mä kävin alkoholi-liikkeessä tänään ostin olutta,jerkkuu ja ginii luulis tulevan krapula...ai niin myös lonkeroo
jippii
40
727
Vastaukset
- kippari
nei kaikki samaan sammioon ja vedä huiviin varmaan aamulla kanuuna:=))Niinkuin kippari dokas nuorena spittaa ja sorbusta sekasin oli kuulemma nimeltään mustaa uhkaa olo oli aika mainio aamulla sen jälkeen:=)))
- kippari
ilottu kirjoitti:
nyt sillailla saahan silleen ottaa sievistellen ja kuiteskii lopputulos on sama...hih
tulee muutenkin hippasen tuoreolo aamuksi juo sitä sitten miten vaan:=)
kippari kirjoitti:
tulee muutenkin hippasen tuoreolo aamuksi juo sitä sitten miten vaan:=)
no sitte pitää kyllä ottaa vauf....
- kippari
ilottu kirjoitti:
no sitte pitää kyllä ottaa vauf....
sinulle sellaisen hyvän neuvon et ota vaan snadit huikat niin voi aamulla viellä hymyilyttääkin:=)Kipparilla on praktiikkaa noista jutuista:=)
kippari kirjoitti:
sinulle sellaisen hyvän neuvon et ota vaan snadit huikat niin voi aamulla viellä hymyilyttääkin:=)Kipparilla on praktiikkaa noista jutuista:=)
kyllä se hymyilyttää vaikka ottasin isomminkin....se on vain niin...tai sitte ei yäk...pahaa toi gini on
- kippari
ilottu kirjoitti:
kyllä se hymyilyttää vaikka ottasin isomminkin....se on vain niin...tai sitte ei yäk...pahaa toi gini on
tänään voi naurattaa,mut tuskin enää huomenna jos vedät noita juomia kunnolla:=))
- nylkkäri
juonut niin kovaa kaljaa kuin minulle tarjottiin
tässä takavuosina kun vielä join. yhtenä pyhäaamuna mentiin kavereiden kanssa erään ukon luo jolla oli usein kiljua.
päästiin perille ja kysyttiin äijältä onko kaljaa?
vastaus on ja kova menkää saunan eteisestä ottamaan. siellä oli astia umpijäässä,että kovaa oli. - kippari
nylkkäri kirjoitti:
juonut niin kovaa kaljaa kuin minulle tarjottiin
tässä takavuosina kun vielä join. yhtenä pyhäaamuna mentiin kavereiden kanssa erään ukon luo jolla oli usein kiljua.
päästiin perille ja kysyttiin äijältä onko kaljaa?
vastaus on ja kova menkää saunan eteisestä ottamaan. siellä oli astia umpijäässä,että kovaa oli.todella kovaa kaljaa sit:=))kiljua olen joskus kyllä juonnut muttei ollut jäässä:=)
kippari kirjoitti:
tänään voi naurattaa,mut tuskin enää huomenna jos vedät noita juomia kunnolla:=))
heräilen niin rehellisen avauksen te saatte oli olo mikä vain niin kyllä huuhaalla mä kerron sen....
- kippari
ilottu kirjoitti:
heräilen niin rehellisen avauksen te saatte oli olo mikä vain niin kyllä huuhaalla mä kerron sen....
huomenna kipparille millainen fiilis sulla on tänillan jälkeen:=)
kippari kirjoitti:
huomenna kipparille millainen fiilis sulla on tänillan jälkeen:=)
että ssat rehellisen ja reilun vastauksen....mutta älä sitte hirveesti naura sopiiko
- kippari
ilottu kirjoitti:
että ssat rehellisen ja reilun vastauksen....mutta älä sitte hirveesti naura sopiiko
sit huomenna sitä juttua ja en varmaan naura kun olen itsekin kokenut tollaisia oloja liikaakin aikoinaan:=)
kippari kirjoitti:
sit huomenna sitä juttua ja en varmaan naura kun olen itsekin kokenut tollaisia oloja liikaakin aikoinaan:=)
pois sydämmestäin...luulen kyllä että voin hallita tänään tilanteen kuten Ladyn kuuluukin...hih
- kippari
ilottu kirjoitti:
pois sydämmestäin...luulen kyllä että voin hallita tänään tilanteen kuten Ladyn kuuluukin...hih
et osaat ottaa sitä jumalten juomaa iisisti;=)Kippari ei osannut aikoinaan ja siksi en enää vitsi en kanssa lotraakaan:=)
kippari kirjoitti:
et osaat ottaa sitä jumalten juomaa iisisti;=)Kippari ei osannut aikoinaan ja siksi en enää vitsi en kanssa lotraakaan:=)
minäkään otan silleen kuin tänään...tiiän kyllä ettei pitäis mutta nyt vaan tuntuu siltä
iltaa vaan kaikille:))mitäs se jerkku on?
ilottu kirjoitti:
Jäkermeister hyvä yrtti-viina nautitaan jääkylmänä ja on tuhtii tavaraa
tiedän aineen,mulla tulee pönttö kipeeks siitä.mut sillä se lähteekin..
