...Jos tykkäät Irwinist,kidekone auki kl 9.00, etsi toosasta ratio-suomi...)))) huomenta kaikil..))
Tietote:
13
547
Vastaukset
- Doe-01
Mulla ainakin puuttuu kokoelmasta muutama kaimasi Antin biisi,kuten tämä:
Yksi tykkää äidistä,ja toinen tyttärestä,
minä tykkään kummastakin oikein sydämestä.
Tytär on niin herttainen ja kaunis niinkuin lilja,
äitityttö muodoiltansa on kuin syksyn vilja.
On yhdessä niin kauheen somaa,mulla on nyt kaksi omaa,molempia mä raukka rakastan.
Ei mitään enää tehdä salaa,
kumpikin nyt vuoroin halaa,kumpaakin nyt
voin mä rakastaa.
Irwin Goodman,Sanat: Vexi Salmi- AMR-52
...huomenta,Doe..)) tuos ylen sivui kattelin,näkyy olevan mahollisuus maziinal suoraa tallentaa lähetyksest.. en tiije tullooko tarvista miu hommast. levytilakin vähiinpäin. pitäs pakata tai jotain tehä.
- Doe-01
AMR-52 kirjoitti:
...huomenta,Doe..)) tuos ylen sivui kattelin,näkyy olevan mahollisuus maziinal suoraa tallentaa lähetyksest.. en tiije tullooko tarvista miu hommast. levytilakin vähiinpäin. pitäs pakata tai jotain tehä.
masiinan tallennusohjelmassa mp3 toiminto,niin käytä ihmees sitä.Vie tilaa kaikkein vähiten.Ja jos koneessas on polttava CD-asema,niin biisit saman tien levylle.Mulla on tämä vähän vanhempi suomenkielinen Nero 5 poltto-ohjelma,ja aina onnistuu:)
- Sydän.Ystävä
Oliko hyvät kutitukset ;)))
Jokos kellot on siirrelty oikeaan aikaan? - Doe-01 evk
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Oliko hyvät kutitukset ;)))
Jokos kellot on siirrelty oikeaan aikaan?tätäkin kautta:))Kutitukset tehosivat hyvin,kuten huomaat.Klokut tuli siirrettyä jo yöllä oikeaan aikaan:))
Mutta nyt tulee kiirus,kun lupasin olla siellä yhdessä paikassa kahdentoista maissa.
Pusuja:-)*** - Sydän.Ystävä
Doe-01 evk kirjoitti:
tätäkin kautta:))Kutitukset tehosivat hyvin,kuten huomaat.Klokut tuli siirrettyä jo yöllä oikeaan aikaan:))
Mutta nyt tulee kiirus,kun lupasin olla siellä yhdessä paikassa kahdentoista maissa.
Pusuja:-)***kiire,mee sitten ;)))
- Selinka
joskus kuullut tuosta Irwinistä. Sellainen köyhä suomalainen laulaja. Mies parka. Kuoli tietääkseni viinaan. Ja hänen laulunsa olivat kyllä aika ala-arvoisia.
- AMR-52
...seljanka. mie luulen et kaima käsitelt enemmä rahhaa,mitä myö koko elämäs tullaa ees näkemääkää.. isot tulot,isot myös menot..eikä sitä nyt kannata korostaa,mihi menehtynt,se aikas tavanomainen syy suomes..(((
- Selinka
AMR-52 kirjoitti:
...seljanka. mie luulen et kaima käsitelt enemmä rahhaa,mitä myö koko elämäs tullaa ees näkemääkää.. isot tulot,isot myös menot..eikä sitä nyt kannata korostaa,mihi menehtynt,se aikas tavanomainen syy suomes..(((
Mies parka ei osannut käyttää rahojaan oikeen vaan laittoi ne viinaan. Minun palvelijattareni toi juuri tuohon sängyn viereen aamutossuni. Aamiainen on kuulema ruokasaliin kattettu. Minulla on nyt vähän surullinen mieli mutta kerron sitten kun olen aamiaisella käynyt.Ei nimittäin ole rikkaan elämäkään aina niin helppoa.
- AMR-52
Selinka kirjoitti:
Mies parka ei osannut käyttää rahojaan oikeen vaan laittoi ne viinaan. Minun palvelijattareni toi juuri tuohon sängyn viereen aamutossuni. Aamiainen on kuulema ruokasaliin kattettu. Minulla on nyt vähän surullinen mieli mutta kerron sitten kun olen aamiaisella käynyt.Ei nimittäin ole rikkaan elämäkään aina niin helppoa.
...kerjäläisen kelkannaru,mut silti mukavaa olla..)))))
- AMR-52
..tähä sen verra,jot naapurin rajaviranomaisten tökeröst käyttäytymisest johtui paljolti myös surullii tapahtuma..((
- Sydän.Ystävä
Eepä tullu kidekonetta aakastua tänä aamuna,en oo hirvee Irwinin-fani :))
- AMR-52
päivää SY. mie hänet kuuntelin,alust loppuu,ois häntä kauemminkii kuunnelt..)) kaitpa joskus tulloo lissää..)) sainpahan tallennettuu..)))
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080