Kaverilleni on oikeestaan tapahtunut enemmän töppäyksiä kuin minulle.
Kuitenkin, tässä omani:
Prismassa oli irtokarkki-tarjous. Sai mättää yhteen lootaan niin paljon karkkia kun huvitti, ja se makso silti tietyn hinnan. Me sitten muinaisen kaverini kanssa mätettiin ja mätettiin ja se looda alkoi jo painoa. Silloin oli ruuhka-aika, neljän viiden maissa.
Sitten kuului "räps" ja tajusin, että vain sen laatikon kahva oli minun kädessä.
Monen kilon edestä karkkeja oli maassa ihan jokapuolella. Juoksimme kaverini kanssa pois paikalta ja kun myöhemmin tulimme, niin karkki-osaston lattia oli edelleen täynnä karkkia! Todin, nyt niitä oli potkittu jokapuolelle. :D
Voisin kertoa myös pari kaverini töppäystä..
Sillä oli joskus semmonen avaimenperä, johon kaikki asiat takertui..
Se oli sen kamujensa kanssa H&M:ssä ja (muistaakseni) semmonen stringi-hylly takertui sen avaimenperään kiinni! Sitten se kolahti maahan ja plaa plaa.. en oo varma miten se tapahtui, saakoot itse selittää jos tunnistaa tämän. ;)
Se on jääny miljoona kertaa bussien ovien väliin, taakse ym.. josta tuli mieleen serkkuni. >:)
En muista miten se tapahtui, mutta me oltiin siis bussissa. Me istuttiin siinä, kunnes pysäkkimme saapui. me noustiin paikoiltamme ja mentiin ulos.. tai minä menin. Serkkuni jäi vahingossa bussin sisälle ja tuli pois vasta seuraavalla pysäkillä. x) jes. jotenkin se oli minun "ansiota". :D
Ei kai sitten muuta. Niin ja se stringi-kaverini kerran huusi suhteellisen KOVAA, että "pidätteletkö paskaa" kun sidoin kengännauhojani hassussa asennossa. Niin, se on myös pieraissut jonkun myyjän korvan juureen, joka oli polvillaan tekemässä.. jotain. Se oli semmonen "eksoottinen" kauppa. :P
Kjeh kjeh.. paljastin sinut, ystäväiseni! >:)
Ei pahoja.
2
1250
Vastaukset
- pitkästä
aikaa noitten valkovuoto-pieru juttu linjan jölkeen! KIITOS :)
- tipu
Se ensimmäinen stringi juttu meni niin, että H&M:ssä muistaakseni pöydällä oli sellainen teline missä oli paljon stringejä, ja sen sitten tönäisin kumoon, ja ne olivat levällään siinä lattialla. Poistuimme melkoisen nopeasti kaupasta. :D Ja toinen tapahtui joulu ostoksilla, missä sinäkin, ystäväiseni olit mukana :D Jälleen h&m:ssä. Jotain kirottua siinä kaupassa on.. Katselin siinä jotain hiuskoristeita, ja yhtäkkiä metallinen teline tippui lattialle kovaäänisesti kalahtaen, ja aloin nauraa kauheasti, kunnes tajusin, että kaverini olivat eri puolilla kauppaa, eikä valitettavasti yksikään lähettyvillä, oli se aika noloa saada kamala naurukohtaus yksikseen.. kyllä ne ihmiset vähän katsoivat. Sitten näin yhden kavereistani (siut :D ) ja lähdin häntä kohti nauraen ja yrittäen naurunseasta selittää mitä äsken tapahtui, sitten avaimenperääni tarttui jotkut stringit ja tippuivat lattialle. Nostin ne takaisin telineeseen ja tunsin kuinka jäin jumiin, ja kaverini alkoi nauraa. Tällä kertaa avaimen peräni tarttui taas kerran stringeihin (ne olivat sellaisessa "pyöritettävässä" telineessä) enkä päässyt edes irti. Kaverini siinä sitten nauraen irrotti minut.. Tuollaista ei voi varmaan edes sattua muille kuin minulle :D Tämän vuoden joulushoppingit hoidan jossain muualla kuin h&m:ssä. Tai sitten otan ainakin sen typerän avaimenperän pois repustani. Se on aiheuttanut minulle liian monta noloa tilannetta, milloin bussissa, milloin jossain kaupassa.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818