Minulle sattunut kauheita

Selinka

Mutta en saa sitä teille itkultani ja surultani kerrottua. Mutta kun rauhoitun vähän tulen kertomaan sen teille. Maailmani on hajonnut.

5

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selinka

Minun muruseni ei tullut yöksi kotiin. Menin aamulla käymään vanhempieni hovissa ja kun tulin kartanoomme takaisin odotti pöydällä seuraava kirje:

Hei Selinka

Olen löytänyt viimein elämäni naisen. Sellaisen jota rakastan ja hän rakastaa minua.
      Elämäni sinun kanssa on ollut yhtä helv..tiä.
      Olin kertakaikkiaan täynnä sun paapomistas ja kullitteluas. Yritit tehdä minusta samanlaista hovipelleä kuin isäsi on.
      Seksi sinun kanssasi oli karmeaa. Piti se kumipuku laittaa aina ettei vaan lakana sotkeennu. Asentona aina se sama lähetyssaarnaaja asento. Olit siinä allani kuin kapakala. Hiuksesi asettelit tyynylle etteivät vaan olis menneet sekaisin. En monestikaan nähnyt sun kasvojakaan kun se hiton kurkkunaamio oli jatkuvasti naamallasi.
      Voiko mies enää kamalampaa kohtaloa saada.
      Se on Selinka sellainen juttu että rahalla ei rakkautta saa. Toivottavasti joskus käsität sen.
      Otin muuten ne korusi siitä lippaasta että pääsen elämäni alkuun. Sinulle siitä tuskin konkurssia tulee. Rahaahan sinulla on kuin roskaa.

Hyvästi Selinka toivoo entinen puppelisi

Siis tällaisen kirjeen sain. Että olen nyt taas yksin ja tuntuu kuin elämä olisi loppunut kohdallani. Ja korut olivat minulle niin tärkeitä kun niissä oli tunnearvoa. Mutta en pane poliisia perään. Olenhan hyväsydämminen ihminen.

• Cara Mia

Otan osaa. No mutta miksi tämä mies ei uskaltanut puhua noista asioista ja kertoa että ne häiritsevät häntä? Olisit ehkä voinut korjata niitä. Ja korujen ottaminen vielä. huh huh. ja olet rakastanut näin pinnallista miestä. Jos mies ei vaan raksta niin sen voisi sanoa nätimmin ja kasvotusten eikä kirjeellä. Toivottavasti löydät uuden.

• Tanevaan
        Cara Mia kirjoitti:

Otan osaa. No mutta miksi tämä mies ei uskaltanut puhua noista asioista ja kertoa että ne häiritsevät häntä? Olisit ehkä voinut korjata niitä. Ja korujen ottaminen vielä. huh huh. ja olet rakastanut näin pinnallista miestä. Jos mies ei vaan raksta niin sen voisi sanoa nätimmin ja kasvotusten eikä kirjeellä. Toivottavasti löydät uuden.

Vaan näkyy elämä sinulle tuovan kumpa voisin lohtuna olla sinulle,ei nämä tajua kuinka syvältä se kirpasee kun rakas tulla tavalla pettää ja lähtee .Voimia ja jaksamista sinulle.

• Sydän.Ystävä

Mutta uusia aina löytyy,varmasti sinulle ainakin ;)))

• AMR-52

...tapahtuma...((( suosittelen siulle nyt muuttamista suurlähetystön,eri puolil kaupunkii omistamii,johonkin asuntoon lohuttautumaan ja unehtamaan ikävät asiat. kyl ne viel valkenoot..))))

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10935
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8227
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      126
      5247
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3646
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3568
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3524
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3157
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2519
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2021
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1786
    Aihe