ymmärrä, että mi-nä ha-lu-an si-nut!!
Tumma tukka, vihreet silmät... Enempää tuntomerkkejä ei tarvi antaakaan. Huomasin tänään aikaisemmin päivällä erään yliluonnollisen asian :D Voi kiitos, onpa immarreltavaa saada sellaista huomiota. Milloin otat minuun yhteyttä, milloin??????????????
Haluaisin suudella sun suloisia kasvoja ja koskea niihin sun ihaaaaniiiiiiin (!) hiuksiin =)
Etkö ymmärrä?
78
9344
Vastaukset
- green eyes
Sinut!!
..yliluonnollista..??
älä ota imarteluna,vaan totena!!OLET ainutlaatuinen!!!!Usko se!! - hmm...
jo luulin, että olet hän, mutta sitten tajusin, että et taida ollakkaan... Harmi...
- *A**
mikä sai sinut ensin ajattelemaan niin? ja mistä teidät ettei ko. juttu ole sulle?
- green eyes
*A** kirjoitti:
mikä sai sinut ensin ajattelemaan niin? ja mistä teidät ettei ko. juttu ole sulle?
Minäkin ensin luulin(toivoin)että se olisit Sinä..siksi kirjoitinkin.Mutta se OLISI jo yliluonnollista..
Toisaalta,sellaistakin tapahtuu..!? - hmm...
*A** kirjoitti:
niin tuttua ja jota olen kaivannut... mutta ehkä se olikin vain unta...
Vaikkakin, ehkä voisitkin olla hän... - *A**
hmm... kirjoitti:
niin tuttua ja jota olen kaivannut... mutta ehkä se olikin vain unta...
Vaikkakin, ehkä voisitkin olla hän...oikeasti olenkin se. Mitenkähän tuo selviäis? ;)
- hmm...
*A** kirjoitti:
oikeasti olenkin se. Mitenkähän tuo selviäis? ;)
jospa ostan vokaalin...
- *A**
hmm... kirjoitti:
jospa ostan vokaalin...
mutta, ensin sinun pitää myydä minulle yksi...
Voithan toki koettaa arvata ja aktostaan osutko oikeaan..;) - hmm...
*A** kirjoitti:
mutta, ensin sinun pitää myydä minulle yksi...
Voithan toki koettaa arvata ja aktostaan osutko oikeaan..;)en uskalla ostaa, jos ostan väärän... niin käy vielä niin, ettet anna vaihtaa sitä.
- *A**
hmm... kirjoitti:
en uskalla ostaa, jos ostan väärän... niin käy vielä niin, ettet anna vaihtaa sitä.
ainahan kannattaa kuitenkin kokeilla. Se ei pelaa joka pelkää..
- hmm...
*A** kirjoitti:
ainahan kannattaa kuitenkin kokeilla. Se ei pelaa joka pelkää..
ainakin vihjeen, että mikäköhän olisi se puoti... mistä kannattaisi vokaalia ostaa. Jos olisi se puoti, mitä toivon... niin heti alan vaikka uhkapeluun.
- *A**
hmm... kirjoitti:
ainakin vihjeen, että mikäköhän olisi se puoti... mistä kannattaisi vokaalia ostaa. Jos olisi se puoti, mitä toivon... niin heti alan vaikka uhkapeluun.
vihjeestä. Jos annat etunimesi viimeisen kirjaimen...niin minä myyn sen vokaalin.
- hmm...
*A** kirjoitti:
vihjeestä. Jos annat etunimesi viimeisen kirjaimen...niin minä myyn sen vokaalin.
tarjouksen pistit. Mietin, että jospa antaisinkin ekakirjaimen... vai antaisinko sittenkin sen vipon, mitä pyydät. Heitin kolikolla ja annanpa A:n. Otat tai jätät, mutta toivottavasti otat.
- *A**
hmm... kirjoitti:
tarjouksen pistit. Mietin, että jospa antaisinkin ekakirjaimen... vai antaisinko sittenkin sen vipon, mitä pyydät. Heitin kolikolla ja annanpa A:n. Otat tai jätät, mutta toivottavasti otat.
tietysti. Kai a on se on viimeinen? Mutta nyt tuleekin se vaikeus etten tiedä mitä sulle antaisin.. ;)
- hmm...
*A** kirjoitti:
tietysti. Kai a on se on viimeinen? Mutta nyt tuleekin se vaikeus etten tiedä mitä sulle antaisin.. ;)
a oli vipo. Kyllähän sinun se pitäisi tietää. Miten arvasinkin, että näinhän tämä homma etenee... Jos sinulla on vaikeuksia, etkä oikein tiedä mitä annat...
