EROTKAA HEISTÄ!

lainauksia

EROTKAA HEISTÄ!


2Kor. 6:15-17

Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa? Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani." Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias."


Ilm.18:4

"Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa."


Luuk. 9:5

"Ja missä eivät ota teitä vastaan, siitä kaupungista lähtekää pois, ja pudistakaa tomu jaloistanne, todistukseksi heitä vastaan."



Jer.51:6

"Paetkaa Baabelista ja pelastakoon kukin henkensä, älkää hukkuko sen syntiin."


Luuk. 17:31

"Sinä päivänä älköön se, joka katolla on ja jolla on tavaransa huoneessa, astuko alas niitä noutamaan; ja älköön myös se, joka pellolla on, palatko takaisin. Muistakaa Lootin vaimoa!"

http://www.wwnet.fi/users/veijone/kirkko.htm

47

1781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristitty.ihminen

      Rakas lähimmäiseni,rukoile sielusi autuuden tähden näin:

      Jumala, minä olen syntinen ihminen. Olen tähän asti elänyt elämäni synnissä, ilman Sinun armoasi.
      En ole välittänyt rakkaudestasi ja totuudestasi. Olen täysin piittaamattomasti hylännyt armokutsusi.
      En ole rakastanut Sinua yli kaiken, enkä ole välittänyt lähimmäisistäni ja heidän hädästään.
      Tiedän, että synnin palkka on kuolema ja ikuinen ero Sinusta. Olen ansainnut ikuisen kadotuksen.
      Taivaallinen Isäni, tulen polvistuen ja nöyrtyen eteesi pyytämään syntejäni anteeksi. Armahda minua ! - Olet luvannut Sanassasi Raamatussa näin: ”… ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne…” (Hesekiel 33:11).
      Minä käännyn nyt Sinun tykösi ja käännän katseeni Golgatalle. Ihmeellinen veriuhri, kuoleva Jumalan Karitsa, Jeesus, joka otit pois tuomioni. Sinä otit minun syyllisyyteni päällesi. Tähän ristin ansioon tahdon turvata. Tunnustan syntisyyteni ja kadun tähänastista elämääni. -
      Ota siis pois minun syntitaakkani. Tahdon nyt tehdä parannuksen syntielämästäni ja seurata Sinua, ylösnoussut Jeesus. Anna elämästäni tulla Sinua kunnioittava elämä.
      Tunnustan tästä lähtien julkisesti, että Sinä Jeesus, olet Herrani ja Pelastajani.
      Annan elämäni kokonaan Sinulle.
      Sinä, Jumala, olet valmistanut pelastuksen lähettämällä Poikasi Jeesuksen ottamaan päällensä minulle kuuluvan syntien rangaistuksen.
      Kiitos, että nyt saan aloittaa uuden elämän Sinun yhteydessäsi. Tahdon tästä lähtien rakastaa Sinua yli kaiken ja lähimmäistäni, niin kuin itseäni.
      Turvaan ja luotan Sinun armoosi ikuisesti.
      Kiitos pelastuksesta, jonka olen saanut vastaan ottaa.
      Aamen.

      Raamattu lupaa Sinulle: ”Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat lumivalkeiksi…” (Jesaja 1:18).
      ”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme” (Room. 6:23).

      Ole siunattu Jeesuksen Kristuksen Nimessä ja Jumalan Pyhässä Hengessä.

      Ilmoittaudu nyt välittömästi kasteelle. Raamattu sanoo näin: ”Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän hengen lahjan” (Apostolien teot 2:38).

      Ilmoittaudu kasteelle.

      • lukenut

        Uudestaan kasteelle meneminen on kaksi kastetta!


      • sisko *
        lukenut kirjoitti:

        Uudestaan kasteelle meneminen on kaksi kastetta!

        Lapsikastetta ei lasketa...(minutkin vauvana "kastettiin")
        Se joka uskoo ja kastetaan pelastuu.. (Huom!Ensin tulee usko ja sitten mennään kasteelle)


    • ok2

      Ainoa paikka johon voi paeta on Jehovan todistajat eikä siitäkään seurakunnasta voida antaa ehdottoman hyväksyttävää todistusta.

      Tuntuu välillä siltä, että seurakunnassa roikkumisesta on kuitenkin enemmän hyötyä kuin eroamisesta.

      Yksin ollessa; vailla seurakuntaa ei kuitenkaan tule luettua edes Raamattua tai Johanneksen Ilmestystä niin paljon kuin roikkuessa seurakunnan mukana.

      Vaikea päätös: Rukoilkaamme Herralta lisäselvitystä: Miksi erota, Kuinka erota ja mihin mennä eroamisen jälkeen.

