huomenet huuhaalle

rahtari1

ne ketkä on hereillä jo nostaa vasemman jalkansa ylös ja ne jotka eivät vielä ole niin nousee heti kun tää viesti saapuu

83

1770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LonesomeMan

Oonhan tässä aamukahvetta haaveillu. Urakoin tuola kaatiksella koko yön :) Pikkasen höntiltä tuntuu kun ei taas oo nukkunu.. mutta ei auta valittaa. Pistin kuvan hytti kakkoseen. Katos jos keksit paremman kommentin. Juuh vasen jalka o ylhäällä :)

• rahtari1

se rapulatango tarttee vaihtaa ,ku ei se soi rinallakaan ei mulla eikä mänxillä,pyydän et manxi lähettää sulle uuden kerran sen niin laita se sit sinne ,joo mä katon ne kuvat ,mites sä nyt ilman bitumii oot

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

se rapulatango tarttee vaihtaa ,ku ei se soi rinallakaan ei mulla eikä mänxillä,pyydän et manxi lähettää sulle uuden kerran sen niin laita se sit sinne ,joo mä katon ne kuvat ,mites sä nyt ilman bitumii oot

vielä keittään. Otetaan pois vaan. Mä katon onko mulla tallennettuna se meilissä vielä vai oonko ottanu koneelle.

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

vielä keittään. Otetaan pois vaan. Mä katon onko mulla tallennettuna se meilissä vielä vai oonko ottanu koneelle.

pannullisen vetäny kiduksiin,joo kato jos sul on se niin vaihda se ,munkaan ei tartte lähtee ennen 8 mihkään ku meen huolintaliikkeeseen venttaa keikkaa tai sit ne soittaa mulle himaan

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

mulla enää sitä manxin versioo. ei mullakaan nyt avautunu enää se raputalatango, otin pois.

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

pannullisen vetäny kiduksiin,joo kato jos sul on se niin vaihda se ,munkaan ei tartte lähtee ennen 8 mihkään ku meen huolintaliikkeeseen venttaa keikkaa tai sit ne soittaa mulle himaan

saa rauhassa heräillä :)
        Se on mulla ollu niin että kello soittaa puoli tuntia ennen ja sit kauheella hädällä saa lähtee

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

mulla enää sitä manxin versioo. ei mullakaan nyt avautunu enää se raputalatango, otin pois.

koht meseen pyydän et lähettää uuden version

• johan tässä on herätty ennen sianpierasua!! niin huomenta teitille..

• LonesomeMan

Huomenta =D

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

Huomenta =D

lähetin sulle just meiliin rapulatangon laita se nyt sinne sivuille

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

lähetin sulle just meiliin rapulatangon laita se nyt sinne sivuille

sillai tehdään :)

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

sillai tehdään :)

ettei tartte laittaa stendareita silmien väliin et pysyy silmät auki

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

ettei tartte laittaa stendareita silmien väliin et pysyy silmät auki

Bitumia on, mutta mulla on yks mahku enää saada se soimaan se.. koitan tässä pinnistellä :o|

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

Bitumia on, mutta mulla on yks mahku enää saada se soimaan se.. koitan tässä pinnistellä :o|

kovasti ,kyllä saadaan oikeen kunnon kossulaulu sinne

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

kovasti ,kyllä saadaan oikeen kunnon kossulaulu sinne

paas kokeillen =)

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

paas kokeillen =)

kokeilen ihan kohta

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

paas kokeillen =)

sä teit sen mulla ainakin pelaa ,kuuntelin koko biisin ja hyvin toimii

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

sä teit sen mulla ainakin pelaa ,kuuntelin koko biisin ja hyvin toimii

että toimii. Se vanha on kai poistettu ko netistä.

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

että toimii. Se vanha on kai poistettu ko netistä.

mun masiina siin vanhas versios ilmotti et sivua ei voi näyttää

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

mun masiina siin vanhas versios ilmotti et sivua ei voi näyttää

ei alkanu lataan ollenkaan. Ootkos jo kyllästyny siihen talsijaan sielä hytassa, se on kävelly jo pitkän matkan =) En kyllä heti keksi muutakaan näin äkkiä....

