Ihan ihme jätkä tuo jokeri-palstan sheriffi kun poistaa kaikki viestit mitä sinne olen laittanut ja tulee vielä itse tänne lonksuttamaan leukaansa IFK-fanina tai nimettömänä jokerifanina! Tästä lähti sanon kaiken tärkeimmän susta juuri täällä IFK-palstalla, niin ainakin viestit pysyy. Olet muuten pelle jätkä, mutta senhän sä varmaan jo tiesitkin?
Jokeri-palstan sheriffi
4
350
Vastaukset
- MaN1985HelSinKi
Minä en ole tänne koskaan mitään kirjoittanut. Ja tietenkin putsaan Jokerit osiota, se on mun tehtävä.
Mua ei kuule HIFK kiinnosta, joten miksi kirjoittelisin tänne.
Älä ole naurettava. Ja takaisin omaan osioon!- StadinKingi
IP on ylhäällä ja mistä sen olen saanut, niin sitä en kerro. Muutenkin teidän osiostanne tulee naperoita tänne paukuttamaan suutansa, eikä täällä saa sen takia minkäänlaista keskustelua eli tehdään tästä sitten samalla myös vittuilu-osio narrifaneille kun keskustelusta ei muutenkaan tule yhtään mitään. Nythän narri-naperot on jo tuutimassa, mutta huomenna taas ennen kouluun lähtöä tulee paskaa oikein kunnolla.
Ja työntäkää ne papatit perseeseenne!!!!! - MaN1985HelSinKi
StadinKingi kirjoitti:
IP on ylhäällä ja mistä sen olen saanut, niin sitä en kerro. Muutenkin teidän osiostanne tulee naperoita tänne paukuttamaan suutansa, eikä täällä saa sen takia minkäänlaista keskustelua eli tehdään tästä sitten samalla myös vittuilu-osio narrifaneille kun keskustelusta ei muutenkaan tule yhtään mitään. Nythän narri-naperot on jo tuutimassa, mutta huomenna taas ennen kouluun lähtöä tulee paskaa oikein kunnolla.
Ja työntäkää ne papatit perseeseenne!!!!!IP-osoitteen saa vain ylläpito tietoon! Ja jos se luovuttaa sen ulkopuoliselle niin se on rikos. Että tukin mitään IP:tä olet mistään saanut!
- joopa jooo
StadinKingi kirjoitti:
Ja työntäkää ne papatit perseeseenne!!!!!ai et jokeri naperot pukkasin just penkistä165 kiloo siinä sulle naperoo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780