os teidän mielest the dentist 2 hyvä mun mielest on hyvä vaikka onkin vähän raaka.
the dentist 2 brace yoursself
3
318
Vastaukset
- Jon_O_Donnie_monstrous mayhem
jää täysin irtonaiseksi....kohtauksia vaan pistetty sinne sun tänne,siinä se.Tuossa ei ole mitään arvosteltavaa.
- peikko
jos tykkäsi ykkösestä, niin kyllä sen kakkosenkin jaksaa kattella. Omastamielestä molemmat oli hyvää viihdettä.
- dirtmachine
peikko kirjoitti:
jos tykkäsi ykkösestä, niin kyllä sen kakkosenkin jaksaa kattella. Omastamielestä molemmat oli hyvää viihdettä.
tehtykkin niin että pitäsi suunnillen nauraa ja huutaa ällöttävästä riemusta.Mitään sisältöähän niissä ei ole...voisipa olla jos joku Ranskalainen hullu älykkö kyynikko tekisi tämän....mustanhuumorin kera ja kunnon juonella.Voisipa kuvitella tämän sellaisena....romanssi,hullu hammaslääkäri joka on katkeran mustasukkainen.Vakoilee ja seuraa eräiden henkilöiden tomia ikkunan takana,katulampun valossa.Tietää pariskunnasta melkein kaiken ja sitten eräänä kauniina,ikimuistoisena päivänä kaikki muuttuu.Sitten on yhtä aikaa todellisuutta ja unta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662822- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91721- 1081575
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099