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

ei alkanu lataan ollenkaan. Ootkos jo kyllästyny siihen talsijaan sielä hytassa, se on kävelly jo pitkän matkan =) En kyllä heti keksi muutakaan näin äkkiä....

tänään ku tuun töistä

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

tänään ku tuun töistä

sullekin, siinä se kello hurahti noin että heilahti... oikeen sai kaks kertaa kattoo, puoli kasia se näyttää ainakin :o)

• Hereillä ollaan mutta väsyttää niin pirusti etten muista kumpi on se vasen jalka.

• rahtari1

no se on se toinen niistä mut nyt en muista kumpi

• rahtari1 kirjoitti:

no se on se toinen niistä mut nyt en muista kumpi

sitä keskimmäistä.

• LonesomeMan

Oot heränny, onko kylmä vai haukotuttaako.. huhuhu?
        =)

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

sitä keskimmäistä.

mut sul on jotain muuta sen tilalla,mullakin tuppaa aina ekana nousee se keskimmäinen jalka

• nylkkäri

seutuvilta.Kahvia tässä juodaan saunan päälle.
      Hankin pariviikkoa sitten ainavalmis kiukaan,
      kansi auki ja saunaan.

• rahtari1

mul on tääl kerrostalos kämpässä uus puukiuas,kans aina valmis ku tilaa 3kuutioo puita

• LonesomeMan

millanes se sellanen peli on? Mä en oo kuullu.

• nylkkäri
        rahtari1 kirjoitti:

mul on tääl kerrostalos kämpässä uus puukiuas,kans aina valmis ku tilaa 3kuutioo puita

saunapuut minulta jos ajelet täälläpäin ei maksa mitään.

• rahtari1
        nylkkäri kirjoitti:

saunapuut minulta jos ajelet täälläpäin ei maksa mitään.

täytyy ottaa sit 12metrinen kontti kyytiin ,tätä tarjousta ei voi haaskaa,onko sekahalkoo vai koivuu

• AMR-52

..maziina hytkähti.ko käynnistyvä tiisseli,ko viestisi saapui...)))) Huomenet täs siulle ja muillekin...)))))

• rahtari1

ja huomenet sullekkin ,vartoon täs keikkaa,koht tulee varmaan soitto huolintaliikkeestä,sit potkastaan diisseli käyntiin

• LonesomeMan

sullekkin. Se on aamu jo pitkällä =)

• .............................=:8))))))))))))

• rahtari1

brune,hola hola buenos aires tres hompres gratsia

• LonesomeMan

=:8)))))))8 Kuinkas aamu alkanut???

• LonesomeMan kirjoitti:

=:8)))))))8 Kuinkas aamu alkanut???

juodessa.....Ammu on alkanut....
        Niih ja sain mie halin ja pusun poskelle...eli hyvin...=:0)))))

• rahtari1 kirjoitti:

brune,hola hola buenos aires tres hompres gratsia

Ja olikos sulla railakkaat syndet.....?....=:0))))))

• LonesomeMan
        BBrunetti kirjoitti:

juodessa.....Ammu on alkanut....
        Niih ja sain mie halin ja pusun poskelle...eli hyvin...=:0)))))

Kiva se on sellaseen herätä :) Minä en edes tiedä mikä pusu on... tai muista :( Mutta haleja välillä saa =D

• LonesomeMan kirjoitti:

Kiva se on sellaseen herätä :) Minä en edes tiedä mikä pusu on... tai muista :( Mutta haleja välillä saa =D

poskelle pusu..... Lämmittää kivasti mieltä....Vaisen kun sen saa typyltä...=:0)))

• LonesomeMan
        BBrunetti kirjoitti:

poskelle pusu..... Lämmittää kivasti mieltä....Vaisen kun sen saa typyltä...=:0)))

Siinähän se :) Mulla kun ei oo ees koiraa *byääh*
        Mitäs päiväsuunnitelmissa??

• quistis

Ja hauskaa päivää kaikille....Quu reippaana säntää töihin:o))) ( huh.....)

• LonesomeMan

Parta sen kun hymiöllä vaan pitenee, Brune ei vielä päässy samaan =D
        Jokos ihan heti meet... hyvä työpäivää ;)

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Parta sen kun hymiöllä vaan pitenee, Brune ei vielä päässy samaan =D
        Jokos ihan heti meet... hyvä työpäivää ;)

Kiitos:o)))))))))))))))

• rahtari1

mulla kans nyt lähtö ,mut palaillaan

• rahtari1 evk

hakee perävaunu ja sit ei muuta ku baanalle,kaikille hyvää päivänjatkoo ja palaillaan asiaan ehkä jo illalla MORO

• Carmencita

ei nouse...nousee...vaaasseeennn..eeiiiihhh.
      Nyt nousee, vaseeeennn ylööös..Jeah.
      Nousi se! ;-))

• LonesomeMan

sulle =) Taisivat porukat paeta aamulenkille ja töihin.. entäs sä? =D

• Carmencita
        LonesomeMan kirjoitti:

sulle =) Taisivat porukat paeta aamulenkille ja töihin.. entäs sä? =D

joten huulailu on satunnaista, enkä kunnon keskusteluihin taida keretä. Mutta sainpa kuin sainkin jalkani ylös. ;-))

• LonesomeMan
        Carmencita kirjoitti:

joten huulailu on satunnaista, enkä kunnon keskusteluihin taida keretä. Mutta sainpa kuin sainkin jalkani ylös. ;-))

Kärrätä tääkin kone tonne sängyn viereen... muuten saattaa pudota lattialle kun lamppu sammuu =)

• Carmencita
        LonesomeMan kirjoitti:

Kärrätä tääkin kone tonne sängyn viereen... muuten saattaa pudota lattialle kun lamppu sammuu =)

aikaan lamput sammu vaan toistepäin. ;-))
        Pirteenä ylös ja silleen.
        Toisekseen jos koneesi menee rikki, niin täällä meillä niitä sitten korjataan. ;-))

• LonesomeMan
        Carmencita kirjoitti:

aikaan lamput sammu vaan toistepäin. ;-))
        Pirteenä ylös ja silleen.
        Toisekseen jos koneesi menee rikki, niin täällä meillä niitä sitten korjataan. ;-))

koneet päällä nyt =D
        Hyvä tietää, ehkäpä huoltoon jossain vaiheessa ;)

• Carmencita
        LonesomeMan kirjoitti:

koneet päällä nyt =D
        Hyvä tietää, ehkäpä huoltoon jossain vaiheessa ;)

ettei tarvita huoltoa, nimittäin koneesi viipyy matkalla kummiskin jonkin aikaa. Ikävä siitä tulee. Ainakin asiakkailla jotka tänne soittaa tuntuu käyvän niin.
        Mutta olihan sinulla varamasiina joten ei huolen häivää. ;-))

• LonesomeMan
        Carmencita kirjoitti:

ettei tarvita huoltoa, nimittäin koneesi viipyy matkalla kummiskin jonkin aikaa. Ikävä siitä tulee. Ainakin asiakkailla jotka tänne soittaa tuntuu käyvän niin.
        Mutta olihan sinulla varamasiina joten ei huolen häivää. ;-))

joku aika sitte pari vuotta sitten "hukkuneen" koneeni takasin, siellä musaa ja pelejä enimmäkseen. Kyllä valkotakkiset vie jos ei konetta oo, ja jos on niin vie sittenkin varmaan kohtaa :8)

• vt evk

kaikille. ;o))) Ai vasen takajalka ylös...hiiopp...Auts...polvi osu pöydänreunaan. :o| Ja taas menin helppoon. :o) ...

