Hornet Tapiolan yllä

Miksi pelotellaan

Oli lentänyt 4 kertaa matalalla edestakaisin. Pelkoa ja kauhua oli herättänyt.

Miksi?

16

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepi

      se sinussa herättää kauhua jos omat koneet lentelee, sehän niiden tehtävä on.
      sitten jos koneet eivät olekaan omia, niin tuon vielä ymmärtäisi.

      • sipi

        Ei ne tiennyt oikein sanoa ilmavoimistakaan miksi se siellä lenteli ja kenen kone se oli. Epämääräisiä sotilaslangi selityksiä joista kaikki ovat erilaisia. Mikä lie ollut koko hökötys ja tapaus yleensä.


      • sepi
        sipi kirjoitti:

        Ei ne tiennyt oikein sanoa ilmavoimistakaan miksi se siellä lenteli ja kenen kone se oli. Epämääräisiä sotilaslangi selityksiä joista kaikki ovat erilaisia. Mikä lie ollut koko hökötys ja tapaus yleensä.

        mene peiton alle piiloon jos niin pelottaa, muualla maailmassa sotilaskoneet lentävät hyvin usein asuskeskusten yllä, sen enempää pelkoa herättämättä.
        täällä pääkaupunkiseudulla vaan ollaan tottumattomia näihin lentoihin.
        jospa olikin UFO,a seuraamassa, eikä ilmavoimat voi sitä myöntää.


      • IV mies
        sipi kirjoitti:

        Ei ne tiennyt oikein sanoa ilmavoimistakaan miksi se siellä lenteli ja kenen kone se oli. Epämääräisiä sotilaslangi selityksiä joista kaikki ovat erilaisia. Mikä lie ollut koko hökötys ja tapaus yleensä.

        Siitähän vasta paniikki nousisi kun Ilmavoimat vielä alkaisi kertomaan jokaiselle sinne soittavalle syitä tällaisille operaatioille. Hysteeriset idiootit alkaisivat kuitenkin heti julistaa kolmannen maailmansodan alkaneen.

        Selitetään nyt kuitenkin: hävittäjä on tunnistuslennolla koska tunnistamaton ilma-alus (joskus jopa laivakin) on todennäköisesti loukannut rajaa. Kyseessä voi tietysti olla myös tunnistusharjoituskin

        Turha panikointi pitäisi kieltää lailla ja antaa siitä tuntuvat rangaistukset.


      • höpötät
        IV mies kirjoitti:

        Siitähän vasta paniikki nousisi kun Ilmavoimat vielä alkaisi kertomaan jokaiselle sinne soittavalle syitä tällaisille operaatioille. Hysteeriset idiootit alkaisivat kuitenkin heti julistaa kolmannen maailmansodan alkaneen.

        Selitetään nyt kuitenkin: hävittäjä on tunnistuslennolla koska tunnistamaton ilma-alus (joskus jopa laivakin) on todennäköisesti loukannut rajaa. Kyseessä voi tietysti olla myös tunnistusharjoituskin

        Turha panikointi pitäisi kieltää lailla ja antaa siitä tuntuvat rangaistukset.

        Näkee, että olet ilmastointimiehiä.

        Vai on hävittäjä tunnistulennolla ja surauttelee sitä tehdessään yhä uudelleen espoon ylitse 150 metrin korkeudella.

        On parasta kun asentelet vain niitä putkiasi ja jätät ajattelun niille joille se on luontevaa.

        Typerysten lausunnot pitäisi lailla kieltää ja rikkojat laittaa linnaan miettimään höpötyksiään.


      • hassu
        höpötät kirjoitti:

        Näkee, että olet ilmastointimiehiä.

        Vai on hävittäjä tunnistulennolla ja surauttelee sitä tehdessään yhä uudelleen espoon ylitse 150 metrin korkeudella.

        On parasta kun asentelet vain niitä putkiasi ja jätät ajattelun niille joille se on luontevaa.

        Typerysten lausunnot pitäisi lailla kieltää ja rikkojat laittaa linnaan miettimään höpötyksiään.

        hornetti on määrätty seuraamaan sitä, mutta se palasikin takaisin suomenlahdelle.
        nyt se on uudestaan nähty pyrkimässä mätäojaa ylöspäin, suunnilleen haagan korkeudella.
        vielä ei tiedetä, toimiiko se biokaasulla vai ydinvoimalla.
        hornetteja ei enää uskalleta käyttää, koska se lähestyy vantaan suvereenista aluetta.
        myyrmannia on jo varoitettu mahdollisesta iskusta.
        ruotsalaiset sekä venäläiset ovat kieltäneet omien s-veneiden olleen kyseessä, joten nyt ollaan sen ongelman edessä, miten määritellä tuntematon sukeltava esine?.
        lentävissähän se on UFO, mutta mikä se on sukeltavassa?


    • Hornetteja

      Ne herättävät pelkoa ja kauhua Venäläisten keskuudessa, ei muiden.

      • lapsissa

        Ne aivan varmasti herättävät kauhua Irakin lapsissa. Älä vertaa tsetseniaan.


      • myöskin
        lapsissa kirjoitti:

        Ne aivan varmasti herättävät kauhua Irakin lapsissa. Älä vertaa tsetseniaan.

        terroristien leireissä.


    • miesdd

      Tarkistelkaapa ja verrataa eri koneiden jättämiä vanoja. Tarkistakaa eri korkeudella lentävien, erilaisten koneiden jättämiä vanoja ja verratkaa niitä toisiinsa. Jos huomaatte mikä mättää, osaatte kysyä seuraavan kysymyksen.

    • oli lentää

      kansainvälisen merialueen yllä Suomenlahdella, mutta kun kaista on niin kapea, että lipsahti vähän sivuun. Ja sattuuhan näitä erreyksiä isompienkin maiden lentäjille, lohdutteli Ilmavoimien esikunta Luonnetjärvellä. Tämä on virallinen selitys.

      Vähemmän virallisesti kerrotaan myös, että lentäjäisä kävi tervehtimässä lapsiaan Tapiolan lastentarhassa. Lapset rakastavat isien lentelyn seurantaa omin silmin. Tästä on tuoretta kokemusta mm. Irakista. Irakilaislapset tykkäävät vilkutella amerikkalaisisille.

    • lehdestä

      "Erään silminnäkijähavainnon mukaan Hornet lensi Pohjois-Tapiolan yli 4 kertaa. Yksi silminnäkijä kertoo kauhuissaan painautuneensa lapsen kanssa seinää vasten, koska Hornet tuntui lentävän siivet vaappuen suoraan kohti. Iäkäs pariskunta pakeni koira sylissään kotiinsa.

      Hornetin aiheuttama meteli oli niin kova, että se silminnäkijöiden mukaan laukaisi varashälyttimiä Kaskenkaatajan alueella"

      • kastui

        Tapiolassa housut. Pesulalaskun saa lähettää Ilmavoimien Esikuntaan.


    • Matalalentoa veti upouusi Hornetti Lemmenjoen kanjonissa 1994.
      Oli hienoa katsottavaa.

      Miksei ne siellä Tapiolassa yhtään pelkää autoja? Ajelevat ees-taas ja vielä ihan ihmisten vierestä. Kauhiaa.

    • MadDog

      Kai nyt kaikille Tapiolan hysteerisille yh-mutseille ja näiden äpäröille on annettu kaikki liikenevä kriisiapu ?

    • pelottaa,kun Hornet lentää niin matalalla.
      Lenteleehän nuo täälläkin eikä niitä kukaan pelkää,vaikka suihkari on 30 mertin korkeudessa
      keskellä kaupunkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe