Vapaa, rehellinen, luotettava ja uskollinen mies etsii samanhenkistä naista.
PS. vastaathan pian sillä vaimo tulee muutaman päivän päästä etelästä.
Vapaa ym.
9
672
Vastaukset
- Nainen
Sanoit olevasi USKOLLINEN vaikka VAIMOSI on kohta tulossa kotiin etelästä!!!!!!!!!!
Sikahan olet!- Tositarkoituksella
heh :)))
- Nainen
Tositarkoituksella kirjoitti:
heh :)))
Missähän mahdat asua?
Voitaisiin tavata päiväkahvin äärellä - Tositarkoituksella
Nainen kirjoitti:
Missähän mahdat asua?
Voitaisiin tavata päiväkahvin äärelläjälkeen pääsin taas tänne. Asustelen etelä-Hämeessä ja ilman muuta voidaan kahvitella. Kerro vaan että milloin sulle sopii, niin eiköhän se järjesty.
Asutko itse missäpäin? - Nainen
Tositarkoituksella kirjoitti:
jälkeen pääsin taas tänne. Asustelen etelä-Hämeessä ja ilman muuta voidaan kahvitella. Kerro vaan että milloin sulle sopii, niin eiköhän se järjesty.
Asutko itse missäpäin?Ihmettelinkin mikset vastannut.
Kas, asun minäkin Etelä-Hämeessä.
Uskallatko antaa sähköpostiosoitteesi? - Nainen
Tositarkoituksella kirjoitti:
jälkeen pääsin taas tänne. Asustelen etelä-Hämeessä ja ilman muuta voidaan kahvitella. Kerro vaan että milloin sulle sopii, niin eiköhän se järjesty.
Asutko itse missäpäin?Mietin vain, oletko sama mies joka jätit tuon ilmoituksen?
Täällähän joku voi esiintyä sinuna mutta minä olen se yhä sama nainen joka uskalsin haukkua sinut siaksi :)
mutta haluan pyytää anteeksi kasvotusten vaikka kahvin äärellä :) - Nainen
Tositarkoituksella kirjoitti:
jälkeen pääsin taas tänne. Asustelen etelä-Hämeessä ja ilman muuta voidaan kahvitella. Kerro vaan että milloin sulle sopii, niin eiköhän se järjesty.
Asutko itse missäpäin?Uskallan minä jättää sähköpostiosoitteeni sinua varten, nimimerkki tositarkoituksella! Otan riskin että kaikki rupeavat kirjoittamaan minulle mutta etköhän löydy heidän joukostaan.
[email protected] - Tositarkoituksella
Nainen kirjoitti:
Mietin vain, oletko sama mies joka jätit tuon ilmoituksen?
Täällähän joku voi esiintyä sinuna mutta minä olen se yhä sama nainen joka uskalsin haukkua sinut siaksi :)
mutta haluan pyytää anteeksi kasvotusten vaikka kahvin äärellä :)Olen se sama mies joka jätti ilmoituksenkin ja nyt mulla on sun sähköpostiosoitekin. Laitan jossain vaiheessa viestiä tulemaan.
Harmi vaan kun mulla ei ole kotona nettiyhteyttä eli joudun töissä ollessani käymään täällä aina kun se on mahdollista. Välillä joutuu tekemään töitäkin. :)
Mutta kerron sitten lisää sun sähköpostiosoitteeseen... - Nainen
Nainen kirjoitti:
Uskallan minä jättää sähköpostiosoitteeni sinua varten, nimimerkki tositarkoituksella! Otan riskin että kaikki rupeavat kirjoittamaan minulle mutta etköhän löydy heidän joukostaan.
[email protected]että hän ei uskaltaisi kirjoittaa minulle, hah hah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa278840Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19721- 48715
- 52699
- 28647
- 49609