joku taas vähän auttaaa..... nenän oikaisu... kiitos....jo etukäteen......=:0/
Vastaukset 11
- quistis
vetää lättyyn?????
otas kii nenusta.....Ja käännä sitä vähän vasemmalle.....On näet taasen vähän törmäilty......=:0/
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
otas kii nenusta.....Ja käännä sitä vähän vasemmalle.....On näet taasen vähän törmäilty......=:0/
Ootsä nyt sellanen boxeri???
- ettei
BBrunetti kirjoitti:
se ollu noussu pystyyn, mää jo peljästyin....
;))))) ettei kirjoitti:
se ollu noussu pystyyn, mää jo peljästyin....
;)))))meen kahtoon.....Öööö luulisin....*näkyy parvekkeelta....*
- helsingistä
BBrunetti kirjoitti:
meen kahtoon.....Öööö luulisin....*näkyy parvekkeelta....*
helsingistä kirjoitti:
niin samperin vanha kaupunki....vaan on tää......=:0)))))
nyh unille........ kaikille mukavia unia......=:09)))......quistis kirjoitti:
Ootsä nyt sellanen boxeri???
jäi eilen vastaamati....Olin mie seinään ajettu....
tosin nenäni vinous johtui hoippuvista askelistani....kumautin näet humalaspäissäni tolppaan...heh....=:0)))))- quuuuuuuuuuuuuu
BBrunetti kirjoitti:
jäi eilen vastaamati....Olin mie seinään ajettu....
tosin nenäni vinous johtui hoippuvista askelistani....kumautin näet humalaspäissäni tolppaan...heh....=:0)))))Arvaas olenko mä törmäillyt.....;o)))
quuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
Arvaas olenko mä törmäillyt.....;o)))
arvaaaaa..... oot...heh.....=:0)))
- AMR-52
...vai naapurin nenä kysees...))))) Öitä Brune..)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.361479- 78975
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42883P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓201836Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss315789- 55784
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?40708- 94672
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan127594- 52556