Edelleen en voi ymmärtää, että Heikki tiputettiin. Hänellä olisi ollut annettavaa...
Tuomarit tiputtivat toisen kaksosista. Eivät tajunneet, että he ovat yksilöitä ja olisivat ansainneet molemmat jatkopaikan. Tätä mieltä minä!
Heikin tiputtaminen
4
280
Vastaukset
- mieltä
Ja ei, minä en ole mikään teinix, vaan melkein kolmekymppinen musiikin suurkuluttaja. Nuo kaksoset olivat pirteintä mitä kummallakaan Suomen Idolin tuotantokaudella on tapahtunut, ja heidän toilailujaan oli hauska katsoa ja ennen kaikkea lauluaan upeaa kuunnella. Olisi todella mielenkiintoista jostain saada selville, mikä ihme oli toisen kaksosen pudottamisen todellinen syy. Jatkoon pääsi paljon huonomminkin laulavia, eli se ei päivänselvästi se syy ollut. Ajattelivatko he, että tulee huonoa draamaa kun on kaksi liian samanlaista kisassa mukana? Siis keitä ja mitä varten ne tuomarit tuossa ohjelmassa ovatkaan?
- samaa mieltä!
olen täysin samaa mieltä että heikin olisi ehdomasti pitänyt päästä jatkoon!! ja se on todella ärsyttävää kun jotku laittaa että ilkka olisi sellanen teinitähti. no eipä niin taida olla koska yleensä nuo ns. teinitähdet on n.16-19 vuotiaita ja ilkka on jo hieman vanhempi... mutta toivottavasti nyt sitten ilkka voittaa!! :D
- toinenkin
Kumpikin on typeriä tolloja eivätkö osaa edes laulaa. Oli liikaa, että toinenkin niistä pääsi jatkoon. Toivottavasti tippuu finaalikierroksella ensimmäisenä!
- ....
Ei varmasti tipu. Sen verran osaa laulaa ja ihana värikäs ja hauska persoona. Sääli, että piti veli tiputtaa. Jatkoon pääsi monta huonommin laulavaa ja esiintyvää. Molemmat olisivat ansainneet jatkopaikan, mutta paskaohjelmassa käy aina paskasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723