- Tanevaan
ilottu kirjoitti:
sitä valkoihoinen juoda huutamatta,eiks se oo aika myrkkyä ainakin maultaan?:))
Tanevaan kirjoitti:
ja huomasin olevani vaalea en siin yön-timo mutta en huuda kun otan sitä nammm
Tanevaan kirjoitti:
juoppona oon juanu sitä ihan vatsalääkkeeksi,vai oliko se fernet branca? tai jotain
manxman kirjoitti:
tiedän aineen,mulla tulee pönttö kipeeks siitä.mut sillä se lähteekin..
harjotuksen puute...tulee mullekkii oikkeesti mutta eikö se oo tarkoitus niin tietää juoneensa..
ilottu kirjoitti:
harjotuksen puute...tulee mullekkii oikkeesti mutta eikö se oo tarkoitus niin tietää juoneensa..
sitten nauttinut ihan vääriä aineita viimeset 3 vuotta(leijonaa):))
manxman kirjoitti:
sitten nauttinut ihan vääriä aineita viimeset 3 vuotta(leijonaa):))
nyt omia laillisia huumeita kenellekkään tyrkytä oon kyllä maistanut kyseistä juomaa silloin kuin niissä oli niitä keräily-merkkejä
- sinulta
ilottu kirjoitti:
ja huomasin olevani vaalea en siin yön-timo mutta en huuda kun otan sitä nammm
kuka sinä ilottu olet?
En tunne sinua oletko mies vai nainen?. manxman kirjoitti:
juoppona oon juanu sitä ihan vatsalääkkeeksi,vai oliko se fernet branca? tai jotain
enhän mäkään jerkkuukun lääkkeeksi pullo kerrallaan
- nylkkäri
ilottu kirjoitti:
mahalääkkeeksi sekä russianbalsamia
oli ne aikoja kun aamut piti huutaa yrjöä sinulta kirjoitti:
kuka sinä ilottu olet?
En tunne sinua oletko mies vai nainen?.on seuranain....nainen olen minä kai
nylkkäri kirjoitti:
mahalääkkeeksi sekä russianbalsamia
oli ne aikoja kun aamut piti huutaa yrjöänukysin laatotetaan ja se on urakkaa hih
- nylkkäri
ilottu kirjoitti:
nukysin laatotetaan ja se on urakkaa hih
laatta lentää,mutta niin sen pitääkin.
ilo irti silloin kun voi nuoruus on elettävä.
älä kuitenkaan ota liian suurta laatoitus urakkaa. nylkkäri kirjoitti:
laatta lentää,mutta niin sen pitääkin.
ilo irti silloin kun voi nuoruus on elettävä.
älä kuitenkaan ota liian suurta laatoitus urakkaa.ei enään kauheita voi ottaa...mutta sen verran jotta tuntuu
- nylkkäri
ilottu kirjoitti:
ei enään kauheita voi ottaa...mutta sen verran jotta tuntuu
ole kiinni. minä olisin ikäni puolesta vielä valmis ottamaan.en kuitenkaan uskalla ja olenhn minä sitä osuuteni juonut
nylkkäri kirjoitti:
ole kiinni. minä olisin ikäni puolesta vielä valmis ottamaan.en kuitenkaan uskalla ja olenhn minä sitä osuuteni juonut
oli hieno vastaus...
mie se tääl ihan selvil vesil....Kyllä aamul mukava herätä ilman kanuunarallia....heh......=:0))
shelvä viellä...mutta saattaa olla etten tunnin tai parin päästä...pikku kekkerit mutta oon luvannu huomenna kun herään niin ilmoittaa millanen kunto....kiitos vaan osaanotosta jo etukäteen
ilottu kirjoitti:
shelvä viellä...mutta saattaa olla etten tunnin tai parin päästä...pikku kekkerit mutta oon luvannu huomenna kun herään niin ilmoittaa millanen kunto....kiitos vaan osaanotosta jo etukäteen
mää tuun sit aamul sua kiusaan jos sulla on kauhia ralli päällä.....=:0))))))))
BBrunetti kirjoitti:
mää tuun sit aamul sua kiusaan jos sulla on kauhia ralli päällä.....=:0))))))))
et saa kärsii....mitäpä muuta siihen voi sanoo tai kirjottaa...mutta ruuasta ei sitte puhuta sopiiko
ilottu kirjoitti:
et saa kärsii....mitäpä muuta siihen voi sanoo tai kirjottaa...mutta ruuasta ei sitte puhuta sopiiko
puhumme ruuasta...heh....=:8))))))
BBrunetti kirjoitti:
puhumme ruuasta...heh....=:8))))))
aiot laittaa mut koville sitten...älä ihmettele jos vastaukset viipyy
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6822637Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311326- 1121205
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121175Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2461064- 93985
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105939Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?102898Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761