Tätä ajattelin kysyä täältä koska täällä lienee eniten ateistista porukkaa ja koska ette ole nähneet Jumalaa ette voi uskoa Häneen ettekä taivaaseen tai helvettiin.
Tuli mieleen tällainen kysymys;kuvitellaanpa että taivaalla kuuluisi kovalla äänellä Minä olen Herra teidän Jumalanne ja suutun jollette käänny puoleeni ja tehosteeksi tulisi pari salamaa maahan.
Kääntyisittekö vai tulisitteko siihen tulokseen että jollain on loistavat tehosteet?
Kymsymys
10
646
Vastaukset
- M@k3
1. Huijaus.
2. Mielenterveyden järkkyminen.
3. Todellinen jumala.
Ja tuossa järjestyksessä. - realisti
Jos kuulisin tuollaista, hakeutuisin hoitoon.
- HÄ*LLÄÄÄ
Minä nauraisin itseni Helvettiin... ;D
- kysyn mä
jos taivaasta kuuluisi kova ääni Minä olen Zeus, ja sitten tulisi tehosteeksi pari salamaa?
- Jussi
sisältää vastauksen niin kuin aina.
....;kuvitellaanpa että taivaalla kuuluisi.... - siino
"kuvitellaanpa että taivaalla kuuluisi kovalla äänellä Minä olen Herra teidän Jumalanne ja suutun jollette käänny puoleeni ja tehosteeksi tulisi pari salamaa maahan.
Kääntyisittekö vai tulisitteko siihen tulokseen että jollain on loistavat tehosteet?"
Kyllä se uskottavammalta tuntuisi kuin tämä nykyinen jumalainen koomaisuus. Mieluiten ottaisin taivaasta vastaan jotain hyvää, koska Jumalaa väitetään niin kauhean kivaksi. Vaikka sitä paljon kehuttua mannaa.
Toisaalta se ei todistaisi, että olosuhteet siellä taivaassa olisivat kovin hyvät. Sinnehän tuntuu olevan menossa vähemmän viihdyttävää sakkia ikuisesti oleilemaan, joten paikka lienee todellisuudessa helvetti, jos sellaisten kanssa joutuisi niin pitkään elämään.
Kieltämättä olisi kiva nähdä joku Jumalan esittämä taivaallinen show. Hänen väitetään olevan kaikkivoipa, joten ehkä jopa David Copperfieldin näytökset kalpenisivat Jumalan esiintyessä. Jumala esiin! Näytä meille itsestäsi muutakin kuin ihmisten sinusta kirjoittama kirja! voidaan, mutta mitä hyötyä siitä kuvittelusta on? No onhan se tietysti jonkinlaista ajanvietettä. Tuo jumalalla kuvittelu onkin joissakin piireissä suosittuakin. Jopa niin suosittua, että jotkut uskovatkin siihen.
- Rausku
Miten reagoisit, jos taivaasta (siellä kai se J asuu?) kuuluisi ääni: "Olette kyllä toivottomin näistä humanoidikokeiluistani. Taidanpa myydä koko pallon eräälle toiselle kollegalle. Eli hänelle voitte jatkossa lähettää valituksenne ja toiveenne. Laittakaa joku kirjoittamaan häntä ylistävä kirja. Minä en enää jaksa. Onnea uudelle isännälle." ?
- herra sepalus
Katsotaan sitten kun jotain tuollaista tosiaan tapahtuu :D
- typerä kysymys
Toivottavasti olet vielä peruskoulussa, aikuiselta tuo olisi jo huolestuttavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194913Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462117Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182069- 191705
- 821624
- 1461515
- 1131121
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869