• LonesomeMan

ei kai osunu kiukkusuoneen :o/

• vt evk
        LonesomeMan kirjoitti:

ei kai osunu kiukkusuoneen :o/

osua rahtarin naurusuoneen. :o))) Tää oli ansa. ;o)

• LonesomeMan
        vt evk kirjoitti:

osua rahtarin naurusuoneen. :o))) Tää oli ansa. ;o)

se sit nauraa iltasella sen verran kun jaksaa, lähti töihin jo ;)

• miukuli22

Hippusen, venahti tuo nouseminen siitä viestin saapumisesta, mutta nyt onkin jo ehditty ottamaan aamutuimaan rankka painiottelu hammastahna tuubin kanssa :o)
      Tuubi voitti 3-0 ja kelluu avaamattomana wc-päntässä.
      Pitäisi varmaan lähteä pilkkimään se roskikseen sieltä. :o( Ööök!!!

• LonesomeMan

On ne sellasia vempaimia, ihme kun ei purskahtanu rikki ja kaikki päälle =D

• vt evk

höömentä miukuli! :o))))) Jospa se päivä näyttää vielä paremman puolensa. :o) Toivon niin. :o)))

• miukuli22
        vt evk kirjoitti:

höömentä miukuli! :o))))) Jospa se päivä näyttää vielä paremman puolensa. :o) Toivon niin. :o)))

tässä aamussa mitään vikaa ole, nyt vain odotan, että tää kyläkauppa aukee, että saan uuden hammastahnan :o)
        Mun Nicson hymy vaatii pepsodenttia ;o))))))))))
        Hyvää työpäivää :o)

• miukuli22
        LonesomeMan kirjoitti:

On ne sellasia vempaimia, ihme kun ei purskahtanu rikki ja kaikki päälle =D

Olisi ollut liian helppoa vaihtaa vaan vaatteet :o)
        Katsos pitää aina tehdä kaikki noin vaikeimman kautta, niin riittää puhdetta koko päiväksi :o)

• Robin_Hood
        miukuli22 kirjoitti:

tässä aamussa mitään vikaa ole, nyt vain odotan, että tää kyläkauppa aukee, että saan uuden hammastahnan :o)
        Mun Nicson hymy vaatii pepsodenttia ;o))))))))))
        Hyvää työpäivää :o)

moikka miukuliiii mitä on tekosilla lomilla=¤)

• LonesomeMan
        miukuli22 kirjoitti:

Olisi ollut liian helppoa vaihtaa vaan vaatteet :o)
        Katsos pitää aina tehdä kaikki noin vaikeimman kautta, niin riittää puhdetta koko päiväksi :o)

kuulin että linja autoasemien vessojen bravuuri on se että tekohampaita viikossa laatikollinen =D

• miukuli22
        Robin_Hood kirjoitti:

moikka miukuliiii mitä on tekosilla lomilla=¤)

Samperin hammastahnat kun kiusaa, ja melkein uusi tuubi.
        Mitä tänne ihmeenpää, aika märkä on keli ulkosalla.
        Mimmonen siel päin?
        Sujuuks kaikki ok?

• miukuli22
        LonesomeMan kirjoitti:

kuulin että linja autoasemien vessojen bravuuri on se että tekohampaita viikossa laatikollinen =D

Mulla kyllä ihan omat, katso vaikka: ;oDDDDDDD
        Kyllä minä sentään tajusin nostaa sen pois sieltä, ja onneksi oli "puhdas" pönttö.
        Olisipa ankea tulevaisuuden näkymä, jos joutuisi jotain sellaista työkseen tekemään :o(

• LonesomeMan
        miukuli22 kirjoitti:

Mulla kyllä ihan omat, katso vaikka: ;oDDDDDDD
        Kyllä minä sentään tajusin nostaa sen pois sieltä, ja onneksi oli "puhdas" pönttö.
        Olisipa ankea tulevaisuuden näkymä, jos joutuisi jotain sellaista työkseen tekemään :o(

en tiedä kuinka nyt on. Joskus pelottaa että känny tipahtaa jostain rintataskusta =D *plumps*

