anopin nudismi

vävy

Mun anoppi on joku naturisti. Kun mä menin sinne hakeen yhtä pakettia se vaati mua riisuun vaatteet veke koska sekin oli nakuna. No mä otin kaikki veks ja se rupes kahvinkeittoon. Mut kohta se tuli hieroon mua haaroista ja vaati mua tekeen samaa.Mä sanoin ettei se nyt oikeen käy. Onks tää nyt naturismia vai jotain muuta??

7

5190

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naturisti

      Kyseessä ei ole naturisimi/nudismi vaan jotain ihan muuta. Monet pyrkivät peittämäään seksuaaliset harrasuksensa naturismin puhtaan nimen alle. Naturismi ei ole seksuaalista, vaan sekuaalisuus harjoitetaan muualla.

    • Isoäiti

      Mitäs väliä sillä on jos hyvältä tuntuu.

    • neiti

      sun anoppis on sairas!!!

      • Sama kokemus

        Meikäläisen anoppi "tirkistelee". Lähes aina, kun olemme appivanhempien mökillä saunomassa, anoppi keksii jonkun tekosyyn tulla katselemaan. Hakee saunasta vettä, on unohtanut siiderinsä tms. Kerran, kun olin mökillä parisen tuntia anopin kanssa kahdestaan, se tuli saunamökille juuri kun olin kuivaamassa itseäni. Oli kuulemma huolestunut miten selkäni on palanut auringossa ja tuli rasvaamaan. En oikein kehdannut kieltäytyä, siinä istuin pyyhkeessä kun anoppi hyväili selkää rasvalla.
        Hemmetin kiusallista!


      • sairas
        Sama kokemus kirjoitti:

        Meikäläisen anoppi "tirkistelee". Lähes aina, kun olemme appivanhempien mökillä saunomassa, anoppi keksii jonkun tekosyyn tulla katselemaan. Hakee saunasta vettä, on unohtanut siiderinsä tms. Kerran, kun olin mökillä parisen tuntia anopin kanssa kahdestaan, se tuli saunamökille juuri kun olin kuivaamassa itseäni. Oli kuulemma huolestunut miten selkäni on palanut auringossa ja tuli rasvaamaan. En oikein kehdannut kieltäytyä, siinä istuin pyyhkeessä kun anoppi hyväili selkää rasvalla.
        Hemmetin kiusallista!

        samaa tekee apetkin, ainakin jotkut saama--n napoleonkompleksiset pätkät.
        En mene appelaan/anoppilaan kuin pakosta ja silloinkin jään mieluummin kotiin. Oksettaa niin paljon niiden tapa tunkeutua kaikkeen toisten omaan elämään.


    • Hazard

      Olen 22 vuotias mies ja minun (mahdollisesti tuleva) anoppini näki minut ja tyttöystäväni alasti ku oltiin saunassa. Hän tuli tuomaan meille juotavaa ja just siinä hetkellä satuimme olemaan saunan pukeutumistiloissa. Hän sanoi meille ettei meillä ole mitään mitä hän ei ole nähnyt ja piti tilanteen ihan normaalina.. Minua se kyllä vähän kiihotti ja kaluni hieman isoni, hän taisi huomata sitä ja sitten vielä kysyi että voiko hän tulla mukaan saunomaan. Meillä ei ollut mitään vastaan, hän kyllä piti alaosan..

