kiperä homma kun kelloja siirretään yöllä 04 aikaan pitääkö vanhan kipparin valvoo siihen asti et voi siirtää kelloja vai voinko siirtää ne aikaisemmin?Kun en viitsisi valvoo aamuyöhön sen takia:=))))
nyt tuli
62
739
Vastaukset
- varatartsan
kippari! Tätä kinkkistä kysymystä minäkin mielessäni pähkäilin. Jos pysäyttäis kaikki kellot, kun menee nukkuu ja sitten aamulla taas aikaan...tai jotain sinnepäin. :o) Mitäs muuta kipparille?
- kippari1
tässä ihmeitä päivä kerralla vaan et ihan kivasti tässä menee entäs itselläsi?Toi kello juttu on aika paha juttu;=))))
- varatartsan
kippari1 kirjoitti:
tässä ihmeitä päivä kerralla vaan et ihan kivasti tässä menee entäs itselläsi?Toi kello juttu on aika paha juttu;=))))
käydä vielä hakee toinen lääkekuuri, kun nyt poskiontelot kipeet ja yskä ja nuha jatkuu. Rupee jurppii, kun ei ala jo tervehtyä. Terveet on elämäntavat olleet, ainoo, että ei malttanu silloin kunnolla sitä flunssaa sairastaa, kun piti vaan duuniin päästä...
- kippari1
varatartsan kirjoitti:
käydä vielä hakee toinen lääkekuuri, kun nyt poskiontelot kipeet ja yskä ja nuha jatkuu. Rupee jurppii, kun ei ala jo tervehtyä. Terveet on elämäntavat olleet, ainoo, että ei malttanu silloin kunnolla sitä flunssaa sairastaa, kun piti vaan duuniin päästä...
erkoinen juttu ettei helpota sulla toi juttu:=(((Toivotaan et alkaa helpottamaan toi lääke sit kun uuden haet:=)
- varatartsan
kippari1 kirjoitti:
erkoinen juttu ettei helpota sulla toi juttu:=(((Toivotaan et alkaa helpottamaan toi lääke sit kun uuden haet:=)
varmaan pyytää jo tarkempia tutkimuksia. Pian alkaa huolettaa jo itseäänkin. Masentamaan alkaa jo vähemmästäkin. Uskon, että juttu selviää...uudet verikokeet ja silleen...
- quistis
varatartsan kirjoitti:
varmaan pyytää jo tarkempia tutkimuksia. Pian alkaa huolettaa jo itseäänkin. Masentamaan alkaa jo vähemmästäkin. Uskon, että juttu selviää...uudet verikokeet ja silleen...
Mitens pojilla:o)))))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Mitens pojilla:o)))))
mikäs täällä, heh...pian painua maate, jos vaikka niitä kelloja sitten kääntelis aamuyöllä. :o) Mites Quu, aina yhtä reippaana...:o)))
- kippari1
varatartsan kirjoitti:
kuin lääkärissä kunnon säpinä päälle et alkaa selvii mistä tollainen johtuu pakko se on saada kuntoon.
- quistis
varatartsan kirjoitti:
mikäs täällä, heh...pian painua maate, jos vaikka niitä kelloja sitten kääntelis aamuyöllä. :o) Mites Quu, aina yhtä reippaana...:o)))
aina yhtä nuutuneena;o))
- varatartsan
kippari1 kirjoitti:
kuin lääkärissä kunnon säpinä päälle et alkaa selvii mistä tollainen johtuu pakko se on saada kuntoon.
teen. Harmi, kun nyt sinäkin tulit kehiin, niin pakko mennä pian maate kun niin väsy.:o( Siitä postista, minkä kokoinen sen lootan täytyy olla? Se viestiketju hukassa, missä kerroit siitä kokotarpeesta...
- vt evk
quistis kirjoitti:
aina yhtä nuutuneena;o))
Mä tarkoitin, mitä sanoin. Niihhh...;o))) Mä painun pian pehkuihin, eiku kiipeän sinne yöpuulle. :o)))
- quistis
vt evk kirjoitti:
Mä tarkoitin, mitä sanoin. Niihhh...;o))) Mä painun pian pehkuihin, eiku kiipeän sinne yöpuulle. :o)))
Ota Jane mukaan....:o)))))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Ota Jane mukaan....:o)))))
mä sen tähän hätään...kovin taitaa olla kaukana jossain sellainen Jane...:o( eiku :o| Jospa joskus se Jane ;o)))
- kippari1
varatartsan kirjoitti:
teen. Harmi, kun nyt sinäkin tulit kehiin, niin pakko mennä pian maate kun niin väsy.:o( Siitä postista, minkä kokoinen sen lootan täytyy olla? Se viestiketju hukassa, missä kerroit siitä kokotarpeesta...
sä mennä vaan huilii jos jeesaa sun oloa.Niin se mailinlaatikko menee vaan tukkoon niin nopeesti jos lähettää musaa kun yksi biisikin voi olla jotain 5mt niin ei voi paljoo lähettää kun noiden lootie koot niin pikkusia.Mä en muista mitä tää 24 laatikon koko sit on???
