on tänään synttärit!paljon onnea vaan!tulee kuulemma illaksi himaan
Vastaukset 15
Paljon onnea vaan....Paljon onnea rahtari....Paljon onnea vaan......!!!!!!!!"=:0))))))
Niih ja höömenta kaikille.....=:8))- nylkkäri
vaan saa rahtari syntymäpäivänä kuljettaa!
Onnea RAHTARI !!! - AMR-52
...Kalle-Kustaan valtakunnas viettää synttäreitään.)) Onnea Paljon,rahtari..)))) och Gud onsdagmorgon!! Hyvää Huoment kaikil..)))) toi miun ommaa ruottii..))))
- takkunen
huuhaalle.Kattelin tuos aamusella jo gallerian ja bongasin sielt ton rahtarin synttärin ja laiton muita lukematta ton alotuksen,mut haitanneekos tuo oikeen paljon.Voihan ne onnittelut toistaa tassäki,joten RAHTARI1 ONNITTELUT!
- miukuli22
Kaikille.
Ja Rahtarille Oikein näin paljon..............................................................................................................................................................................................
Onnea täyttäessäsi ........hmmmm.........
25 vuotta ;o)) - varatartsan
repullinen onnea rahtari! :o))) Ja huomenta kaikille! :o))) Nyt duuniin mentävä on, voi mahoton...
minäkin.....laulaisin jos osaisin
- perskuti
Onnittelut!...Onko juhlan päätapahtuma aapelissa?
- kippari
sulle kovasti vaan kipparilta :=)
- LonesomeMan
... ja aamupäivää kaikille :)
- LonesomeMan
ilottu kirjoitti:
sinullekkin lone...
Mitäs muuta kuuluu??? :) Onkos sulla kaukoputki??
LonesomeMan kirjoitti:
Mitäs muuta kuuluu??? :) Onkos sulla kaukoputki??
kaukoputkee oo....hyvää kuuluu ja toivotaan et myös sinulle
- tiputyyhty
Älä sit säiky mun uutta luukkia, kyllä mä oon ihan sama tyttö punaisine töyhtöineni ja mummot juoksee edelleen karkuun:)))
- Tanevaan
Vaan minunkin puolesta,Monesti kyllä ihmettelee että onko se onnittelun paikka kun vanhenee:)) kaikesta huolimatta hyvää syntymäpäivää sinne:))
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301357- 70909
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42843P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓196786Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss296700- 46671
- 92640
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?38628- 52546
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47540