Turkki ja EU siinpä ksysymys. Mutta mistä kiikastaa Turkin jäsenyys? se kiikastaa heikoista ihmisoikeuksista ja naisten oikeuskista Turkissa?
entäs ihmisoikeudet ja naistenoikudet
6
643
Vastaukset
- selam
toisessa ketjussa. Ei pitäisi aloittaa uutta heti samasta aiheesta.
Turkin EU -jäsenyys kiikastaa about 150 eri asiasta, joista raha ja poliittinen valta eivät ole pienimmät.- Kaitsu,,.
Asiasta ei ole puhuttu kuin sivuten. Tässä keskutelussa tartutaan juuri naistenoikeuksiin ja ihmisoikeuksiin Turkissa. Vai johtuuko tämä siitä, että haluat rajoittaa tätä keskustelua.
Entäs mitenkäs ovat Heikin Baarin kesksutelut josta löydän ainakin 8 eri otsikkoa? - selam
Kaitsu,,. kirjoitti:
Asiasta ei ole puhuttu kuin sivuten. Tässä keskutelussa tartutaan juuri naistenoikeuksiin ja ihmisoikeuksiin Turkissa. Vai johtuuko tämä siitä, että haluat rajoittaa tätä keskustelua.
Entäs mitenkäs ovat Heikin Baarin kesksutelut josta löydän ainakin 8 eri otsikkoa?"Vai johtuuko tämä siitä, että haluat rajoittaa tätä keskustelua."
Ei johdu. Haluaisin rajata keskustelun matkailuun. Muuten näistä asioista voit puhua miten paljon vaan haluat. Nyt kun meillä on moderaattori, niin minun ei onneksi tarvitse miettiä rajaamisia ja rajoittamisia - nämä ovat moden heiniä. Suomi24:n sääntöjen mukaan moderaattorin päätöksiin ja linjaan on tyytyminen. Hyvä näin!
"Entäs mitenkäs ovat Heikin Baarin kesksutelut josta löydän ainakin 8 eri otsikkoa?"
Voin tietenkin olla pahasti väärässä, mutta kuvittelisin että lomakohteessa lomaa viettävä ihminen on enemmän kiinnostunut tietämään hyvistä ravintoloista ja nähtävyyksistä kuin kesäkuussa sattuneista naisten pahoinpitelyistä Diyarbakirissa, Istanbulin pörssin tilanteesta tai Abdullah Gülin lausunnosta koskien EU:n ja Turkin tullisopimusta. Ainakin itseäni kiinnostavat sellaiset asiat kuten hyvät kalaravintolat, minne illalla kannattaa mennä ja miten Aspendokseen pääsee. Kun sitten se kiva kalaravintola on löydetty, niin siellä voidaan sitten höpöttää vaikka ihmisoikeuksista - niitä mitenkään väheksymättä. Kolutettujen naisten prosenttiosuuden ja Olli Rehnin lausuntojen tietäminen ei auta löytämään hyvää hotellia.
Heikin Baarista tosiaan on keskusteltu vähän liikaa. Mahtaa olla aikamoinen baari. Tosin eikö tosiasia, että Heikin Baari kiinnostaa enemmän kuin ihmisoikeudet (siis matkailun kannalta, muutenhan ihmisoikeudet ovat tietenkin tärkeitä), tue juuri väitettäni?
Mutta keskustelkaa, hyvät ystävät, ihmisoikeuksista, naisten asemasta ja Istanbulin pörssistä. Odotan mielenkiinnolla mahtavan säkenöivää ajatuksenvaihtoa. Itse näistä en kykene keskustelemaan, koska nämä asiat ovat monimutkaisia ja -tasoisia eikä minulla ole tarpeeksi tietoa niistä.
Kuka laukaisee ensimmäisen piinkovan argumentin?
- Kaitsu,.,
Tämä keskustelu on hieman merkittävämpi aihe kuin Heikin Baari, josta löysin 8 eri otsikkoa. Tarkoitin merkittävyydellä Turkin matkailua. Mutta johtuiko komenttisi siitä Selam, että haluat rajoittaa tätä keskustelua mainitsemallasia verukkeella?
Ihan kaikella kunnioituksella sinua kohtaan Selam. matkailuun.
- RIITTA muttei riitaisa!
Monet poliittiset asiat ja yhteiskunnalliset asiat kiehtovat minua eri maissa. Ennen kuin matkustan jonnekin maahan niin kyllä maan poliittiset olot ja vaikka ihmisten asema yhteiskunnassa ovat tärkeitä tekijöitä. Turkin onneksi siellä ollaan menossa myönteiseen suuntaan ulkomaisen painostuksenkin ansiosta. Toisaalta on mielenkiintoista nähdä se kehitys, joka siellä on tapahtumassa. Varsinkin Istanbul on mielenkiintoinen paikka minulle edellä esittämistäni perusteista johtuen.
Haluan toivottaa kaikille hyvää viikonloppua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa792215- 1641976
- 1021933
- 971441
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351419MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3181288- 621276
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1311139Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761076Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa4501002