- quistis
varatartsan kirjoitti:
mä sen tähän hätään...kovin taitaa olla kaukana jossain sellainen Jane...:o( eiku :o| Jospa joskus se Jane ;o)))
siellä Amerikoissa...Nimi viittaa sinne suuntaan;o)))
- varatartsan
kippari1 kirjoitti:
sä mennä vaan huilii jos jeesaa sun oloa.Niin se mailinlaatikko menee vaan tukkoon niin nopeesti jos lähettää musaa kun yksi biisikin voi olla jotain 5mt niin ei voi paljoo lähettää kun noiden lootie koot niin pikkusia.Mä en muista mitä tää 24 laatikon koko sit on???
virkeenä! :o) Jonkinlainen loota löyty! :o)))
- quistis
kellon vasta aamulla tunnin juhannukseen päin:o))
Mul vain yksi kello...Yksi ihana osti sen minulle...:o))- kippari1
niitä kelloja on vaikka sullekin antaisi:=))Aijaa sä olet saanut jonkun kellon;=)
- quistis
kippari1 kirjoitti:
niitä kelloja on vaikka sullekin antaisi:=))Aijaa sä olet saanut jonkun kellon;=)
ja söpön seinakellon....:o)))))) Tos seinällä se tikittää minulle aikaa:o)))))
- kippari1
quistis kirjoitti:
ja söpön seinakellon....:o)))))) Tos seinällä se tikittää minulle aikaa:o)))))
se sinulle sellainen ostettiin näet aikaa siitä sit:=)))
- quistis
kippari1 kirjoitti:
se sinulle sellainen ostettiin näet aikaa siitä sit:=)))
ajatteli et Quu tarvitsee kelloa....No ei siksi et myöhästelisin...vaan siksi et menisisin ajoissa nukkuu,,,,,;o))
- kippari1
quistis kirjoitti:
ajatteli et Quu tarvitsee kelloa....No ei siksi et myöhästelisin...vaan siksi et menisisin ajoissa nukkuu,,,,,;o))
sellainen joka sinuu ajattelee sit kun muistaa tollaisen ostella sinulle:=)
- quistis
kippari1 kirjoitti:
sellainen joka sinuu ajattelee sit kun muistaa tollaisen ostella sinulle:=)
Hän tosi rakas:o)))
- kippari1
quistis kirjoitti:
Hän tosi rakas:o)))
juttu et on sellainen ihminen joka todella rakastaa kun niitä on muitakin tässä mailmassa olemassa :=(
- quistis
kippari1 kirjoitti:
juttu et on sellainen ihminen joka todella rakastaa kun niitä on muitakin tässä mailmassa olemassa :=(
on todella moneksi...Quu on yksi monista;o)))
- kippari1
quistis kirjoitti:
on todella moneksi...Quu on yksi monista;o)))
se on kun kaikki osaisi ajatella sen asian niinkuin pitää;=)mut kun kaikki ei osaa kurjaa sellainen:=(
- quistis
kippari1 kirjoitti:
se on kun kaikki osaisi ajatella sen asian niinkuin pitää;=)mut kun kaikki ei osaa kurjaa sellainen:=(
Kippari...antaa vain ihmisten ajatele ihan mitä kukin tahtoo....;o)))
- kippari
quistis kirjoitti:
Kippari...antaa vain ihmisten ajatele ihan mitä kukin tahtoo....;o)))
niiden vaan miettiä rauhassa asioita:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
niiden vaan miettiä rauhassa asioita:=)
asenne;o))))
- kippari
quistis kirjoitti:
asenne;o))))
muutamia asenteita josta pidän kiinni;=))
- quistis
kippari kirjoitti:
muutamia asenteita josta pidän kiinni;=))
asenteita ollenkaan:o/....Asentoja kylläkin...
- kippari
quistis kirjoitti:
asenteita ollenkaan:o/....Asentoja kylläkin...
niitä edes;=)Jotain pitää olla uutta aina;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
niitä edes;=)Jotain pitää olla uutta aina;=)
Ei saa kaavoihin kangistua;o))
- kippari
quistis kirjoitti:
Ei saa kaavoihin kangistua;o))
ruveta joutuu alkaa jumpaamaan jos meinaa kangistua;=)
- welhotar53
siirrän nyt!
- kippari1
ihan pokkana nyt alkaa niitä ruuvaamaan;=)
- pyörremyrsky
minä tulen reippaana kääntämään sun kaikki kellot ylösAlas tai vaikka siirtämään ne jonnekii muualle...ihan kuin sovitaa...ja ihan tasan tarkallee kello NELJÄ:) Mulla ei kauaa kestä ku sinne pyörähdän...ja äkkiä takas kotii:)
- kippari1
sä tulla 4 aikaan niitä kääntämään mun pitää jättää sulle vaan ovi auki et pääset yöllä niitä kääntämään sit;=)
- quistis
Haluutkos jumpalle.....;o))
- kippari
makailtu melkein juhannuksesta asti et kyllä tässä alkaa kroppa kaipaa pikku venytystä ettei paikat kangistu;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
makailtu melkein juhannuksesta asti et kyllä tässä alkaa kroppa kaipaa pikku venytystä ettei paikat kangistu;=)
Muista sit venytellä varoen...Tuietty kankeus on hyvä säilyttää:o/
- kippari
quistis kirjoitti:
Muista sit venytellä varoen...Tuietty kankeus on hyvä säilyttää:o/
paikat revähtää;=)Ainahan tietty kankeus on valttia:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
paikat revähtää;=)Ainahan tietty kankeus on valttia:=)
tykkää...ei Quu suorastaan vaatii tietynlaista ...no vaik alkukankeutta;o)))
- kippari
quistis kirjoitti:
tykkää...ei Quu suorastaan vaatii tietynlaista ...no vaik alkukankeutta;o)))
pitää olla jossain tilanteessa:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
pitää olla jossain tilanteessa:=)
olis erittäin suotavaa;o)))
- kippari
quistis kirjoitti:
olis erittäin suotavaa;o)))
tilanteesta ei ihan kai jokapaikassa ole tärkee se:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
tilanteesta ei ihan kai jokapaikassa ole tärkee se:=)
ja kiitos mielellään ei...;o)
- kippari
quistis kirjoitti:
ja kiitos mielellään ei...;o)
olla tilanteen tasalla aina:=))
- quistis
kippari kirjoitti:
olla tilanteen tasalla aina:=))
se olis tietää et missä mennään ja mistähän se kananen...;o))
- kippari
quistis kirjoitti:
se olis tietää et missä mennään ja mistähän se kananen...;o))
ne tavat ole jo opittuja tässä kohtaa:=))
- quistis
kippari kirjoitti:
ne tavat ole jo opittuja tässä kohtaa:=))
Opettaa Quullekkin..KIITOS vain:o)))
- kippari
quistis kirjoitti:
Opettaa Quullekkin..KIITOS vain:o)))
opettaa kaikenlaista:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
opettaa kaikenlaista:=)
se on emäntä kun opettaa;o))))
- kippari
quistis kirjoitti:
se on emäntä kun opettaa;o))))
jokainen jotain uutta et kumpikin pitää opettaa toiselle jotain:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
jokainen jotain uutta et kumpikin pitää opettaa toiselle jotain:=)
Tähän aikaan tulee mielen kyl vähän tuhmia..mut hyviiiiin opettavaisia asioita;o))
- kippari
quistis kirjoitti:
Tähän aikaan tulee mielen kyl vähän tuhmia..mut hyviiiiin opettavaisia asioita;o))
sellaisiakin joskus miettiä vaikka pitää se muutakin olla joskus mielessä ja kaipa niitä muutakin on:=)))
- quistis
,Kaikenlaista ja vaikka mikä...Niin ja kuka lie:o)))))
- kippari
ns normaalilla ei kävisi mielessä kaikenlaista:=))Sit ei olis normaalia ainakaan kipparin mielestä:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
ns normaalilla ei kävisi mielessä kaikenlaista:=))Sit ei olis normaalia ainakaan kipparin mielestä:=)
mut Quu taitaa olla aikas epänormaali;o)))
- kippari
quistis kirjoitti:
mut Quu taitaa olla aikas epänormaali;o)))
jos tollaisia ajattelee niin kipparikin ja se ei minusta vaikuta siltä olenkaan;=)))
- quistis
kippari kirjoitti:
jos tollaisia ajattelee niin kipparikin ja se ei minusta vaikuta siltä olenkaan;=)))
Nyt kuitenkin hyvää yötä ja kauniit unet:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
Nyt kuitenkin hyvää yötä ja kauniit unet:o))
oikein hyvää yötä ja kauniita unia kippari painuu nyt koisaamaan ennenkuin putoon tähän tuolille:=)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080