MUSTALAISET

MERTSI

TÄLLÄ ON KÄYTY MINUN MINELLÄ JA PUHUTTU VAIKKA MITÄ OLEN SAANUT SELVILLE KUKA SE MIES ON OLEN SANUT KULLA ETTÄ TÄLLÄ YHTÄ NAISTA SYYTÄTAN KAIKKISTA SE EI OLE NIIN MINÄ EN TUNNE KOKO NAISTA SE ON JOKU JERINA ROOPE VOITKO SOITTA MINULLE SINULLA ON MINUN MUNERO HALUAN KYSYÄ ETTÄ OLETKO SINÄ SOITANUT MINUNTA SUUTA SOITA HETI KUIN MÄÄT TÄMÄN VIESTIN JA NAISET PERUUKA SANANNE TAI OLETTE KAIKKI MITÄ OLLE SANONUT MINUSTA ITTE EIKÖ NE OLLA KAALEEITA VAI MITÄ

9

1207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen**

Kuule!!!Taasko sinä aloitat tuon kirjoittamisen!!!Ei se ole Roope usko jo!!!Ja anna sille Roopelle jo rauha!!!Ei se Roope ole enään täällä shatti maailmassa!!!ja ittehän sinä soitat Roopen nimellä itteles suuta!!!Ei se Roope ole ollut ennää pitkää aikaa täällä!!!Olkaa vaan nyt onnellisia sen jerinanne kaa ja antakaa Roopelle rauha!!!Se haluvaa olla akkansa
      kanssa ihan erikseen teistä ja ihan rauhassa koko
      shatti maailmalta!!!Että siunaa jo Mertsi ihtes
      ja lopeta sinäkin tämä shattaily!!!

• VAIS NI

VAI OLET SINÄ TAASEN ASIALLA.OTA SE JERINAS JA LÄHTEKÄÄ KOKONAA POISJES KOKO AMORESTA.ANTAAKAA JO MEILLE KAALEILLE RAUHA.ME EI JAKSETA TEITÄ ENNÄÄ KUUNNELLA.KYLLÄ MYÖ EPAILLÄÄ ETTÄ SE JERINA/CAMEO SOITTI SINULLE SUUTA SILLOIN.ME TIERETÄÄ ETTÄ ROOPE OLI SILLOIN SIELLÄ SEPA NIMELLÄ SAMAAN AIKAAN.ETTÄ ROOPE SE EI OLE VOINUT OLLA.KUKA SINULLE ON SANONUT ETTÄ TÄMÄ SUUN SOITTAJA ON OLLUT MIES.JERINA TIETENKI.?
      USKO SINÄ VAIN SITÄ JERINAA JA EI KYLLÄ SINUN KÄYTÖKSESTÄ USKOISI ETTÄ OLET KAALEITA.OTA JERINAS JA LÄHTEKÄÄ.SINÄKIN VANHA MIES JAKSAT PALJO JA SINÄ JERINA SE JAKSAT LEIKKIJÄ VANHOJEN MIESTEN KAA.JERINA OTA TUO VANHA MIEHES JA HÄIPYKÄÄ KOKO AMORESTA.ETTIKÄÄ JOKU TOINE SHATTI ITTELLENNE....HYVÄSTI MERTSI JA JERINA....

• Elkku-setä

Häipykää jo saatanan sukurutsari apinat vittuun täältä Ihmisten ilmoilta.
        ps mitä yhteistä oli Tarzanilla ja allan hagertilla-molemmat oli apinoiden kuninkaita.
        Fy Fan

• JUULI))

Nii nii vai kaikki syyttää jotai naista
      Se naine han on nää kaikki alulle laittanu
      Eli Jerina
      Sehän puhu täälä Chatissa että se oottaa Roopelle lasta
      Kohta se oottaa varmaa Mertsi sulleki lasta
      Lähtekää Amoresta Mertsi&Jerina
      Menkää johonki muualle leikkimää kotia kaajeet
      Usko sä kaikki vaa mitä se Jerina sulle valehtelee
      Roopelle ne ei vissii menny läpi
      Voitteko olla nytte niin ystävällisiä ja lähtekää tuolta Amore huoneesta
      Ettikää joku toine Chatti
      Ni saatte olla rauhassa meistä kaikista Amorenväestä ja me teistä
      Jerina onko kivaa olla vanhan miehen lupnina nytte
      Se Roope han ois ollu sun maineen puhistaja
      Mutta Sinä se nuorena mustalais tyttönä tykkäät vaa vanhoista miehistä *Naur* *Repee*

• MERTSI

KUULE NYT SINÄ MINUA MAURAATA TEITÄN JUTUT HALUAN ETTÄ JÄTÄKÄÄÄ NYT MINUT RAUHAAN TAI TÄMÄ HONNA KESTAA VAIKKA KUINKA KAUVAN SA SANO NETTI HUORILLE KASSA ETTÄ JÄTTÄVÄT MINUN RAUHAAN NETTI HUORAT ON HALUNUT MINUA MUTTA EN HALUA HUORIIII JA SANOT ETTÄ MINÄ OLET KUIN KAAJEEITA MUSTALAIS NAINEN EI KÄYTÄ TÄTÄ SUUTA MITÄ TE OLETTE KÄYTTÄNYT OTTA NYT JÄRKI PÄÄHÄN JOS EI OLE KORVIJEN VÄLLISÄ SAHAJAUHUU

• valkolainen

Saatte todelakin pitää ota puukko ja ase pippalonne omassa porukassa!
      Oppisitte joskus edes kirjoittamaan!

• Manne.....

No, siinä on meillä Suomalainen!

Miten voi olla mahdollista, että Suomessa on näin huonon luku- ja kirjoitustaidon omaavia "ihmisiä"

• HEVOSMIESTENKAAHU

JUMALUTA SOEKOOSA! MINU NÄHE EE PRKL PUHUTA KAALILAATIKOSTA TUOHO SÄVVYY SE O VISSI JA VARMA. ENTÄ MITTEE HELEVETTIÄ SIE HOMMOOS HINTTEELIÖS MUKA TIET MIU MUIJALLA SAAKUTYA SOIKOO SE ON HETERO HORATSU JA SIÄ KU ET MUUTEKKAA PILLUSTA VÄLITÄ SEKI RUSKEE REIÄ RITARI ETTÄ TIIÄ SE!! JA JOS MIE VIELÄ KERRANKI KUULE YHENKÄÄ PUHUVA PASKOO MEEJÄ TALON PERINNERUUVISTA NI ON PIRU IRTI JA KYLÄ PERÄSSÄ! MÄNIKÖ PERILLE SEKÄ OTTIA TUOTA NIIKU JAKELUUN? KAALILAATIKKO ON KUULEW SEN VERTA ARKA ASIA ETTÄ TULLOO TIPPA LINSHII KUULE VÄHEMMÄSTÄI JA MIE EN SITTE ANNA SULLE TOISTA KERTOO SITÄ HEVOSTA LAINAA KU OL NII RASSATUN OLOSENA TAKASSII PALAS ETTÄ ET EES HÄPIÄ. UKKISSII NOOSIS HAAVASTAA JOS TUOMOSIA JUTTUJA SENNII KORVII KANTAATUS JA AMARILLOO EE OO SITTE TULEMISTA!!! HYVÄSTI

• Anonyymi00013
      UUSI

Mustalaiset = Varastaminen

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      541
      9092
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      164
      6249
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      377
      5302
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      70
      4788
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      100
      4411
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      166
      4083
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      186
      3989
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      97
      2020
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      110