MITÄ on tapahtunut tälle yhdelle kaikkienaikojen hauskimmalle suomalaiselle sivustolle.
Ollu tosi kuollutta jo noin kuukauden ajan. Ei yhtään uutta linkkii, siis noin vuos sitte sinne tuli joku 5-10 linkkii päivässä.
Onhan näitä samankaltaisia sivuja monta muutakin, mutta tää oli suomalainen ja parasta oli että linkit koskivat useasti suomea. lehtileikkeet ym... Niin monet naurut tuolta on saatu:)
Ehtootan jotta perustettaisiin kampanja herättäkää sontis henkiin!!!
Sontalaatikko
8
26476
Vastaukset
- J-Li
Samaa on tullut ihmetelyä itsekin. Minne katosi sontalaatikko, tuo korkeakulttuurin mekka?
- Joo
http://www.sontalaatikko.net/login.php
Aukeaa hitaasti..- hitaus on
saatu aikaan?
Uusia linkkejä kuitenkin tulee?? - kookos
hitaus on kirjoitti:
saatu aikaan?
Uusia linkkejä kuitenkin tulee??Joo tooosi hidasta on mut on ainaki tullu muutama uus linkki hyvähyvähyvä..
Mistäköhän johtu et 11.10-31.10 ei tullu yhtään linkkii??
Mut toivottavasti alkaa pelittää taas :)
- Joseq
Vastaava suomalainen on www.riemurasia.net
Toimii nopeemmin - on nykyään
perseestä koko sontis,aukeaa T-O-D-E-L-L-A hitaasti ja linkkejä tulee hyvällä tuurilla 5/kk,sulkisivat koko sivut jos ei kerran homma toimi.
- Paskat sontalaatikolle!!
Iha paskaa sontalaatiko lataa vaikka kuinka käyan tää on jippii kakkonen samallaisii paskoi ku kestää lataa sinne sivulle
- Rolf
Eiköhän se niin ole että ovat sontalaatikon yllläpitäjät armeijassa. Sieltä kun kotiin pääsevät niin luulisi ainakin että päivittävät tätä Jumaluuden sisälläänpitämää tyyssijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1402234Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.41708Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2691470Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin281289- 621064
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes16946- 58930
- 275824
Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅40782Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44748