      • tua noi

        kun eroat kirkosta, niin tee se totaalisesti. Mutta etsiydy niiden seuraan jotka ovat elävässä uskossa Jeesukseen ja ovat käyneet kasteella. älä kuitenkaan anna nimeäsi mihinkään jäsenkortistoon.


      • lukenut
        tua noi kirjoitti:

        kun eroat kirkosta, niin tee se totaalisesti. Mutta etsiydy niiden seuraan jotka ovat elävässä uskossa Jeesukseen ja ovat käyneet kasteella. älä kuitenkaan anna nimeäsi mihinkään jäsenkortistoon.

        Jeesus: "Joka ei kokoa, hajottaa!"


      • tua noi kirjoitti:

        kun eroat kirkosta, niin tee se totaalisesti. Mutta etsiydy niiden seuraan jotka ovat elävässä uskossa Jeesukseen ja ovat käyneet kasteella. älä kuitenkaan anna nimeäsi mihinkään jäsenkortistoon.

        Kertoisitko lisää kasteesta, itse en usko lapsikasteeseen.
        Eikö Johannes kastanut vedellä kun taas Herra tulella?
        Jätin tohon täpin eli vastaus ilmoitus tulee postiin.


      • -
        hobo7 kirjoitti:

        Kertoisitko lisää kasteesta, itse en usko lapsikasteeseen.
        Eikö Johannes kastanut vedellä kun taas Herra tulella?
        Jätin tohon täpin eli vastaus ilmoitus tulee postiin.

        Eikö Johannes kastanut aikuisia? Eikö Jeesuskin kastettu vasta aikuisena?

        Minäkään en usko lapsikasteeseen. Lapsille on mielestäni hyvä opettaa mahdollisimman paljon tästä maailmasta. On hyvä kertoa monista eri uskonnoista, mukaan lukien ateismin, agnostismin ja kaikki missä uskotaan tiiviisti jonkin ryhmittymän uskomuksiin. Jokaisella tulisi mielestäni olla mahdollisuus uskoa niin kuin itse haluaa. Lapsi toki haluaa nuorempana olla niin kuin isä tai äiti jos nämä välittävät lapsesta. Kuitenkin lapsen tulisi vasta vanhemmiten järjen kautta tehdä päätös miten elää elämäänsä, ei lapsena jolloin päätökset perustuvat lähinnä tunteisiin kun tietoa ei ole niin paljoa.


      • jehovat harhaoppi

        Miten joku täällä voi olla niin eksynyt, että suosittelee muille hyväksi,jopa kristilliseksi paikaksi JEHOVAN TODISTAJIA??? hehän eivät usko edes Jeesuksen Jumaluuteen, eivätkä näin ollen yksikään heistä voi olla uudestisyntyneitä kristittyjäkään, vaan he julistavat sitä VÄÄRÄÄ evenkeliumia, jolla ei ole Raamatun kanssa mitään tekemistä. Jehovat ovat harhaoppisia, samoin kuin mormonitkin.


    • uskisnuori

      Jeesus haluaa että eroamme kirkosta.

      • Eihän Hän itsekkään

        eronnut synagoogasta, päinvastoin opetti usein niissä. Samoin Hänen seuraajansa Apostolit, ei puhettakaan, että olisivat eronneet synagoogasta,vaikka juuri noiden "temppeleiden"kirjanoppineet vainosivat heitä kaikin tavoin. Paavaliakin ruoskivat ja jopa kivittivät.Mutta ei, ei mies eronnut. Eikä kehottanut muitakaan eroamaan, kuten ei Jeesuskaan. Vaan päinvastoin, ilmoitti, että tulevat erottamaan uskovia yhteydestään.
        Toisaalta kyllä senaikaisista seurakunnnista erosi omille teilleen joitain, varmaankin, koska arvelivat olevansa parempia.
        Tosin Johannes mainitsi heistä näin:
        18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
        19 Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme.
        Nykyisinkin on paljon samanlaisia porukoita.


      • nimierkki2
        Eihän Hän itsekkään kirjoitti:

        eronnut synagoogasta, päinvastoin opetti usein niissä. Samoin Hänen seuraajansa Apostolit, ei puhettakaan, että olisivat eronneet synagoogasta,vaikka juuri noiden "temppeleiden"kirjanoppineet vainosivat heitä kaikin tavoin. Paavaliakin ruoskivat ja jopa kivittivät.Mutta ei, ei mies eronnut. Eikä kehottanut muitakaan eroamaan, kuten ei Jeesuskaan. Vaan päinvastoin, ilmoitti, että tulevat erottamaan uskovia yhteydestään.
        Toisaalta kyllä senaikaisista seurakunnnista erosi omille teilleen joitain, varmaankin, koska arvelivat olevansa parempia.
        Tosin Johannes mainitsi heistä näin:
        18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
        19 Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme.
        Nykyisinkin on paljon samanlaisia porukoita.

        Väitätkö siis että kristillinen kirkko on osa juutalaista synagoogaa? Jos jeesus ei eronnut synagoogasta, niin kuka sitten erosi?


      • mitään
        nimierkki2 kirjoitti:

        Väitätkö siis että kristillinen kirkko on osa juutalaista synagoogaa? Jos jeesus ei eronnut synagoogasta, niin kuka sitten erosi?

        mutta kuitenkin "heidän ovat isät" jne.
        Kukaan alkuseurakunnissa, joka kuului synakoogiin ei eronnut niistä. Päinvastoin, he julistivat niissä evankeliumia.

        Väitätkö itse, että jos kaikki suomen uskovat olisivat pysyneet kirkossa, sen tila olisi huonompi kuin nykyisin?
        Hajaannusta ja hajoittajia on monenlaisia, valkeuden enkeleiksikin puettuja.

        Pohdippa mitä tapahtuisi kirkoissa, jos kaikki suomen uudestisyntyneet uskovat liittyisivät siihen ja myös kävisivät kaikissa tilaisuuksissa rukoillen?


      • joh. 14:6
        nimierkki2 kirjoitti:

        Väitätkö siis että kristillinen kirkko on osa juutalaista synagoogaa? Jos jeesus ei eronnut synagoogasta, niin kuka sitten erosi?

        Me kristityt olemme oikeita juutalaisia, sillä ei se ole oikea juutalainen, joka on juutalainen ulkoisesti, vaan se joka on juutalainen sisäisesti. "Ympärileikatkaa itsenne Herraan" sanotaan Sanassakin. Tämän vuoksi ei Jeesus tai apostolitkaan eronneet synagogasta, koska he olivat oikeita juutalaisia.


      • oikea kristitty eroaa kirkosta
        joh. 14:6 kirjoitti:

        Me kristityt olemme oikeita juutalaisia, sillä ei se ole oikea juutalainen, joka on juutalainen ulkoisesti, vaan se joka on juutalainen sisäisesti. "Ympärileikatkaa itsenne Herraan" sanotaan Sanassakin. Tämän vuoksi ei Jeesus tai apostolitkaan eronneet synagogasta, koska he olivat oikeita juutalaisia.

        Jos sinä kerran olet juutalainen, niin mikset pidä seurakuntayhteyttä juutalaisten kanssa?

        Emmehän mekään jotka olemme oikeita kristityitä pidä seurakuntayhteyttä luterilaisten kanssa.


      • joh. 14:6
        oikea kristitty eroaa kirkosta kirjoitti:

        Jos sinä kerran olet juutalainen, niin mikset pidä seurakuntayhteyttä juutalaisten kanssa?

        Emmehän mekään jotka olemme oikeita kristityitä pidä seurakuntayhteyttä luterilaisten kanssa.

        vain hylkäisit veljesi ja sisaresi? Olet Kainin sukua, jos et heistä välitä!

        Uskon kannalta olennaista on toimia lähiseurakunnassaan ja opastaa harhautuneita. Sillä niin on että missä kaksi tai kolme kokoontuu Jeesuksen nimeen, niin siellä on oleva Hänkin.


      • kerroppa se
        joh. 14:6 kirjoitti:

        vain hylkäisit veljesi ja sisaresi? Olet Kainin sukua, jos et heistä välitä!

        Uskon kannalta olennaista on toimia lähiseurakunnassaan ja opastaa harhautuneita. Sillä niin on että missä kaksi tai kolme kokoontuu Jeesuksen nimeen, niin siellä on oleva Hänkin.

        Jos sinä kerran olet juutalainen, niin mikset pidä seurakuntayhteyttä juutalaisten kanssa?


      • joh. 14:6
        kerroppa se kirjoitti:

        Jos sinä kerran olet juutalainen, niin mikset pidä seurakuntayhteyttä juutalaisten kanssa?

        tuntenut pari juutalaista ja he ovat olleet kunniallisia Messiaan seuraajia. Myös netissä olen keskustellut juutalaisten kanssa ja koettanut saada heidät hyväksymään Kristuksen rakkauden.


      • oikea kristitty
        joh. 14:6 kirjoitti:

        tuntenut pari juutalaista ja he ovat olleet kunniallisia Messiaan seuraajia. Myös netissä olen keskustellut juutalaisten kanssa ja koettanut saada heidät hyväksymään Kristuksen rakkauden.

        Niin minäkin joka olen oikea kristitty, tunnen muutaman luterilaisen, ja olen yrittänyt saada heitä hyväksymään Raamatun totuuden.

        Emme silti kuulu luterilaiseen seurakunta-yhteyteen koska he ovat pakanoita.


      • tervos
        oikea kristitty kirjoitti:

        Niin minäkin joka olen oikea kristitty, tunnen muutaman luterilaisen, ja olen yrittänyt saada heitä hyväksymään Raamatun totuuden.

        Emme silti kuulu luterilaiseen seurakunta-yhteyteen koska he ovat pakanoita.

        Kyl porukoilla on kyl kannut ja padat sekaisin..

        Perkeleellä ajetaan perkelettä ulos ja sitten taas haetaan joku muu..

        Lpettakaa tollanen hömpötys ja alkakaa elämään ihmisten elämää ja lopettakaa tollanen sekoilu..

        Ja ammattiapua voi ja kannattaa hakea..


      • elämä on
        oikea kristitty kirjoitti:

        Niin minäkin joka olen oikea kristitty, tunnen muutaman luterilaisen, ja olen yrittänyt saada heitä hyväksymään Raamatun totuuden.

        Emme silti kuulu luterilaiseen seurakunta-yhteyteen koska he ovat pakanoita.

        Ahdasmielisimpiä, sadistisimpiä ja vallanhaluisimpia ovat yleensä kaltaisesi "oikeat kristityt".Minulle on ainakin suuri ilo jos kaltaisesi lähtevät kirkosta.Teidän tyhjänpäiväiset sanahelinät tiedetään.Raamatunjakeiden mekaanisella toistolla ei ole mitään annettavaa, kuin ehkä toisille kaltaisillesi.Mielenterveyden hoitamisesta olisi todellista apua, mutta sitä harva ymmärtää "oikeista kristityistä" itselleen hakea.


    • pian pian

      Kohta kirkkoon kuuluu enää alle 80% suomalaisista, 20% ei kuulu

      • hienoa

        On hyvä juttu, että eroaisivat kirkosta kaikki ja tulisivat Jeesusken omiksi


    • uskovainen hemmo

      Tänään rikkoontu 80% raja, eli 20% suomalaisista ei kuulu ev.lut kirkkoon. Hieno asia!

      Nyt sitten aletaankin odottelemaan 70% rajan rikkoontumista.

      • Erotkaa vaan sankoin

        että kirkosta eroaa "kaiken tietävät totuuden julistajat".Kyllä teille sopivampia paikkoja löytyy kuin kirkko.Ehkä vielä kun lätisi loputkin "totuuden torvet" niin voisin aloittaa jopa aktiivisen kirkossa käymisen.


      • uskovainen mies.
        Erotkaa vaan sankoin kirjoitti:

        että kirkosta eroaa "kaiken tietävät totuuden julistajat".Kyllä teille sopivampia paikkoja löytyy kuin kirkko.Ehkä vielä kun lätisi loputkin "totuuden torvet" niin voisin aloittaa jopa aktiivisen kirkossa käymisen.

        Jo nyt on yli 30.000 eronnut.

        Joka vuosi kirkkoon kuuluvien osuus laskee.


    • Pena Vantaalt

      Hei! Pena tässä terve. Nyt tuntikohtaista kirkosta eroamista voi seurata kännykällä graafisessa muodossa. Pistä seuraava URL-känykkäsi linkkeihin:

      http://mpolla.net/ek/m.html

    • YahVeh on Herra

      Erotkaa kirkosta ja liittykää salaa johonkin uskaisten organisaatioon

    • uskovainen.

      Vuonna 2009 kirkosta erosi 45000 uskovaista

      • nimierkkis

        Tänä vuonna (2010) jo melkein 5000 tuhatta on eronnut


    • Kymatica
      • 10thdimension

    • reilut 6000
    • tilastotietoa.

      Tämä vuonna eroaminen on ollut matalammalle tasolla, mutta noin 8000 on jo eronnut tänä vuonna

      • perustilastot

    • MillionManMarch

      31.12.2009 Suomen väkiluku on 5'352'563,
      joista kirkon jäseniä on n. 4'266'360

      Eli

      1'086'203 ei kuulu kirkkoon


      JO MILJOONA SUOMEN KANSALAISTA EI KUULU KIRKKOON!

      • plmb

        mikael Agricola sai käännettyä suomalaisheimolle uuden Testamentin 1548. Tästä on 462 vuotta. lukutaito alkoi yleistöä kauan sen jälkeen. Varakkuutta alkoi tulla kansalle vasta myöhemmin, niin että joka kotiin saatiin Raamattuja. nykyään 2000 luvulla varmaan on joakisessa kodissa Raamattu ja myls kaikki osaavat lukea suomen kieltä. 1900- luvulla Jumalan Henki pääsi sanan kuulemisen ja ymmärtämisen kautta vaikuttamaan monien uskoontuloa ja lähetystyöhön lähtöä. Moni suomalainen sai Pyhältä Hengeltä kehoituksen alkaa kääntää Raamattuja myös niille kielille joilta se puuttuu ja joissa ei ole edes vielä kirjakieltä. Tämä työ on edelleen käynnissä ( Wcliffe.fi). 1900-luvun keskivaiheen jälkeen syntyi uusia herätysliikkeitä ja satoja tuhansia tuli elävään uskoon Suomessa ja siitä sukupolvesta on nykyaikanakin uskovia pappeja, lähetystyöntekijöitä, ja myös monia vapaita seurakuntia virkosi eloon eri työtehtävien mukaan. Moni syvästä synnistä uskoontullut ei ollut sovelias kirkon papiksi, muta löysi kuitenkin elävän seurakunnan jostain, mikä on hyvin siunauksellista. Sitten ajat kylmenivät siten, että myös Suomessakin tuli ne ilmestyskirjan 7 seurakuntaa yhä selkeämmin hahmottuen esiin, eri asteisesti langenneita ja korrupoituneita toimintamalleja. Niistä tarkempaa synti ja korruptioluetteloa tekemättä, koska Johannes sinetöi selityksen ja ne 7 selitystä riitti ikuisiksi ajoiksi tulevillekin sukupolville kirjoitusten ohjeen mukaan kerrottuna.
        Sitten tuli Suomen seurakunnan rasitukseksi ulkomailta vaikeitten antikristillisten kulovalkeana leviävien liikkeitten vaikutus yhä selvemmin Suomeen ja suomalaisia alettiin riepottaa humanismin ja ihmisoikeuksien valheilla pois fundamentaalisesta kristinuskosta jopa kkahdesti kuolleitten sielujen kirkkoihin ja ulkomaiset kirkot alkoivat toimia ilman Raamattua humanismin jumalilla. Sitten suurten kerubien lankeemususkot alkoivat kuluttaa Suomen liepeitä ja raastaa kadotukseen Suomen kirkon lapsia.
        Nyt monessa pitäjässä toimitaan kuin raiteilla ateistien luomien ophjeitten mukaan , kuohien kirkosita uudet testamentit pois ja kouluista moraalin opetuksen . kristinuskon kuori on kuin Herran kädessä oleva valettu huhmare, josta on kadottaja ryöstänyt survimen eikä ole opetuslapsia, jotka olisivat vaihtaneet viittaansa miekkaan ja auttaneet Herraa saamaan omiin sanojensa survimen takaisin evankeliumin sanallisen kuoren huhmareeseen. Ne kansanlasten kadottajat ovat kuin Amalek, ja Mooseskin tarvitsi apua pitämään käsiään ylhäällä sellaisen kadottavan sodan aikana.
        Meidän Herramme tarvitsee nyt niitä jotka asettavat Hänen sanasa takaisin Hänen nimellään kulkevaan uskoon. Eivät kaikki ne jotka sanovat jeesus jeesus, ole Hänen seurakuntaansa, vaan ne jotka kunnioittavat ja toteuttavat Hänen sanojansa ja tekevät niiden mukaan ja julistavat evankeliumia , parantavat sairaita ( eivätkä tapa sairaita taa ee niitä lisää, eivätkä hauku uskovia mielenvikaisiksi eivätkä häpäise lähimmäisiään), herättävät kuolleita, eivätkä nukuta kuolon uneen pitämällä ravinnotta ja syöttämällä turruttavia aineita), opettavat lukemaan ja kirjoittamaan,( eivätkä sulje oppilaitoksia kristityiltä eivätkä jättä työttömyyteen kristittyjä ja niitä, jotka tunnustavat jumalan Sanan auktoriteetiksi). Jos kristityt jättävät kirkot, kadotus siitä vain täyttyy. Ei jeesus voinut erota synagogasta, koska Hän tuli sitä pelastamaan ja se oli jo kadotuksessa ja siellä oli kuoleman voimat.Ei Hän voinut erota kadotukssta, koska Hän ei kuulunut kadotukseen. Hän meni sinne pienellä seurakunnallaan tuomaan valkeutta ja tempaamaan kuoleman käsistä eksytettyjä sieluja elämään. Se joka lähtee kadotukseen luisuvasta kirkosta, lisää kadotettujen lasten määrää.
        Oli Israelillakin joskus monta sataa vuotta sellaista, että Jumalan Henki ei antanut sanomia eikä tullut mitään erityistä tietoa lisää Jumalan tahdosta. ja kirjoituksia ei tutkittu.
        Suomalaiset tuskin ovat olleet neljättä vuosisataa ilman suurempaa herätysliikettä ja nyt jo riehuu epäusko ja muut sen seuralaiset.


      • totuus.
        plmb kirjoitti:

        mikael Agricola sai käännettyä suomalaisheimolle uuden Testamentin 1548. Tästä on 462 vuotta. lukutaito alkoi yleistöä kauan sen jälkeen. Varakkuutta alkoi tulla kansalle vasta myöhemmin, niin että joka kotiin saatiin Raamattuja. nykyään 2000 luvulla varmaan on joakisessa kodissa Raamattu ja myls kaikki osaavat lukea suomen kieltä. 1900- luvulla Jumalan Henki pääsi sanan kuulemisen ja ymmärtämisen kautta vaikuttamaan monien uskoontuloa ja lähetystyöhön lähtöä. Moni suomalainen sai Pyhältä Hengeltä kehoituksen alkaa kääntää Raamattuja myös niille kielille joilta se puuttuu ja joissa ei ole edes vielä kirjakieltä. Tämä työ on edelleen käynnissä ( Wcliffe.fi). 1900-luvun keskivaiheen jälkeen syntyi uusia herätysliikkeitä ja satoja tuhansia tuli elävään uskoon Suomessa ja siitä sukupolvesta on nykyaikanakin uskovia pappeja, lähetystyöntekijöitä, ja myös monia vapaita seurakuntia virkosi eloon eri työtehtävien mukaan. Moni syvästä synnistä uskoontullut ei ollut sovelias kirkon papiksi, muta löysi kuitenkin elävän seurakunnan jostain, mikä on hyvin siunauksellista. Sitten ajat kylmenivät siten, että myös Suomessakin tuli ne ilmestyskirjan 7 seurakuntaa yhä selkeämmin hahmottuen esiin, eri asteisesti langenneita ja korrupoituneita toimintamalleja. Niistä tarkempaa synti ja korruptioluetteloa tekemättä, koska Johannes sinetöi selityksen ja ne 7 selitystä riitti ikuisiksi ajoiksi tulevillekin sukupolville kirjoitusten ohjeen mukaan kerrottuna.
        Sitten tuli Suomen seurakunnan rasitukseksi ulkomailta vaikeitten antikristillisten kulovalkeana leviävien liikkeitten vaikutus yhä selvemmin Suomeen ja suomalaisia alettiin riepottaa humanismin ja ihmisoikeuksien valheilla pois fundamentaalisesta kristinuskosta jopa kkahdesti kuolleitten sielujen kirkkoihin ja ulkomaiset kirkot alkoivat toimia ilman Raamattua humanismin jumalilla. Sitten suurten kerubien lankeemususkot alkoivat kuluttaa Suomen liepeitä ja raastaa kadotukseen Suomen kirkon lapsia.
        Nyt monessa pitäjässä toimitaan kuin raiteilla ateistien luomien ophjeitten mukaan , kuohien kirkosita uudet testamentit pois ja kouluista moraalin opetuksen . kristinuskon kuori on kuin Herran kädessä oleva valettu huhmare, josta on kadottaja ryöstänyt survimen eikä ole opetuslapsia, jotka olisivat vaihtaneet viittaansa miekkaan ja auttaneet Herraa saamaan omiin sanojensa survimen takaisin evankeliumin sanallisen kuoren huhmareeseen. Ne kansanlasten kadottajat ovat kuin Amalek, ja Mooseskin tarvitsi apua pitämään käsiään ylhäällä sellaisen kadottavan sodan aikana.
        Meidän Herramme tarvitsee nyt niitä jotka asettavat Hänen sanasa takaisin Hänen nimellään kulkevaan uskoon. Eivät kaikki ne jotka sanovat jeesus jeesus, ole Hänen seurakuntaansa, vaan ne jotka kunnioittavat ja toteuttavat Hänen sanojansa ja tekevät niiden mukaan ja julistavat evankeliumia , parantavat sairaita ( eivätkä tapa sairaita taa ee niitä lisää, eivätkä hauku uskovia mielenvikaisiksi eivätkä häpäise lähimmäisiään), herättävät kuolleita, eivätkä nukuta kuolon uneen pitämällä ravinnotta ja syöttämällä turruttavia aineita), opettavat lukemaan ja kirjoittamaan,( eivätkä sulje oppilaitoksia kristityiltä eivätkä jättä työttömyyteen kristittyjä ja niitä, jotka tunnustavat jumalan Sanan auktoriteetiksi). Jos kristityt jättävät kirkot, kadotus siitä vain täyttyy. Ei jeesus voinut erota synagogasta, koska Hän tuli sitä pelastamaan ja se oli jo kadotuksessa ja siellä oli kuoleman voimat.Ei Hän voinut erota kadotukssta, koska Hän ei kuulunut kadotukseen. Hän meni sinne pienellä seurakunnallaan tuomaan valkeutta ja tempaamaan kuoleman käsistä eksytettyjä sieluja elämään. Se joka lähtee kadotukseen luisuvasta kirkosta, lisää kadotettujen lasten määrää.
        Oli Israelillakin joskus monta sataa vuotta sellaista, että Jumalan Henki ei antanut sanomia eikä tullut mitään erityistä tietoa lisää Jumalan tahdosta. ja kirjoituksia ei tutkittu.
        Suomalaiset tuskin ovat olleet neljättä vuosisataa ilman suurempaa herätysliikettä ja nyt jo riehuu epäusko ja muut sen seuralaiset.

        Kirkosta eronneet ovat uskossa.

        Kirkon jäsenet ovat ateisteja.


    • ehdostus.

      Kirkosta eronneet voivat liittyä esimerkiksi vapaa-kirkkoon

      • wwwwwäiski

        Tai sitten voi olla liittymättä yhtään mihinkään. Voi esimerkiksi alkaa ajatella ihan itse mistä maailmassa ja elämässä saattaa olla kyse, ilman että pyrkii selittämään oudoilta tuntuvia asioita yliluonnollisilla asioilla vain siksi että tuntuu pahalta tunnustaa että ei ehkä tiedä totuutta maailmasta.

        Kirkossa tai seurakunnissa aikaisemmin käytetyn ajan voi kuluttaa vaikka juttelemalla kadulla yksinäisille vanhuksille tai auttamalla muuten konkreettisesti ympärillä asuvia ihmisiä. Tuskin sillä tavalla toimien joutuisi edes helvettiin, jos nyt sattuisikin olemaan niin että kristinusko olisikin ainoa oikea valinta ;-)


      • Michelin
        wwwwwäiski kirjoitti:

        Tai sitten voi olla liittymättä yhtään mihinkään. Voi esimerkiksi alkaa ajatella ihan itse mistä maailmassa ja elämässä saattaa olla kyse, ilman että pyrkii selittämään oudoilta tuntuvia asioita yliluonnollisilla asioilla vain siksi että tuntuu pahalta tunnustaa että ei ehkä tiedä totuutta maailmasta.

        Kirkossa tai seurakunnissa aikaisemmin käytetyn ajan voi kuluttaa vaikka juttelemalla kadulla yksinäisille vanhuksille tai auttamalla muuten konkreettisesti ympärillä asuvia ihmisiä. Tuskin sillä tavalla toimien joutuisi edes helvettiin, jos nyt sattuisikin olemaan niin että kristinusko olisikin ainoa oikea valinta ;-)

        olen tässä miettinyt asioita.....just näitä eroja ja kaikkea.lähin vapaakirkosta neljä vuotta sitten eri juttujen takia mitä mulle tehtiin ja sanottiin.en riittänyt.ei selvempää sanomista ollut.en päässyt tekee sitä mitä oisin halunnut-minut määrättiin siihen työhön.joka on surullista.en ymmärrä mitä psyykkaamista myös hellarin kautta oli että olen mielisairas.mikä ero näissä paikoissa sitten on.........ja onko parempi sittenkin mennä jehoviin siellä ei tuomita ja siellä olen löytänyt rakastavia ihmisiä......???


      • sisko *
        Michelin kirjoitti:

        olen tässä miettinyt asioita.....just näitä eroja ja kaikkea.lähin vapaakirkosta neljä vuotta sitten eri juttujen takia mitä mulle tehtiin ja sanottiin.en riittänyt.ei selvempää sanomista ollut.en päässyt tekee sitä mitä oisin halunnut-minut määrättiin siihen työhön.joka on surullista.en ymmärrä mitä psyykkaamista myös hellarin kautta oli että olen mielisairas.mikä ero näissä paikoissa sitten on.........ja onko parempi sittenkin mennä jehoviin siellä ei tuomita ja siellä olen löytänyt rakastavia ihmisiä......???

        Ei älä mene siihen se on lahko, jotka opettavat vastoin Raamattua, karta väärää todistajaa, joka valheita puhuu..Toivottavasti löydät sisaria ja veljiä, jotka osoittavat sinulle sitä oikeata Kristuksen rakkautta, mutta todelliset kristityt alkavat olla harvassa näinä lopun aikoina, sanoihan Jeesus että kun hän tulee löytäneekö Hän uskoa maan päältä? Elämme nyt vaikeita aikoja. Järkyttävää kuulla että sinua on sanottu mielisairaaksi, mutta haluan rohkaista sinua että pysy vahvana loppuun saakka!! Jeesus palaa pian takaisin!


      • sisko *
        sisko * kirjoitti:

        Ei älä mene siihen se on lahko, jotka opettavat vastoin Raamattua, karta väärää todistajaa, joka valheita puhuu..Toivottavasti löydät sisaria ja veljiä, jotka osoittavat sinulle sitä oikeata Kristuksen rakkautta, mutta todelliset kristityt alkavat olla harvassa näinä lopun aikoina, sanoihan Jeesus että kun hän tulee löytäneekö Hän uskoa maan päältä? Elämme nyt vaikeita aikoja. Järkyttävää kuulla että sinua on sanottu mielisairaaksi, mutta haluan rohkaista sinua että pysy vahvana loppuun saakka!! Jeesus palaa pian takaisin!

        18:"Kuinka kauan te asetatte sanoille ansoja? Tulkaa järkiinne, sitten puhelemme.
        3. Miksi meitä pidetään elukkain veroisina, olemmeko teidän silmissänne tylsät?
        4. Sinä, joka raivossasi raatelet itseäsi - sinunko tähtesi jätettäisiin maa autioksi ja kallio siirtyisi sijaltansa?
        5. Ei, jumalattomain valo sammuu, eikä hänen tulensa liekki loista.
        6. Valo pimenee hänen majassansa, ja hänen lamppunsa sammuu hänen päänsä päältä.
        7. Hänen väkevät askeleensa supistuvat ahtaalle, ja hänen oma neuvonsa kaataa hänet maahan.
        8. Sillä hänen omat jalkansa vievät hänet verkkoon, hän käyskentelee katetun pyyntihaudan päällä.
        9. Paula tarttuu hänen kantapäähänsä, ansa käy häneen kiinni;
        10. hänelle on maahan kätketty pyydys, polulle häntä varten silmukka.
        11. Kauhut peljättävät häntä kaikkialta ja ajavat häntä kintereillä kiitäen.
        12. Nälkäiseksi käy hänen vaivansa, ja turmio vartoo hänen kaatumistaan.
        13. Hänen ruumiinsa jäseniä kalvaa, hänen jäseniänsä kalvaa kuoleman esikoinen.
        14. Hänet temmataan pois majastansa, turvastansa; hänet pannaan astumaan kauhujen kuninkaan tykö.
        15. Hänen majassansa asuu outoja, hänen asuinpaikallensa sirotetaan tulikiveä.
        16. Alhaalta kuivuvat hänen juurensa, ylhäältä kuihtuvat hänen oksansa.
        17. Hänen muistonsa katoaa maasta, eikä hänen nimeänsä kadulla mainita.
        18. Hänet sysätään valosta pimeyteen ja karkoitetaan maan piiristä.
        19. Ei sukua, ei jälkeläistä ole hänellä kansansa seassa, eikä ketään jää jäljelle hänen asuntoihinsa.
        20. Lännen asujat hämmästyvät hänen tuhopäiväänsä, idän asujat valtaa vavistus.
        21. Näin käy väärintekijän huoneelle, näin sen asuinpaikalle, joka ei Jumalasta välitä."


    • NewAgeKristitty

      Kastakaa lapsenne yksityisesti, salaa.

      Älkää antako kirkon portto-pappien kastaa

    • PIAN...

      NEW WORLD ORDER
      ILLUMINATI/FREEMASONS(which is a lusiferian group) ARE MAKING KINGDOM FOR SOON COMING ANTICRIST AND RFID 666

      Suurin osa ihmisistä ei tiedä mitä on tapahtumassa. Raamatun ennustukset käyvät toteen silmiemme alla. Jos et vielä ole sisällä Jumalan valtakunnassa, niin anna elämäsi Jeesukselle ennen kuin on liian myöhäistä. Jeesuksen toinen tulemus on aivan oven edessä.

      Pedon merkki Raamatussa:

      Ilmestyskija

      13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
      13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
      13:18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
      14:9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
      14:10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
      14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
      14:12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
      14:13 Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."

      Tässä vielä Edesmenneen Aaron Russon haastattelu pedon merkistä, ihmisten siruttamisesta ja yhdestä maailman hallituksesta, jota antikristus asettuu hallitsemaan

      http://www.youtube.com/watch?v=7nD7dbkkBIA&feature=rela ted
      http://www.youtube.com/watch?v=6bEFo8BPBGc
      (VIDEOSSA ESITETTIIN ETTÄ USKOVAT TEMMATTAISIIN ENNEN ANTIKRISTUKSEN AIKAA, SIITÄ EN OLE NIINKÄÄN VARMA)

      MENE JA JULISTA TÄMÄ TIETO ETEENPÄIN ENSIKSI NIILLE JOITA RAKASTAT ENITEN JA SITTEN KENELLE TAHANSA JONKA TAPAAT. ELÄ ARKAILE JA PELKÄÄ IHMISIÄ JA HEIDÄN MIELIPITEITÄÄN. OLE ROHKEA JA LUJA JA TAISTELE JA USKON TAISTELU JA SELVIYDY VOITTAJANA PERILLE.

    • statistiikkaa

      Tänä vuonna jo yli 80.000 on eronnut valtiokirkosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe