Millään ei ole mitään tarkoitusta!
Kaikki on vain tyhjää, rakkaudetonta ja ahnetta!
En jaksa enää, kun tuntuu, että mua vaan "hiuksista vedetään" töihin ja discoon ja jumappaan ja kotona alkaa toinen työpäivä!
OOo! Tarviiko mun vaan rakkaat ystävät kestää ja tehdä, kun toisaalta mikään määrä lepoakaan ei auta eikä edes lääkärit, vaikka olen juossut asiantuntijoilla paljon, ja he ovat taitavia, mutta koen silti, että olen jotain vailla...
Rakkauskin on täällä niin huteraa...
kunnes:http://fathersloveletter.com/fllpreviewfinnish.htm
TosiRakkaudella, ent ateisti!!!
En jaksa elää!!! Apua!!!
13
1261
Vastaukset
- #random
sinä et oo ateistia nähänykkää.
- Atte Ateisti
KEHNO YRITYS!
- Solvaaja
Ei olekaan mikään älyn jättiläinen, pukeutuu välillä äidin alusvaatteisiin ja leikkii isin prisessaa :D
- xzcrtsrew
Voimaa, nainen! Underdogit toisiaan tukee, oli uskiksia tai ateisteja.
Ei elämä meitä ihan vielä lannista. - isän oma
Et olekkaan hullu vaan fiksu nainen!
- kylläsesiitä
"mutta koen silti, että olen jotain vailla"
Diagnoosi oli sinänsä oikein mutta et tainnut hoksata mikä se "jotain" on. - squirrel
Viimeinen teko,jonka tein uskovaisena,oli itsemurhayritys. Mieti sitä.
Usko ei ole onnen tae. Joitain rassaa se,että oma ajattelu estetään. Joitain rassaa se,että jotkut osaavat tuomita muita Helvettiin vain koska uskovat.
Joitain rassaa se,että harrastukset,kuten Heavymusiikki ja roolipelit kielletään jonkun ulkopuolisen toimesta. Joitain rassaa se,että usko tekee ihmisistä mitä tekee. Joitain rassaa se,että Jumala ei hädän tullen autakkaan,vaikka kaikki muuta saarnaa.
"Ajattele positiivisesti,niin Jumala auttaa,ja SINÄ et positiivisesti,kun sinulla on vaikeaa."-henki jyllää. Jyllää myös "tuo on huonompi uskova,kuin minä, kun..."
"Kiitos Herra,että tulit elämääni,että en ole kuten tuo publikaani". - Saviksella
Elämä noin muuten menee? Vai kumpi olet juuri nyt, Savonarola vai Isän Prinsessa?
Isän prinsessa ei ole ateismia varmaan koskaan edes ajatellut. Se vaan on pahaa kun niin kerran sanotaan.
- hilkkaliisa
Elämä voi tuntuta välillä raskaalle jopa meillä uskovaisillakin.
Oletko lähtenyt "maailmaan" kun sinua "vedetään discoihin" ? Miten uskovien sisasrten ja veljien uskonyhteys ? Mene seurakuntasi kokouksiin niin saat Voiman ylhäältä. Ota yhteys seurakuntasi sielunhoitajaan, joka on erikoistunut kuuntelemaan ja auttamaan.
Kirjoitit "rakkauskin on täällä niin huteraa..." mitähän sekin tarkoitti ? Jumalan rakkaus ei kylläkään ole "huteraa" vaan iankaikkisella rakkaudella Hän sinua rakastaa ja sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret. Jumala ei koskaan hylkää eikä jätä sinua.
Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret (5. Mooseksen kirja 33:27).
"...niinkuin on sinun päiväsi, niin olkoon sinun voimasikin" (5. Moos. 33:26).
Siunausta ja voimia ja 2.Kor 13:13 sinulle !
Muistani sinua rukouksin. Terveisin sisaresi Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.- vapaa a
Kuulepa hilkka-liisa, klikkaapa "prinsessan" tekstin alapuolelta linkkiä "Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit", niin huomaat, ettei hänellä mitään äkillistä ongelmaa ole.
- En muista nimeäni enää
Kirjoitin tänne aamulla hyviä neuvoja siitä miten kannattaa hankkia harrastus, vaihtaa kenties työtä, jakaa kotityöt kumppanin kanssa, ja jos ei VIELÄKÄÄN elämässä oleva onttous katoa, niin hankkiutua mielenterveystoimistoon. Siellähän masennusta yms. hoidetaan.
Mistähän mahtaa johtua että asiallinen kommenttini poistettiin...? Vai onko Suomi24 muuten vaan taas kadottanut viestejä huit kuuseen. - kiukuttaa
Ei ollut tarkoitusta, sitten tuli usko ja oli tarkoitus. Ryyppäsi viinaa, sitten tuli usko eikä ryypännyt. Kukaan ei rakastanut, sitten tuli usko ja Jeesus rakasti.
Joskus sitä miettii, että onko sellaisia ollenkaan, jotka vain uskovat. Jotka tietävät pärjäävänsä maailmassa aivan yhtä hyvin ellei paremmin vaikka eivät uskoisikaan, mutta uskovat silti. Ei sellaista uskoa ainakaan kovin isolla äänellä kuuluteta.
Mutta eikö loppujen lopuksi sellainen usko ole ainutta todellista? Eivätkö kaikki muut laadut ole kummisedän tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä. Ihminen joutuu uskomaan kun ei muuten tule toimeen.
Vähän sama juttu kuin parisuhteessa, ei tule onnistumaan toisen kanssa ellei pärjää yksinkään. Turhan usein kantapään kautta opeteltu.
Mutta sellaista pakkouskoa ne jeesusbussien megafonit vain kauppaavat: nuori mies kertoo miten örvelsi kännipäissään pitkin ojia ja sitten ei mikään enää auttanut, muu kuin usko. Välistä tuppaa suututtamaan sellainen meno. Opettaisivat ihmisiä ensin elämään ja sitten jos vielä huvittaa, uskomaan. Saalistuksen makua on pelissä, saaliina nuoret epävarmat pikkuprinsessat, jotka ensimmäistä kertaa huomaavat että elämässä voi olla sellaisiakin asioita kuin ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011772Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611444Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331142- 1101073
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511053Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983