Niin ottaisin sinut vaikka kokonaan. - *A***
hmm... kirjoitti:
a oli vipo. Kyllähän sinun se pitäisi tietää. Miten arvasinkin, että näinhän tämä homma etenee... Jos sinulla on vaikeuksia, etkä oikein tiedä mitä annat...
Niin ottaisin sinut vaikka kokonaan.jotain sinulle antaisin ja tulisin sinulle kokonaan...;), jos todellakin olet hän.
- hmm...
*A*** kirjoitti:
jotain sinulle antaisin ja tulisin sinulle kokonaan...;), jos todellakin olet hän.
ja päätit heittää lisätähtiä... että tilanne hankaloittuisi. Pelaan siltikin, koska olen hemmetin huono häviäjä.
- *A**
hmm... kirjoitti:
ja päätit heittää lisätähtiä... että tilanne hankaloittuisi. Pelaan siltikin, koska olen hemmetin huono häviäjä.
vahinko... kyllä kolme tähteä on riittävästi, kuinkas sinun tähtesi? ;)
- *A**
*A** kirjoitti:
jos minä annan sukunimestäni s-kirjaimen, kai saan vaihtarin.
- hmm...
*A** kirjoitti:
saat sinä kertoa sen minulle. Sinulla on jo a ja loputhan tiedät, jos siis olen hän.
Ellen ole, niin ei auta muu, kuin nimen vaihto tai painua maan alle. - *A**
hmm... kirjoitti:
saat sinä kertoa sen minulle. Sinulla on jo a ja loputhan tiedät, jos siis olen hän.
Ellen ole, niin ei auta muu, kuin nimen vaihto tai painua maan alle.yrittää, niin selviää tämäkin sitten. olisko ****a? Tai sitten pitää mennä kyllä maan alle :)
- tha
*A** kirjoitti:
olin etsiä, oletko varmastia antinaho..!!
tummat hiukset ja vihreät silmät yhdistelmiä löytyy varmaan molemmista sukupuolista...! Kerro tarkemmin, koko palstan lukijakunta odottaa tarkempia yksityiskohtia :)
- J...
minusta tuo näkiä on viehättävän näköinen nainen.
- J...
siis sinulla tummatukka ja vihreet silmät?
- -H-
ainakaan... Harmi !!
- J...
-H- kirjoitti:
ainakaan... Harmi !!
ei sulla vaan ylilunnollista nähneellä se taitaakin olla tuttu.
- -H-
J... kirjoitti:
ei sulla vaan ylilunnollista nähneellä se taitaakin olla tuttu.
Nytpä tää menee heviks...
Olisko näin... ?
Yksi tuttu kyllä on... - J...
-H- kirjoitti:
Nytpä tää menee heviks...
Olisko näin... ?
Yksi tuttu kyllä on...vai niin että sinä olet se ja häh vaikka lie mies tai sitten tuo.jaaha aika näyttää.
- -H-
J... kirjoitti:
vai niin että sinä olet se ja häh vaikka lie mies tai sitten tuo.jaaha aika näyttää.
mä vaan tarkoitin tuttua NÄKIJÄÄ... ;)
- J...
ymmärrän koska olen lenänytki.
- J...
tämä ei ole pilaa!?
- J...
nyt taitaa olla parasta kun häivyn ikuisiksi ajoiksi!!
- -H-
J... kirjoitti:
nyt taitaa olla parasta kun häivyn ikuisiksi ajoiksi!!
Tämähän alkoi vasta mennä mielenkiintoiseks... ;)
- vihreät silmät:)
-H- kirjoitti:
Tämähän alkoi vasta mennä mielenkiintoiseks... ;)
miten tämäki päätty...
- green eyes
vihreät silmät:) kirjoitti:
miten tämäki päätty...
alkaako vasta...
Kerrotko J.... jotain..
Mulla kyllä on vihreet silmät ja tummat on hiuksetkin
Toisaalta,kuinka minua kaipaisit..
..toivon vain niin kovasti.. - pisteitä
green eyes kirjoitti:
alkaako vasta...
Kerrotko J.... jotain..
Mulla kyllä on vihreet silmät ja tummat on hiuksetkin
Toisaalta,kuinka minua kaipaisit..
..toivon vain niin kovasti..liikaa
- green eyes
pisteitä kirjoitti:
liikaa
niinpä tuli yksi liikaa
kerro nyt jotain - kuka olet
green eyes kirjoitti:
niinpä tuli yksi liikaa
kerro nyt jotainkun en tiedä kuka olet
- green eyes
kuka olet kirjoitti:
kun en tiedä kuka olet
semmoistahan tämä on..
jotakuta kaipaat ja toivon että löydät etsimäsi
-samaa toivon itselleni.Tai ehkä toivon tulevani löydetyksi :)
jos olisit se joka toivoisin sinun olevan,löytäisit keinon ottaa yhteyttä
jos etsisit - että...
vihreät silmät:) kirjoitti:
miten tämäki päätty...
silmien väri on vihreä?
Ettei vaan olisi ruskea ... ;)
- jou_jou
kiitos......ettet vaan luulis nyt liikoja minusta
- love goes
hih! Näin se menee...Ihastut, mutta niiiiiin turhaan....Toisaalta, täytyy vain uskoa, oikeen kovaa pinnistellen, että kyllä se kulta tulee vielä...Toivon joka päivä, etttä tulisit pyytämään minua ulos, mutta asiat täytyy vain kohdata ja aina ei voi voittaa...!
- mä...
olen ainakin pyytänyt...
vaan ei ole Hän vastannut... - kysymyssssss
mä... kirjoitti:
olen ainakin pyytänyt...
vaan ei ole Hän vastannut...oletko?
- vastaussssss
kysymyssssss kirjoitti:
oletko?
vaan olen ja miettinyt mistä kiikastaa.
- oon...
vastaussssss kirjoitti:
vaan olen ja miettinyt mistä kiikastaa.
jo v......
- selvennystä
oon... kirjoitti:
jo v......
Kiinnostaa tietää, onko ketjun aloittaja itse tyttö vai poika ja onko hänellä itsellä siis tummat hiukset ja vihreät silmät, vai onko ne hänen tarkoittamallaan henkilöllä?
Lisäksi; onko nyt siis niin, että ketjun aloittaja onkin itse jo varattu? - kaukan
selvennystä kirjoitti:
Kiinnostaa tietää, onko ketjun aloittaja itse tyttö vai poika ja onko hänellä itsellä siis tummat hiukset ja vihreät silmät, vai onko ne hänen tarkoittamallaan henkilöllä?
Lisäksi; onko nyt siis niin, että ketjun aloittaja onkin itse jo varattu?voipa se niin kingi olla jotta se on sillä lailla.
- hmm...
kuitenkin mennä sinne maan alle sillai yhdessä. Tiedä vaikka hiljalleen hänetkin jo unohtaisit.
Maan alla kaksin saa ihmeitä aikaan...
Heitit näköjään sen ylimääräisen tähtesi nyt sitten minulle. Etkö millään voisi deletoida sen piuh... taivaan tuuliin.- *A**
vaan yhdessä. Maan alla voi ollakin ihan mukavaa... kahdestaan.
Voin deletoida... se käy näin ***a, huomaatko miten helppoa ;) - hmm...
*A** kirjoitti:
vaan yhdessä. Maan alla voi ollakin ihan mukavaa... kahdestaan.
Voin deletoida... se käy näin ***a, huomaatko miten helppoa ;)se tosiaankin helposti. Näin hyvin, kun tää pelittää jo tässä kohtaa, niin mietippä, miten siellä maan alla kaksin... Pelkkä ajatuskin saa jo...
- *A**
hmm... kirjoitti:
se tosiaankin helposti. Näin hyvin, kun tää pelittää jo tässä kohtaa, niin mietippä, miten siellä maan alla kaksin... Pelkkä ajatuskin saa jo...
voishan se olla hauskaa...pitänee kokeilla ;)
Mennäänkö sinun vai minun monttuun.. - hmm...
*A** kirjoitti:
voishan se olla hauskaa...pitänee kokeilla ;)
Mennäänkö sinun vai minun monttuun..meillä on jo vokaaleista a ja eiköhän sovita, että se riittääkin. Kyllä me pärjätään yhdellä a:lla ja viis muista kirjaimista. Nyt seuraavaksi voitaisiin vetää pitkää tikkua... siitä kumman monttuun mennään. Näin, kun tää homma etenee, niin ehditään kyllä käydä kummankin montuilla. Eikö vaan...
- selvennystä
hmm... kirjoitti:
meillä on jo vokaaleista a ja eiköhän sovita, että se riittääkin. Kyllä me pärjätään yhdellä a:lla ja viis muista kirjaimista. Nyt seuraavaksi voitaisiin vetää pitkää tikkua... siitä kumman monttuun mennään. Näin, kun tää homma etenee, niin ehditään kyllä käydä kummankin montuilla. Eikö vaan...
Mikä on: haluaako tällä palstalla oikeasti kukaan ikinä edes saada ketään kiinni??!
Viestit tyyliin,
"Otsikko: Voihh..
Nimimerkki: kuinkahhh...
Teksti: kaipaan suahh......."
eivät varmasti tuo tulosta. - ainakaan
selvennystä kirjoitti:
Mikä on: haluaako tällä palstalla oikeasti kukaan ikinä edes saada ketään kiinni??!
Viestit tyyliin,
"Otsikko: Voihh..
Nimimerkki: kuinkahhh...
Teksti: kaipaan suahh......."
eivät varmasti tuo tulosta.sinua.
- *A**
hmm... kirjoitti:
meillä on jo vokaaleista a ja eiköhän sovita, että se riittääkin. Kyllä me pärjätään yhdellä a:lla ja viis muista kirjaimista. Nyt seuraavaksi voitaisiin vetää pitkää tikkua... siitä kumman monttuun mennään. Näin, kun tää homma etenee, niin ehditään kyllä käydä kummankin montuilla. Eikö vaan...
idea, tänää en kerkeä, mutta huomenna voisit tulla vaikka mun montulle. Aloitetaan vaikka siitä.
- hmm...
*A** kirjoitti:
idea, tänää en kerkeä, mutta huomenna voisit tulla vaikka mun montulle. Aloitetaan vaikka siitä.
tullakin, mutta laitatko ajo-ohjeet. Aavistelen, että sen verta on pitkä matka... ja joutua pitää. Vihjeen ainaskin saat antaa, että minnekäs päin lähden suunnistamaan. Kompassi jo valmiina.
- *A**
hmm... kirjoitti:
tullakin, mutta laitatko ajo-ohjeet. Aavistelen, että sen verta on pitkä matka... ja joutua pitää. Vihjeen ainaskin saat antaa, että minnekäs päin lähden suunnistamaan. Kompassi jo valmiina.
riippuu siitä mikä on sinun lähtöpiste. Eli jos lähdet Kuusamosta, pitää sinun lähteä etelään päin, jos taas lähdet Helsingistä niin pohjoiseen.
- hmm...
*A** kirjoitti:
riippuu siitä mikä on sinun lähtöpiste. Eli jos lähdet Kuusamosta, pitää sinun lähteä etelään päin, jos taas lähdet Helsingistä niin pohjoiseen.
jo matkalla kohti pohjoista. Seuraava rasti??
- *A**
hmm... kirjoitti:
näitä lukuja, ainakin löydät perille. X 6976692, Y 3534665. Kerkeätkö heti aamuksi?
- """"
hmm... kirjoitti:
voisitko sinä tosiaan olla hän?jos jäät kuopioon niin silloin et ainakaan ole.tämäpä vaikeaa,mutta sanooko sinulle saa.. mitään?
- hmm
"""" kirjoitti:
voisitko sinä tosiaan olla hän?jos jäät kuopioon niin silloin et ainakaan ole.tämäpä vaikeaa,mutta sanooko sinulle saa.. mitään?
...vi
- hmm...
hmm kirjoitti:
...vi
ja joku muukin osaa hmm... Terkkuja täältä Utsjoelta. Ajettu läpi yön etsien monttua. Tulipa puoteltua ylinopeuttakin, että ehtisin aamuksi. Koordinaatit sain vasta nyt ja taisinpa vetästä pahasti ohi. Eihän se Kuopio täällä ole.
- ````
hmm... kirjoitti:
ja joku muukin osaa hmm... Terkkuja täältä Utsjoelta. Ajettu läpi yön etsien monttua. Tulipa puoteltua ylinopeuttakin, että ehtisin aamuksi. Koordinaatit sain vasta nyt ja taisinpa vetästä pahasti ohi. Eihän se Kuopio täällä ole.
alamäkeä saat tulla puotattaa takas
- hmm...
*A** kirjoitti:
näitä lukuja, ainakin löydät perille. X 6976692, Y 3534665. Kerkeätkö heti aamuksi?
on noita ystävällisiä neuvonantajiakin. Olen kyllä pahasti eksyksissä ja kompassikin hävyksissä, mutta montun etsintä jatkukoon. Periksi ei tässä kohtaa anneta... vaikken olisikaan Hän.
