Mitäs sitten tehään kun kaikki somalit on tapettu, pianhan oli sen kristalliyön aika.
SOMALIT tapettu
12
793
Vastaukset
- =}>
vielä niitä ainakin riittää tuolla steissin nurkissa. Mee takasin hommiisi. Ei ne lopu vielä pitkään aikaan.
- että näin.
sun pillerit ottamatta!, niin että rauhoittuisit!
- pillerit ottamatta
että rauhoittuisit???? Sinua ei pilleritkään voi auttaa, syntymätyhmä kun olet!
- sun
pillerit ottamatta kirjoitti:
murhahimos tyyntyis! kannattaa mennä sitten kalloskutisjalle, määrää sulle sitten vahvat lääkkeet, elät sitten onnellisena!
Suosittelen :=))) ))) ))) - siinä taas
sun kirjoitti:
murhahimos tyyntyis! kannattaa mennä sitten kalloskutisjalle, määrää sulle sitten vahvat lääkkeet, elät sitten onnellisena!
Suosittelen :=))) ))) )))näyttö taudistasi. Minä en ollut avaaja. Kommentoin, vaan tyhmää tekstiä. Avaajan päihdeongelmaan auttaa kaulakiikku, se rauhoittaa. Että semmoista. Hyvää käsityöiltaa!
- Repe
pillerit ottamatta kirjoitti:
vaikka syntymätyhmä,kuin somalien hyysääjä.
- Wildlander
Minä jo hihkuin onn.... eikun siis itkin onnes... siis surusta kuultuani uutisen. Koskahan tuollainen uutinen muuten toteutuu, onko ennusteita. Epäilen, että vielä menee ainakin kymmenen vuotta.
Sikamainen rasisti ei saa kirjoitella tuollaisia toiveita nostattavia viestejä.- .
karvapää kirjoitti:
pahaa somalit on sinulle tehnyt?
.
- Elävät minun
karvapää kirjoitti:
pahaa somalit on sinulle tehnyt?
siivellä kuten sinäkin pikkumunainen luuseri, hyio k*kkaa hyi.
- suomalainen
Kuulutko siihen sakkiin joka uhoaa somalien hakkaamisesta tai tappamisesta?Enpä ole vielä lukenut lehdestä saatikka kuullut telkkarista somalia hakatun.Raukka,uhoaa palstoilla,muttei saa mitään aikaiseksi.Mamis vai?Sitten kun olet uskaltanut jotain tehdä niin kerro silloin.Jumalavita mikä pelkuriraukka täällä uhoo.Nimimerkki mitäs_nyt voi alkaa käydä vaikka punttisalilla.
- Vaasalainen
Siksi kai ne kaikki täältä muutti Helsinkiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa792215- 1641976
- 1021933
- 971441
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351419MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3181288- 621276
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1311139Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761076Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa4501002