Hellou,
Mikä on paras espoon alueen hotelli ja löytyykö hotlasta yökerhoo? Tai, minne hotelliin kantsii mennä, ett läheltä löytys baareja ja mitkäs on niitä hyviä baareja arkisin?
Espoon hotellit
7
4637
Vastaukset
- .....
Espoon keskuksessa on hotelli kuninkaantie. Hotellin lähellä paljon kehuttu ravintola Awallon,noin 5 min kävely matka hotellilta.Ja onhan Espoon keskustassa mm.ravintola Kruunu ja kannunkulma.
- Mr Cabman
No sinuna unohtaisin tuon kyseisen kuninkaantien hotellin..hotelli ei tod. ole espoon parhaita ja sijainti on todella syrjäinen ja espoon keskuksen alue hyvin levotonta sekä nuo raflat/yökerhot joita tuossa mainittiin ovat joko puhtaita teinipaikkoja..asiakkaat 16-20v. tai sitten esim. kruunu jota en kyllä suosittelisi kenellekään ns. kunnon kansalaiselle.
Tapiolan alue sen sijaan on huomattavasti viihtyisämpää ja sijaitsee paljon lähempänä helsingin ydinkeskustaa. Esim. hotelli Tapiola Garden voisi olla hyvä vaihtoehto..tod.keskeinen sijainti ja hotellissa sijaitsee yökerho. Myös otaniemen radisson sas on kivalla paikalla meren rannalla ja matkaa on tapiolan rafloihin n.1,5km. - Mr Cabman
Unohtui tuossa mainita tapiolasta esim. Alladdin niminen yökerho joka sijaitsee lähellä hotellia, on ihan jees mesta. Mutta totta puhuen et arki-iltoina löydä espoosta mitään ilta/yöelämää vaan sinun on kyllä pakko suunnistaa helsingin keskustaan jonne matkaa tapiolasta n. 7km kun espoon keskuksesta matkaa kertyy jotain 20 km.
- pppp
Espoolaisena ikävä myöntää, mutta mun mielestä Sokos hotelli vantaa on paraspaikka pk-seudulla.
Ja kun ottaa huoneen ei tarvii jonotella eikä haittaa vaikka olisi lenkkarit jalassa. Vkl:nnä on esintyjää, karaoke, disko ja pelejä. Kaikki saman katon alla. Käheetä. Jos Espoossa on tälläinen myös on mennyt ohi korvien. Kertokaa ihmeessä, toisin kuitenkin mielummin eurot espooseen.- Tommy
Tuleehan vuodenvaihteessa Hilton Leppävaaraan ja siinä on yökerho Fennia vieressä,esintyjiä on viikollakin ja on auki maanantaisin ja tiistaisin 03 ja muina öinä 04
- oikeasti
Tommy kirjoitti:
Tuleehan vuodenvaihteessa Hilton Leppävaaraan ja siinä on yökerho Fennia vieressä,esintyjiä on viikollakin ja on auki maanantaisin ja tiistaisin 03 ja muina öinä 04
Palace Hotel Sello. Ei liity Hiltoniin mitenkään.
- king of the hill
Itseltäni kans ääni kuninkaantien hotlalle. hyvä rauhallinen sijaillinen sijainti..hinta sisältää sauna ja uimaosaston..
löysin kuvat ja arvostelut täältä:
http://haku.hotelliopas.org/City/Espoo.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822