• miukuli22
        LonesomeMan kirjoitti:

en tiedä kuinka nyt on. Joskus pelottaa että känny tipahtaa jostain rintataskusta =D *plumps*

kerran pudottanut vanhan nokialaisen oikein kunnon desifiointi veteen, niin että se *plums* vaan kuului ämpäristä, sitkeä sissi on nokialainen, pelittää täysillä tänäpäivänäkin :o)
        Sarjassamme: ei puhelinta rintataskuun, kun joudut vääristelemään. ;o)

• LonesomeMan
        miukuli22 kirjoitti:

kerran pudottanut vanhan nokialaisen oikein kunnon desifiointi veteen, niin että se *plums* vaan kuului ämpäristä, sitkeä sissi on nokialainen, pelittää täysillä tänäpäivänäkin :o)
        Sarjassamme: ei puhelinta rintataskuun, kun joudut vääristelemään. ;o)

uusi philipsi kun putosin jokeen kesällä 98 heh. Henki säästy mutta Philipsi meni ja Hobby Halliin oli maksettava myöhemmin kuitenkin kaikki! :)

• miukuli22
        LonesomeMan kirjoitti:

uusi philipsi kun putosin jokeen kesällä 98 heh. Henki säästy mutta Philipsi meni ja Hobby Halliin oli maksettava myöhemmin kuitenkin kaikki! :)

Sitä silleen otetaan uimaharjoituksia känny taskussa :o)))
        Onneksi itse säästyit :o))))
        Oliko ihanan puhdasta kaupunki jokivettä, vai oliko ihan uitavaa?

• LonesomeMan
        miukuli22 kirjoitti:

Sitä silleen otetaan uimaharjoituksia känny taskussa :o)))
        Onneksi itse säästyit :o))))
        Oliko ihanan puhdasta kaupunki jokivettä, vai oliko ihan uitavaa?

ruskeaa, olin Kokkolassa, oli se 2-3 metriä syvä ja nahkatakki paino sitten jonku verran. Ponkasin pohjasta pintaan polskuttelemaan =)

• miukuli22
        LonesomeMan kirjoitti:

ruskeaa, olin Kokkolassa, oli se 2-3 metriä syvä ja nahkatakki paino sitten jonku verran. Ponkasin pohjasta pintaan polskuttelemaan =)

varmasti mielenkiintoinen kokemus :o((((
        Yleensä noista kaupunkien vesistöistä löytyy miljoonakuus polkupyörää, ja muuta vähemmän mukavaa, on siinä ollut onnea, ettei ole loukannut itseään siellä pinnan alla.

• LonesomeMan
        miukuli22 kirjoitti:

varmasti mielenkiintoinen kokemus :o((((
        Yleensä noista kaupunkien vesistöistä löytyy miljoonakuus polkupyörää, ja muuta vähemmän mukavaa, on siinä ollut onnea, ettei ole loukannut itseään siellä pinnan alla.

Ku Tammerkoski on kuivattu välillä, siellä niitä kuule loju.. ei tarvinnu sukellella, oli sielä joka maailman asiaa. Kuinkahan usein ne sen kuivaa =D

• miukuli22
        LonesomeMan kirjoitti:

Ku Tammerkoski on kuivattu välillä, siellä niitä kuule loju.. ei tarvinnu sukellella, oli sielä joka maailman asiaa. Kuinkahan usein ne sen kuivaa =D

nähnyt, vaikka usein olen siellä kesäisin ajellutkin, on varmasti aika karmea näky :o(
        Siinä saa varmasti puhtaanapitolaitos ajaa tavallisen monta kuormaa kaattikselle...???
        Siis ei huuhaan vaan kaupungin ;o)

• LonesomeMan
        miukuli22 kirjoitti:

nähnyt, vaikka usein olen siellä kesäisin ajellutkin, on varmasti aika karmea näky :o(
        Siinä saa varmasti puhtaanapitolaitos ajaa tavallisen monta kuormaa kaattikselle...???
        Siis ei huuhaan vaan kaupungin ;o)

ollessani vaan pudistelin päätäni. Sinne kans pudonnu varmaan moni pikkutunneilla uimaan ja kai on ollu kännyköitä ja muita kans =D

• miukuli22
        LonesomeMan kirjoitti:

ollessani vaan pudistelin päätäni. Sinne kans pudonnu varmaan moni pikkutunneilla uimaan ja kai on ollu kännyköitä ja muita kans =D

joskus aikoinaan yksi hyvä ystävä kanssa pudonnut tuohon paikallisen kaupungin jokeen, mutta ei valitettavasti saatu tarpeeksi nopeasti ylös... on jo paljon aikaa... joskus -80 luvun alkupuolella. :o( Vappubileet loppui aika vaisusti :o(((
        Ei sais ajatella surullisia asioita, tulee paha mieli :o(

• LonesomeMan
        miukuli22 kirjoitti:

joskus aikoinaan yksi hyvä ystävä kanssa pudonnut tuohon paikallisen kaupungin jokeen, mutta ei valitettavasti saatu tarpeeksi nopeasti ylös... on jo paljon aikaa... joskus -80 luvun alkupuolella. :o( Vappubileet loppui aika vaisusti :o(((
        Ei sais ajatella surullisia asioita, tulee paha mieli :o(

mullaki, oon nääs uimataidoton... mutta oli onneks alkuilta ja väkee liikkeellä. Oikeestaan yheltä terassilta sukelsi pelastaja, joka oli kesälomalla just hengenpelastajanhommista....
        Tulee täällä välillä vilastua noita ikävempiäkin.. mutta sekin on elämää.. oon kans toisinaan vähä syvällinen....

• miukuli22
        LonesomeMan kirjoitti:

mullaki, oon nääs uimataidoton... mutta oli onneks alkuilta ja väkee liikkeellä. Oikeestaan yheltä terassilta sukelsi pelastaja, joka oli kesälomalla just hengenpelastajanhommista....
        Tulee täällä välillä vilastua noita ikävempiäkin.. mutta sekin on elämää.. oon kans toisinaan vähä syvällinen....

Tulee ne kumminkin silloin tällöin mieleen, ei siinä muistuttamisia tarvita.
        Lähden ostaa sitä hammastahnaa vihdoinkin, mä jo Brunelle sanoin aikoja sitten lähteväni, mutta piti katsoa pari juttua.
        Mukavaa päivää, ja yritä jossain välissä nukkuakin :o)))
        Yritetään törmäillä ehtoommalla, arvaat varmaan, mistä minut löytää ;o))

• LonesomeMan
        miukuli22 kirjoitti:

Tulee ne kumminkin silloin tällöin mieleen, ei siinä muistuttamisia tarvita.
        Lähden ostaa sitä hammastahnaa vihdoinkin, mä jo Brunelle sanoin aikoja sitten lähteväni, mutta piti katsoa pari juttua.
        Mukavaa päivää, ja yritä jossain välissä nukkuakin :o)))
        Yritetään törmäillä ehtoommalla, arvaat varmaan, mistä minut löytää ;o))

Jossain välissä päikkärit otettava. Kello 15 eilen heräsin, alkaa pers puutua ja niskat. Katellaan juttuja taas siellä sun täällä =D heips

• TrueLady

ni eihän tartte kinttuja kohotella? =O
      *kankee ja raihnanen* eijeijei.. vaik kui yrrää ni ei pääse ku tähä koneen ääreen *pyrsk* mun täytyy ny sit taas koko päivä huuhailla kaikkien riemuks *käkäkäkä*

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      65
      1633
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1622
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1221
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      125
      1114
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      797
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      720
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      711
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      406
      624
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      525
    Aihe