Espoon hotellit

-?-

Hellou,

Mikä on paras espoon alueen hotelli ja löytyykö hotlasta yökerhoo? Tai, minne hotelliin kantsii mennä, ett läheltä löytys baareja ja mitkäs on niitä hyviä baareja arkisin?

7

4637

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Espoon keskuksessa on hotelli kuninkaantie. Hotellin lähellä paljon kehuttu ravintola Awallon,noin 5 min kävely matka hotellilta.Ja onhan Espoon keskustassa mm.ravintola Kruunu ja kannunkulma.

• Mr Cabman

No sinuna unohtaisin tuon kyseisen kuninkaantien hotellin..hotelli ei tod. ole espoon parhaita ja sijainti on todella syrjäinen ja espoon keskuksen alue hyvin levotonta sekä nuo raflat/yökerhot joita tuossa mainittiin ovat joko puhtaita teinipaikkoja..asiakkaat 16-20v. tai sitten esim. kruunu jota en kyllä suosittelisi kenellekään ns. kunnon kansalaiselle.

Tapiolan alue sen sijaan on huomattavasti viihtyisämpää ja sijaitsee paljon lähempänä helsingin ydinkeskustaa. Esim. hotelli Tapiola Garden voisi olla hyvä vaihtoehto..tod.keskeinen sijainti ja hotellissa sijaitsee yökerho. Myös otaniemen radisson sas on kivalla paikalla meren rannalla ja matkaa on tapiolan rafloihin n.1,5km.

• Mr Cabman

Unohtui tuossa mainita tapiolasta esim. Alladdin niminen yökerho joka sijaitsee lähellä hotellia, on ihan jees mesta. Mutta totta puhuen et arki-iltoina löydä espoosta mitään ilta/yöelämää vaan sinun on kyllä pakko suunnistaa helsingin keskustaan jonne matkaa tapiolasta n. 7km kun espoon keskuksesta matkaa kertyy jotain 20 km.

• pppp

Espoolaisena ikävä myöntää, mutta mun mielestä Sokos hotelli vantaa on paraspaikka pk-seudulla.
      Ja kun ottaa huoneen ei tarvii jonotella eikä haittaa vaikka olisi lenkkarit jalassa. Vkl:nnä on esintyjää, karaoke, disko ja pelejä. Kaikki saman katon alla. Käheetä. Jos Espoossa on tälläinen myös on mennyt ohi korvien. Kertokaa ihmeessä, toisin kuitenkin mielummin eurot espooseen.

• Tommy

Tuleehan vuodenvaihteessa Hilton Leppävaaraan ja siinä on yökerho Fennia vieressä,esintyjiä on viikollakin ja on auki maanantaisin ja tiistaisin 03 ja muina öinä 04

• oikeasti
        Tommy kirjoitti:

Tuleehan vuodenvaihteessa Hilton Leppävaaraan ja siinä on yökerho Fennia vieressä,esintyjiä on viikollakin ja on auki maanantaisin ja tiistaisin 03 ja muina öinä 04

Palace Hotel Sello. Ei liity Hiltoniin mitenkään.

• king of the hill

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2505
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      98
      888
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66