ilkka

idols fani

ilkka on paras tänne mieli piteitä ilkasta tai heikistä

ei pauliinasta ei joonaksesta ja niin edelleen

7

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------

ei todellakaan ole paras, ei edes pojista. No sama se, tytöt jyrää!

• :D:D

ilkka on aivan mahtawa!!!!! osaa laulaa, on hauska ja hyvänäköinen!! :D heikki oli myös kaikkea tuota tippui. snif. ilkka voittoon :D
      ja tosiaan jos jollakin on tapana haukkua niitä jokka tykkää ilkasta nii pitäkööt mölyt mahassaan koska kukaan ei haluu kuunnella ku omaa suosikkia haukutaan. oli se kuka tahansa!!

• Hitsinpimpulat

Tännehän piti laittaa mielipiteitä Ilkasta eikä
        pelkästään kehua häntä?

Minun mielipiteeni on se, että Ilkka ei ole kovin
        ihmeellinen laulaja muihin finalisteihin verrattuna.
        Pirteän oloinen persoona, mutta äänessä ei ole särmää.

Siinä oli minun mielipiteeni.

• asiantuntija??

ihan pakko kommentoida tohon yhteen viestiin......miten joku voi tollasta ees väittää.....ja yleensäkki ottaen, kun täälä on väitetty, että ilkka laulaa muka nuotin vierestä.....totuushan on, että hänellä on koko porukan puhtain ja ainutlaatuisin ääni.....ja aatelkaapa vähän tarkemmin millasen biisin hän siinä
      semifinaalissa laulo.....ei sellasta voi lähteä kovin revittelemällä laulamaan.....minun mielestäni ilkka lauloi sen juuri niin hyvin kuin sen vain voi laulaa......ja itse olen muuten 22 vuotias mies.
      niin että se höpötys siitä, että ilkkaa äänestävät
      ois kaikki muka jotain teini-tyttösiä, niin sellanen voidaan lopettaa heti alkuunsa...ilkalla vain on ylivoimaisesti puhtain ja voimakkain ääni..ja mitä hänen luonteeseen tulee, niin hän ei
      todellakaan ole mikään turha pelleilijä.....erittäin tasapainoinen ja hauska tyyppi.....saa kommentoida jos haluaa*wirn*

• ffhfghj

Ilkka on paras!

• on että

sinun mielestäsi Ilkka laulaa puhtaasti. Nimittäin kun hän ei laula puhtaasti ja se on fakta, jonka jokainen hyvän nuottikorvan omaava voi itse todeta. Sori vaan... Ääni on pikkuisen kireä ja epäpuhtaus johtuu varmasti tekniikkavirheistä. Eli kovalla työllä voisi olla varmasti ihan hyvä laulaja.

• Aivan ihana....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe