Huijausta!

Totuudenpuhuja

Koko lähetystyö on vain helvetin suuri huijaus.. Rahanahneet ihmiset esittävät laupiasta samarialaista muka auttaen heikompia kuitenkin vetäen avustusrahoja välistä. Ei taida jumalan rakkaus riittää kun pitää köyhiltäkin varastaa!

11

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Menkää kaikkeen maail...

      Olet sikäli oikeassa, että aina on lähetystyöntekijöiden joukossa joitakin harhautuneita jotka tavoittelevat vain omaa etuaan, esim. rahaa. Mutta voin kertoa sinulle että valtaisa enemmistö lähetystyön parissa työskentelevistä tekee sitä hyväntekeväisyydestä ilman oman edun tavoittelua, ja koska Jeesus itse on kehottanut niin tekemään lähetyskäskyssään.

      Mat 28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      Mat 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      Mat 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

      • Mirka ... ***

        Miksi laitat tänne tuota jeesus sontaa, mikä on vain pelkkää satua ja höpötystä. Raamattu on satukirja.


      • ????
        Mirka ... *** kirjoitti:

        Miksi laitat tänne tuota jeesus sontaa, mikä on vain pelkkää satua ja höpötystä. Raamattu on satukirja.

        Luuletko että maailmasta tulee parempi paikka vihaamalla?


      • Mirka .... .... ... .*
        ???? kirjoitti:

        Luuletko että maailmasta tulee parempi paikka vihaamalla?

        Luuletko että maailmasta tulee parempi paikka tuputtamalla jeesus sontaa?


      • ...

        Kyllä Raamatusta löytyy jos jonkinlaista opetusta, mutta ne arveluttavimmat jätetään toki unholaan, jotta uskonnon vetovoima ei kärsisi. Loppujen lopuksi täysipäinen ihminen pystyy itse ymmärtämään mitä on suotavaa tehdä ja mitä ei, siihen ei oppikirjoja tarvita. Tietysti tässä mielessä heikompilahjaisille yksilöille on ehkä hyvä, että syyllistämällä ja lahjonnalla (pelastus) pidetään pois pahanteosta...


      • minä vaan
        Mirka ... *** kirjoitti:

        Miksi laitat tänne tuota jeesus sontaa, mikä on vain pelkkää satua ja höpötystä. Raamattu on satukirja.

        Todista Raamattu satukirjaksi.

        Maailmassa on aika paljon ihmisiä, jotka ovat eri mieltä kanssasi, ja luku kasvaa koko ajan ...


    • TÄH?

      Onko antaminen ottamista? Mistä lähtien auttaminen on ollut varastamista?

      Päinvastoin, antaminen ei ole itsekkyyttä, vaan epäitsekkyyttä.

      • Mirka .... .... ... .*

        Tuputtamalla ihmisille jeesus sontaa ei ole auttamista.


      • hansu
        Mirka .... .... ... .* kirjoitti:

        Tuputtamalla ihmisille jeesus sontaa ei ole auttamista.

        Trollit vapaalla jalalla:)


      • mistä pitäisi
        Mirka .... .... ... .* kirjoitti:

        Tuputtamalla ihmisille jeesus sontaa ei ole auttamista.

        kirjoittaa kun keskustelun aiheena lähetystyö.
        Perustele kans.


    • minä ite

      Olen sitä mieltä että on olemassa yksi Jumala yli kaikkien, hän joka minut on luonut, KIITOS hänelle siitä, ja hänen ja minun väliseen suhteeseen ei raamattuja tarvita, raamattu on ihmisten keksimää, koska raamattu on aika nuori ihmisen aikajanassa. Luulen että raamattu on vain kirja jolla on hallittu aikoinaan ja hallitaan vieläkin suuria ryhmiä/kansoja. On kansoja jotka osaavat elää luonnossa ilman raamattua, Syntyvät ja kuolevat, ilman että tietävät mistään kaupallisesta paskasta, ainut mihin tässä maailmassa pitäs rahat sijoittaa on terveydenhuolto, jotta voitas nauttia tästä elämästä pidempään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4889
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1347
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1238
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe