ohitan kaikki

en tiedä miksi

rekistöröidyt kirjottajat jostain kumman syystä?

16

1064

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

vapaa maa

• tuntuu

että ovat varsinaisia positiivareita, veivataan samaa nuottia. En lue niitä enää.

• naurattaa

Onneksi sinä veivaat nyt aivan uutta aihetta. Ei nikeistä olekkaan ikänä kirjoiteltu. Onnee..

• taaskerran

Kyllä tän ikäryhmän kirjoittelussa pitäisi näkyä ne kaikkialla riippuvat kilon punnukset.
        Mulla olis kaapissa vastamyrkkyä ja katkeraa kalkkia, annettaisko noille?

• huomannut
        taaskerran kirjoitti:

Kyllä tän ikäryhmän kirjoittelussa pitäisi näkyä ne kaikkialla riippuvat kilon punnukset.

On niin tärkeää, että rekisteröityy. On mielipiteillä enempi painoarvoa. Muut "huutelevat puskista". On niin tärkää haukkua toisten mielipiteitä ihan omalla virtuaaliolomuodollaan.
        Ja sitten loukkaantua, kun joku on eri mieltä.

• siitä vaan
        taaskerran kirjoitti:

Tulta munille ! Anna palaa !

• taaskerran
        siitä vaan kirjoitti:

Tulta munille ! Anna palaa !

joku vei kaapista totuusseeruminkin, mutta onneks se ittekin sitte vietiin.
        Pitäiskö jo kysellä palokunnasta?

• ihan tärkissä
        huomannut kirjoitti:

On niin tärkeää, että rekisteröityy. On mielipiteillä enempi painoarvoa. Muut "huutelevat puskista". On niin tärkää haukkua toisten mielipiteitä ihan omalla virtuaaliolomuodollaan.
        Ja sitten loukkaantua, kun joku on eri mieltä.

Voi, olisitpa ollut vähän pitempään näreissäsi sinäkin!
        Mulla olis ollut just passeli päivä semmoseen.
        Olisin saanu sun kanssa ihmetellä, että mitä tääkin ja toikin taas oli.

• ii-li
        taaskerran kirjoitti:

joku vei kaapista totuusseeruminkin, mutta onneks se ittekin sitte vietiin.
        Pitäiskö jo kysellä palokunnasta?

...kuin vain "hyvät" rekisteröitymättömät ja "pahat" rekisteröidyt.

Luettuani ketjun en tunnista itseäni kummastakaan ryhmästä. Kyllä kirjoittajissa on enemmän sävyjä kuin vain tämä jako kahteen.

Kun olen rekisteröitynyt käytän yllä olevaa nimimerkkiä, jos en ole rekisteröitynyt käytän lähes samaa, koska ihan samaa ei silloin voi käyttää.

PS: Kirjoittaessani tätä sormeni osui vahingossa johonkin näppäimistön vasemmalla puolella olevalle näppäimelle. Painallus lähettikin keskeneräisen viestin tänne ketjuun. Nyt minulla oikeasti oli hyötyä tästä uudestä toiminnasta "Poista oma viestisi".

• kaxinen

Pitäisikö rekisteröityminen turhana ja tarpeettomana lopettaa? Miksi yleensä olet leikissä mukana?

• ketjun avaaja

missään tapauksessa että ei olis rekisterissä vaan niin kun totesin,en tiedä syytä!Ihmettelen vaan omaa käytöstä.Ehkä se johtuu siitä kun en itse ole rekistöröiny nimimerkkiä mutta siihenkään en löydä syytä eli tallasiakin liikkuu täällä.

• ketjun avaaja kirjoitti:

missään tapauksessa että ei olis rekisterissä vaan niin kun totesin,en tiedä syytä!Ihmettelen vaan omaa käytöstä.Ehkä se johtuu siitä kun en itse ole rekistöröiny nimimerkkiä mutta siihenkään en löydä syytä eli tallasiakin liikkuu täällä.

Pikku piruilut onnistuvan rekkaamattomalla nikillä.
        Strategiaa se on sanon minä.

Sinulta ketjun avaaja kysyn oletko kova "häppiimään" kun et rekisteröidy?

Synnyinkotini mustin luuseri. Kuitenkaan en halua käyttää lanseeraamaani
        "jalopuu puskaa" - ettei galleria ole julkinen!

Mutta ei se mitään; elämme mukavassa tarjalaisessa demokratiassa.
        Tyyli ja sana on vapaa.

• Mitä tarkoit, kapteeni,
        capt.cöpenick kirjoitti:

Pikku piruilut onnistuvan rekkaamattomalla nikillä.
        Strategiaa se on sanon minä.

Sinulta ketjun avaaja kysyn oletko kova "häppiimään" kun et rekisteröidy?

Synnyinkotini mustin luuseri. Kuitenkaan en halua käyttää lanseeraamaani
        "jalopuu puskaa" - ettei galleria ole julkinen!

Mutta ei se mitään; elämme mukavassa tarjalaisessa demokratiassa.
        Tyyli ja sana on vapaa.

sanoillasi "Synnyinkotini mustin luuseri?" Oliko Musti lähtenyt pakoon?

• Mitä tarkoit, kapteeni, kirjoitti:

sanoillasi "Synnyinkotini mustin luuseri?" Oliko Musti lähtenyt pakoon?

Muut sisarukset onnistuivat mua paremmin elämän markkinoilla.
        En voi sietää heidän hyveellisyyttään. Mustit, nelijalkaiset ihmiset ovat aatelistoa.

• ketjun avaaja

ymmärrä mitä hääppiminen,stratekiasta puhumattakaan.Siis kirjotellaan rauhassa mitä mieleen tulee.Mielenkiinto säilyy kun kaikki kukat saa kukkia!

• Häppiiminen on jossain päin Suomee häpeämistä.

Et strategiaa hiffaa. Linnan Väiski puhu siitä hiljalleen tuntemattomassa...

Onneksi rekisteröitymispakkoa ei ole. Vaan tiedätkös mitä?
        Omia sankareitani netissä ovat omalla nimellään kirjoittavat.

Heissäkin omat sekosekonsa, eihän niitä susikaan ulvomatta kuuntele/katsele/lue.

Kukat kukkikoot kaikenvärisinä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3017
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2527
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2038
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1436
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1373
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1259
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10