Pitäisi mennä toiseen vaiheeseen piankin mutta uskallus on aika nollilla kun ei ole paljoa tullut ajettua.
Onko tuo hankalempikin vai normaalia köröttelyä?
toinen vaihe vaikea?
16
20522
Vastaukset
- ...
Kakkosvaihetta ei kannata pelätä, sillä ajokorttia ei enää voi menettää muuten kuin lain rikkomisesta poliisille. Autokoulun kakkosvaihe on lähinnä rahastusta, ajotaidon kanssa sillä ei juurikaan ole tekemistä.
- pena
Totta. Koko 2.vaihe on TÖRKEEÄÄ rahastusta. 4ajokertaa 3 teoriatuntia joku tietokonetesti = 200e sitten vielä ratamaksuja 60e. Sitten tietty jos ajaa radalla autokoulun auton kanssa niin siitä lisämaksuja. Vois 2. vaiheen pistää vain pakolliseksi niille, jotka on jotenkin törttöilleet liikenteessä esim. ylinopeuksia jne...
- huh huh
ei kai mulla mitään ajokertoja siellä ollu.. käytiin lenkki ajamassa jota autokoulun opettaja tarkkaili ja kerto sit et mitä huomautettavaa oli ja sit liukasrata ja pari tuntia teoriaa
- Al'
Muakin pelottaa toi toinen vaihe ku mä en oo ajannut kertaakaan sen jälkeen ku sain kortin vuos sitten :S pelottaa ku en oo ollenkaa hyvä kuski :S
- ..-
Miks hitossa te ajatte jonkun ajokortin ylipäätään, jos ette aja autoo ollenkaan... Maksatte suotta, jotta teillä on kiva kortti, jota pitää kotona lukkojen takana turvassa!!!
- ...-
..- kirjoitti:
Miks hitossa te ajatte jonkun ajokortin ylipäätään, jos ette aja autoo ollenkaan... Maksatte suotta, jotta teillä on kiva kortti, jota pitää kotona lukkojen takana turvassa!!!
Ajokortti kestää sinne yli 60 vuotiaaks asti, eli siinä on semmotteet 40 vuotta...hmmm...idiootti
- ilkimys pilkimys
..- kirjoitti:
Sain ajokortin noin 10kk sitten. Sen jälkeen olen päässyt ajamaan muistaakseni 3-4 kertaa. Ja se oli silloin 9kk sitten :D Lähdin ajamaan korttia jo noin 5 vuotta sitten kun täytin 18. Sillon olis ollut autokin millä ajaa (ystävillä ja sukulaisilla). Nooh... rahat loppu ja jätin kortin ajon hieman kesken. Nyt se sitten oli vaan aika suorittaa loppuun eikä yhdelläkään kaverilla tai lähisukulaisella ole autoa! Jos siis nyt saisin päättää, en sitä edes ajaisi.
- -.-
..- kirjoitti:
Elämän tilanne muuttuu. Mullakin ois ollut neljä autoa ajossa yhessä vaiheessa, mutta kun suoritin kortin oli enää yks auto jäljellä, ja sekin porukoitten työ käytössä. Omaan autoon ei liikene toistaiseksi ylimääräistä rahaa.
En minä ajanut korttia sitä varten, että pidän sen lukkojen takana turvassa. Ajoin sen siksi, että tarvitsin sen ja vapautta, syrjä kylällä kortti oli käytännöllinen, etenkin kun piti päästä kaupunkiin käytännönasioita hoitamaan.
Kilometrejä on takana vähänlaisesti, mutta sekin vähä on riittänyt taidon ylläpitämiseen. Vielä on matkaa "parhaaksi" kuskiksi, mutta vähän kerrallaan eteenpäin. - Rahastusta
-.- kirjoitti:
Elämän tilanne muuttuu. Mullakin ois ollut neljä autoa ajossa yhessä vaiheessa, mutta kun suoritin kortin oli enää yks auto jäljellä, ja sekin porukoitten työ käytössä. Omaan autoon ei liikene toistaiseksi ylimääräistä rahaa.
En minä ajanut korttia sitä varten, että pidän sen lukkojen takana turvassa. Ajoin sen siksi, että tarvitsin sen ja vapautta, syrjä kylällä kortti oli käytännöllinen, etenkin kun piti päästä kaupunkiin käytännönasioita hoitamaan.
Kilometrejä on takana vähänlaisesti, mutta sekin vähä on riittänyt taidon ylläpitämiseen. Vielä on matkaa "parhaaksi" kuskiksi, mutta vähän kerrallaan eteenpäin.Kannattaa yrittää ottaa kaikki annettava lisäoppi muistiin niin on jotain hyötyä kakkosvaiheesta.
- äitikkä84
..- kirjoitti:
kun ajoin kortin olin raskaana ja muuttamassa miehen luokse toiselle paikkakunnalle jossa 13 km keskustaan. Kotona oli kolme autoa. miehellä yksi. Noh olinkohan 6kk kun sain kortin ja muutin kotoa pois. Miehen autossa oli kyllä mahalle tilaa mutta en yllä polkimiin. Välillä oon yrittänyt lainata kotoa autoa mutta pelko on alkanut kasvaa aika suureksi. Mies oli alussa pitkiä päiviä töissä ja itkevän vauvan itkua on hankala imetyshuuruissa kuunnella varsinkin jos samalla opettelee autoa ajamaan. Opettelen samalla myös lähiäitipuoleksi. Tällä hetkellä mulla on 4kk kakkosvaiheeseen. Seuraava vauvan laskettu 3kk päästä. :D Noh onneksi on seuraa edes kotona jos joudun jäämään kotiin loppuelämäkseni. Mutta lapsia haluaisin viedä neuvolaan tai lähteä muita tenavia katsomaan. kotonakin olisi kiva käydä.
Isoissa kaupungeissa asuin aiemmin joten en koskaan vain viitsinyt turhaa sitä korttia ajaa.
- miisax___
Ihan normaalia köröttelyä se kakkosvaihe on. Ei siinä ollut mitään pelättävää. Itse kävin kakkosvaiheen eilen Tampereella ja ilmoittauduin www.kakkosvaihe.fi -sivustolla koska se oli halvin.
- KiKi.
Ajaa somoli poikaystäväääni pakoputkeen, se olisi toinen vaihee meidän suteesa.Kanastaako se tehdä punton takaspenkiilä?
- Ajolupa
Minulla olisi yksi kysymys johon toivoisin vastausta. Olen menossa ll-vaiheeseen, mutta korttini ehtii menemään vanhaksi ennen kuin uusi pysyvä kortti saapu poliisilaitokselle. Onko minulla ajolupa sen aikaa, enkö saa ajaa ennen kuin uusi ll-vaiheen jälkeinen kortti saapuu? Toivon vastausta!
- 111101001010010101
Et saa ajaa jos ajokorttisi on vanha. Pyydä poliisilaitokselta väliaikainen kortti niin saat ajaa. P.S Se on ilmainen!
- kallinaa
voiko sen väliaikasen kortin saaha? mäki oon käyny jo ton kakkosvaiheen mutta ykkösvaiheen kortti on menny jo umpeen ni helvetti!!!!
- mo
Voihan sitä ajokorttia käyttää henkilöllisyystodistuksena. Esim. Baarin ovella, kaupan kassalla, pankissa ym.. Missä ajokortti luokitellaan hyväksytyksi henkilöllisyystodistukseksi.
Muakin on kyllä ruvennut pikku hiljaa stressaamaan se kakkosvaihe vaikka tiedänkin, että se on melko turha vaihe, mutta silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803