hallintoneuvos Jouni Laiho. Oletteko samaa mieltä?
Tarjan vaalikampanjaan
kuuluvat arpamyynti!
4
204
Vastaukset
- Sosiaalidemokraattinen aate
On hallitusneuvos Laihon mukaan yleishyödyllinen ja kannatettava aate. Voiko sen selvemmin sanoa.
- Suomalaisista
on sitä mieltä että, sosialismi ei ole hyödyllinen aate, vaan se tuhoaa kaiken!
- hoitaa homman
Tässä nähdään miten sossujen lonkerot on joka puolella. Laki on niin kuin se luetaan. Laki on aina valtaeliitin puolella. Halonen on Sos.dem puolueen käsikassara. Nähtiinhän se molemmissa Suomen pankin nimityksissä.
- päättyy
sillä lätsäpekka ei ole enää nimittämässä ketään kun lumet ovat sulanneet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164990Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293613No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452440- 501568
- 411520
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241434- 141262
- 271168
- 161132
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221097