- hmm...
```` kirjoitti:
alamäkeä saat tulla puotattaa takas
kadoksissa... mutta matka jatkukoon.
- selvennystä
ainakaan kirjoitti:
sinua.
Niin tai sinua. Mistä v:stä tiiät vaikka oisin asianosainen..?
- selvennystä
selvennystä kirjoitti:
Niin tai sinua. Mistä v:stä tiiät vaikka oisin asianosainen..?
...Ja että sieppais tämmönen kiertely ja kaartelu, kun voisi oikeasti tehdäkin jotain, joka johtaa johonkin.
- hmm...
selvennystä kirjoitti:
...Ja että sieppais tämmönen kiertely ja kaartelu, kun voisi oikeasti tehdäkin jotain, joka johtaa johonkin.
on. Olet oikeassa. Tarkoitukseni ei ollut saada sinua raivoamaan...
- *A**
hmm... kirjoitti:
on. Olet oikeassa. Tarkoitukseni ei ollut saada sinua raivoamaan...
Kuopio siintää silmissä?. Hiukka menit ilmeisesti ohi...
- hmm...
*A** kirjoitti:
Kuopio siintää silmissä?. Hiukka menit ilmeisesti ohi...
löysin oikean reitin, mutta eihän siellä monttua ollut?? Rankka oli matka ja nyt tässä palaudutaan matkan rasituksista. On se vaan eri kiva, että jotkut (joku) jaksoivat kannustaakin matkan edetessä tai sitten sotkea tämän matkan onnistumisessa.
- *A**
hmm... kirjoitti:
löysin oikean reitin, mutta eihän siellä monttua ollut?? Rankka oli matka ja nyt tässä palaudutaan matkan rasituksista. On se vaan eri kiva, että jotkut (joku) jaksoivat kannustaakin matkan edetessä tai sitten sotkea tämän matkan onnistumisessa.
Voi kele! Joku on luonut mun montun umpeen. Mikäs nyt neuvoksi??? Kuule, jos voisin tulla sun monttuun hiukaksi aikaa?
- hmm...
*A** kirjoitti:
Voi kele! Joku on luonut mun montun umpeen. Mikäs nyt neuvoksi??? Kuule, jos voisin tulla sun monttuun hiukaksi aikaa?
ihmeessä. Näytetään niille, ketkä tästä nyt keuhkoomaan alkoi, että periksi ei anneta. Pistänkö nyt sinulle koordinaatteja tulemaan... vai osaatko suunnistaa ilman niitäkin. Äläkä nyt ainaskaan sinne utsjoelle lähde. Ihan olis vika suunta.
- *A**
hmm... kirjoitti:
ihmeessä. Näytetään niille, ketkä tästä nyt keuhkoomaan alkoi, että periksi ei anneta. Pistänkö nyt sinulle koordinaatteja tulemaan... vai osaatko suunnistaa ilman niitäkin. Äläkä nyt ainaskaan sinne utsjoelle lähde. Ihan olis vika suunta.
voisit antaa vinkkiä. Pääsen nopeammin perille, kordinaatit helpottas jo paljon. On vähän tässä jo orpo olo, kun se monttukin meni.
Kiitos kun saan tulla sinne.. - hmm...
*A** kirjoitti:
voisit antaa vinkkiä. Pääsen nopeammin perille, kordinaatit helpottas jo paljon. On vähän tässä jo orpo olo, kun se monttukin meni.
Kiitos kun saan tulla sinne..toki... niin siis tulla montulleni. Puottelet vaan vitostietä jotakuinkin 157 kilsaa ja parisataa metriä, niin tulen vastaan. Ettei käy, kuin muinoselle flikalle... eksyi mokoma utsjoelle.
Milloinkas meinasit tulla??
- hmm...
alkaa olla tunkua sinne montulle, mutta nou hätä... enpäs luovuta... vieläkään. Kilometrejä kertynyt mittariin, mutta matka jatkukoon...
Vähäks on melkein, kuin yhtä suurta seikkailua. - Natiainen-63
Juuh... ja ei... Mä tunnen yhen jolla on tummat hiukset ja ruskeen vihreet silmät... Tosin minun iässäni oleva nainen...
Lisä tuntomerkkejä tarvii vamaan jokainen... Siis pliis.. Saiskos niitä? Jaksais koko palstaa lukee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613425Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1152616Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152575Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282474- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282027Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241783Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291638