Ihimettelin tuos ittekseni, jotta jos homot ja lespot eläis niinku niitten "kutsumus" vaatii, niin ne ei tosiaankaa tahtoosi kakaroota.
Sehän sotii raskahasti niitten elämänvilosoviaa vastahan, ja on sille oikiastansa epäluonnollinen: homot tai lespothan ei VOI saara kakaroota.
..näyttääs siltä, jotta ne ei oikeen tiä mitä ne haluaas olla, osittaan heteroota ja osittain päivvastoon...
Homojuttua
15
989
Vastaukset
- ei homofobiaa
Taidat olla peräkammarin poikia Pohjanmaalta...ja luet Ilkka-lehteä kuin piru raamattua. Elä omaa elämääs
ja anna muiden elää omaansa!- Outomieli
ainakaa nuon pahoon oo sanonu kestää...ainakaa pikähän aikahan...
Mikset sä sitte toimi eherootukses mukaasesti?
- äiti
Olen lesbo ja silti jostain syystä olen saanut kakaroita, peräti kolme kappaletta.
- Sisäinen nainen tasapainoon
jonkun mulkun panna ittes paksusksi!?
- M33
Miten se on MAHDOLLISTA???
- Hetero
Tuo keskustelun aloittaja toi mieleeni tuoreimman City-lehden toteamuksen homoliiton yhteydessä tapahtuvista adoptioista.
Eihän niitä todellakaan voi sallia, koska homoliitossa elävien vanhempien lapsista saattaisi tulla jopa avarakatseisia, tyylitajuisia, suvaitsevaisia ja empaattisia kansalaisia.- sivusta seurannut
vai avarakatseisia...
Mietipä hetken kuinka aina puolustus/hyökkäyskannalla olevat samaa sukupuolta edustavat vähemmistön jäsenet voivat antaa jotain avarakatseisuutta lapsille, jotka eivät koskaan tärkeimmiltä ihmisiltään saa selville mitään normaalista mies/naisroolista elämässä?
Sääli olisi parempi asenne tähän asiaan. - Anna
sivusta seurannut kirjoitti:
vai avarakatseisia...
Mietipä hetken kuinka aina puolustus/hyökkäyskannalla olevat samaa sukupuolta edustavat vähemmistön jäsenet voivat antaa jotain avarakatseisuutta lapsille, jotka eivät koskaan tärkeimmiltä ihmisiltään saa selville mitään normaalista mies/naisroolista elämässä?
Sääli olisi parempi asenne tähän asiaan.määrittelet normaalin? Nelihenkinen perhe jonka isä ottaa perjantaikännin ja vetää äitiä turpaan, viikolla pidetään mykkäkoulua ja katotaan urheiluruutua?
- Sivusta seurannut
Anna kirjoitti:
määrittelet normaalin? Nelihenkinen perhe jonka isä ottaa perjantaikännin ja vetää äitiä turpaan, viikolla pidetään mykkäkoulua ja katotaan urheiluruutua?
on normaali!
Esittämäsi vertaus ei varmaankaan ole normaalia, joten asiaa vaihteeksi! - anna
Sivusta seurannut kirjoitti:
on normaali!
Esittämäsi vertaus ei varmaankaan ole normaalia, joten asiaa vaihteeksi!normaalisi ei välttämättä ole toisten "normaali". Minusta on ihan normaalia että ihmiset haluavat lisääntyä, kasvattaa lapsiaan ja antaa sitä hyvää mitä annettavissa on. Huolimatta siitä onko kumppani samaa tai eri sukupuolta. Minusta on myös normaalia että jotkut ihmiset vaikka kuinka heteroita olisivatkin eivät halua lapsia.
Toinen asia on, pitäisikö lasten saada vain yhdenlaisia malleja? Eläköön persoonalliset opettajat ja vanhemmat. Tärkeintä lienee se että kotona rakastetaan ja annetaan turvallinen lapsuus.
- Toukomieli
Mun mielestä mämmi on iljettävää. Kaikki jotka pitävät mämmistä ovat epänormaaleja. Eihän kukaan tervejärkinen voi tykätä sellaisesta pahanmakuisesta mössöstä. Siispä myös lasten turvallisuutta ja tulevaa yhteiskuntakelpoisuutta ajatellen, olisi järkevää etteivät mämmin ystävät saisi hankkia lapsia. Jos hankkisivat niin heti pitäisi ottaa huostaan ilman tapaamisoikeutta.
Kyllä jämpti on nii...- Mieletön
Minä taas olen sitämieltä että sillin syöjät pitäisi steriloida ettei sellaisen iljettävältä haisevan ruoan syöjäkunta jatku.
- Ropelilakkipoika
Mieletön kirjoitti:
Minä taas olen sitämieltä että sillin syöjät pitäisi steriloida ettei sellaisen iljettävältä haisevan ruoan syöjäkunta jatku.
Ropelilakkipoika ei tykkää tillilihasta!
- antikaikkea
Onkos se ihan Vanhan Testamentin mukaista? Isot miehet juoksee pitkin viheriöitä pienen pallon perässä.
Kyllä kaikki golfarit sais sterilisoida jottei tämä jumalaton ryhmä enää kasvaisi. Mies olkoon isäntä ja nainen käyköön kehdon ja hellan väliä. Tämä on Jumalan käsky. - parikymppinen naisenalku
antikaikkea kirjoitti:
Onkos se ihan Vanhan Testamentin mukaista? Isot miehet juoksee pitkin viheriöitä pienen pallon perässä.
Kyllä kaikki golfarit sais sterilisoida jottei tämä jumalaton ryhmä enää kasvaisi. Mies olkoon isäntä ja nainen käyköön kehdon ja hellan väliä. Tämä on Jumalan käsky.asumme vapaamielisessä euroopassa :)
minun puolestani sekä lesbot että homot saisivat vapaasti adoptoida lapsia.
oma äitini otti eron isästäni kun tämä hakkasi äitini sairaalakuntoon kahdeksi viikoksi (aivotärähdys), en ole nähnyt biologista isääni kymmeneen vuoteen.
Olisin ollut onnellisempi mikäli olisin ollut adoptiolapsi lesbo/homo perheessä, ainakin uskoisin niin :)
Ja sinä joka puhuit aikaisemmin normaalista perheestä: tässä maailmassa mikään ei ole "normaalia", 50% heteroavioliitoista päättyy eroon.
Niin, olen muuten tietääkseni hetero :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 545967
- 575442
- 543792
- 143735
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1113713- 313166
- 592904
- 592796
- 622486
- 471920