    • Anonyymi

      Minun anoppi oli uusu tuttavuus jo ensi kerralla anoppi halasi kunolla silloin heti kiinnitin huomion suuriin vähän roikkuviin rintoihin. Appi ukko oli normaali jörrikkä vaimo pitää olla ja se laittaa ruokaa ja siivoa sen käsityksen sain aika pian. Minä usein kävin anopin kanssa kaupassa kun appi oli töissä muualla. Äkkiä huomasi jos oltiin kahden anoppi pukeut siten että rinnat oli hyvin esillä ja piti leninkiä ja paljaat jalat.
      Kiusasin toisinaan tykkäskö miehet nuorena sun rinnoista naureskeli taisivat tykätä kun puristelivat.
      Anoppi soitti kerran illalla kuulin äänestä oli vähän hymalassa sanoi suoraan käynko snapsia alkosta menee kiinni yhdeksältä sanoi minä korvaan. Sanoin vaimolle anopilla asiaa sanoi et tule yöllä herättämään ole yötä siellä.
      Soitin anopille lähetti oven takana, avasi nauraen tuleppa lähetti sisään onko kiire sanoin tyttösi käski olla yötä että saa nukkua rauhassa , anoppi nauroi eipä tyttö tiennyt.
      Otin vähän anoppia kiinni isoilla laseilla, meiilä oli kivaa anoppi jo katseli makuu hommia ja vaihtoi yöpuvun tuli keittiöön yöpyku korosti pyöreitä pikiä rintoja ja pitkät nännit sojotti kiimasena anoppi huomasi ja hymyili tuli eteen nosti rintoja kysyi haluatko koskea. Katsoin silmiin näin kaipauksen kokeilin hyväillen juuresta kärkeen näin kosteuden silmissä nostin yöpaitaa suurelin rintoja ja nännejä silloin jalat värähti katsoin ylös ja jatkoinkuukui sievää urinaa silloin huomasin ei ollut housuja kokeilin karvasta pillua.kysyi suoraan naitko en ole saanut vuosiin olen huomannut kun katsot rintoja aina, kukaan ei saa tietää näykin lisää sanoi saakelin vävy otti kalun esiin sanoi hyvä tavaton oen nuorena saanut näin isoa.
      ei ollut polvet kipeät kun laskeutu ja imi kunnolla nauroi eikö ole anopilla hyvä suu runkkasi hiljaa sanoi olen nuorena imenyt kolmea miestä vuorotellen olin kuule kiimanen nainen kuten tyttöni sekin toi nuorena ison karjun onneksi olin yksin naivat koko yön kun mies meni vessaan sen kalu oli halko.
      Imi vähän ja nousi minä poika osaan ja tuli syliin työnsi seljälleen ja laittoi kalua sisään laskeutu hiljaa sanoi haluan nauttia, tunnetko olen vielä nuori pillu valui kiimaa nai kunnolla imin nännejä kertoi että on nuorena nainut aina kuin huora se sytyttää kuiskasin olet kuin nuori pillu kiristää hyvin nai voimalla ulisi kuin tyttönsä kun sai suuteli näin kovaa en ole saanut olet ihana nousi käänsin sänkyä vasten työnnyin takaa kuiski pane poika takka oi oi yllät syvälle painoin pyllystä huokaili haluat kuin huoraa ja tärisi laskin sisään huokail ipitkään pyysi että olen sisässä tunsin pitkään kun supisteli. Noustiin ottamaan juomaa. Kertoi että tuli hyvin mieleen nuoruus, olet parhaimpia osaat olla hellä ja raju.
      Kun mentiin sänkyyyn ei mennyt pikään kun hyväili ja kääntyi työnnin sisään kuiskas panet kuin varkain panin kyljellään vähän aikaa ja käänsin vatsalleen iskin kunnolla koko mitalla nosti pyllyä kuiskas on ihana olla pantavana et usko ei nyt apua miten sen teet tule nai laskin syvälle paprat tärisi tunsin että nyt tuli kaikki sykin tyhjää.
      Aamulla vaimo soitti anopille kuulu kertovan tuolla se nukkuu kamarissa herätänkö no antaa nukkua hei hei. Anoppi tuli ja sanoi pelastin siut miten korvaat nakkasin peiton pois katsoi ja hyökkäs kaluun kiinni otti kyllä syvälle muutaman kerran tuli mekko päällä päälle kysyin onko navetta takki päällä avas rinnnat esille on ja antoi imeä nopeasti laittoi kalua sisään sanoi tämä ei ole viimmeinen eihän naitiin vielä pitkään alkoi väsyä sanoi tule jo haluan tuntea sen.
      Aika harvoin soitti pitäs saada jotain sovittin aika ja annoin miten halusi, anoppi pysyi virkeänä pitkään mutta sekin loppui kun pyysi lopettamaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe