Vapaa ym.

Tositarkoituksella

Vapaa, rehellinen, luotettava ja uskollinen mies etsii samanhenkistä naista.
PS. vastaathan pian sillä vaimo tulee muutaman päivän päästä etelästä.

9

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen

      Sanoit olevasi USKOLLINEN vaikka VAIMOSI on kohta tulossa kotiin etelästä!!!!!!!!!!

      Sikahan olet!

      • Tositarkoituksella

        heh :)))


      • Nainen
        Tositarkoituksella kirjoitti:

        heh :)))

        Missähän mahdat asua?

        Voitaisiin tavata päiväkahvin äärellä


      • Tositarkoituksella
        Nainen kirjoitti:

        Missähän mahdat asua?

        Voitaisiin tavata päiväkahvin äärellä

        jälkeen pääsin taas tänne. Asustelen etelä-Hämeessä ja ilman muuta voidaan kahvitella. Kerro vaan että milloin sulle sopii, niin eiköhän se järjesty.
        Asutko itse missäpäin?


      • Nainen
        Tositarkoituksella kirjoitti:

        jälkeen pääsin taas tänne. Asustelen etelä-Hämeessä ja ilman muuta voidaan kahvitella. Kerro vaan että milloin sulle sopii, niin eiköhän se järjesty.
        Asutko itse missäpäin?

        Ihmettelinkin mikset vastannut.
        Kas, asun minäkin Etelä-Hämeessä.
        Uskallatko antaa sähköpostiosoitteesi?


      • Nainen
        Tositarkoituksella kirjoitti:

        jälkeen pääsin taas tänne. Asustelen etelä-Hämeessä ja ilman muuta voidaan kahvitella. Kerro vaan että milloin sulle sopii, niin eiköhän se järjesty.
        Asutko itse missäpäin?

        Mietin vain, oletko sama mies joka jätit tuon ilmoituksen?

        Täällähän joku voi esiintyä sinuna mutta minä olen se yhä sama nainen joka uskalsin haukkua sinut siaksi :)

        mutta haluan pyytää anteeksi kasvotusten vaikka kahvin äärellä :)


      • Nainen
        Tositarkoituksella kirjoitti:

        jälkeen pääsin taas tänne. Asustelen etelä-Hämeessä ja ilman muuta voidaan kahvitella. Kerro vaan että milloin sulle sopii, niin eiköhän se järjesty.
        Asutko itse missäpäin?

        Uskallan minä jättää sähköpostiosoitteeni sinua varten, nimimerkki tositarkoituksella! Otan riskin että kaikki rupeavat kirjoittamaan minulle mutta etköhän löydy heidän joukostaan.

        [email protected]


      • Tositarkoituksella
        Nainen kirjoitti:

        Mietin vain, oletko sama mies joka jätit tuon ilmoituksen?

        Täällähän joku voi esiintyä sinuna mutta minä olen se yhä sama nainen joka uskalsin haukkua sinut siaksi :)

        mutta haluan pyytää anteeksi kasvotusten vaikka kahvin äärellä :)

        Olen se sama mies joka jätti ilmoituksenkin ja nyt mulla on sun sähköpostiosoitekin. Laitan jossain vaiheessa viestiä tulemaan.
        Harmi vaan kun mulla ei ole kotona nettiyhteyttä eli joudun töissä ollessani käymään täällä aina kun se on mahdollista. Välillä joutuu tekemään töitäkin. :)
        Mutta kerron sitten lisää sun sähköpostiosoitteeseen...


      • Nainen
        Nainen kirjoitti:

        Uskallan minä jättää sähköpostiosoitteeni sinua varten, nimimerkki tositarkoituksella! Otan riskin että kaikki rupeavat kirjoittamaan minulle mutta etköhän löydy heidän joukostaan.

        [email protected]

        että hän ei uskaltaisi kirjoittaa minulle, hah hah!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      278
      840
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe