Moderneja grillikatoksia?

Mistä?

Osaisikohan joku neuvoa, mistä löytäisi sellaisen modernin näköisen grillikatoksen tai kesäkeittiön? Kaikki kelpaa: valmiit paketit, pelkät piirustukset tai vaikka valokuvat, joista saisi ideoita.

Meillä on uusi moderni omakotitalo, jonka pihaan ei oikein istu sen kummemmin hirsinen kota kuin romanttinen pitsireunamökkikään. Eli edessä on lähinnä tyhjä paperi ja päässä ideoita vain siitä, miltä katos / kesäkeittiö EI SAA NÄYTTÄÄ.

7

5164

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grillikatos

www.valugrilli.fi

• ketana

Netistä löytyy vaikka mitä! Sopivilla hakusanoilla hakemalla löydät varmasti vastauksen.

Minullakin on ollut samantapainen suunnitelma, mutta suunnitteluasteelle se on jäänytkin toistaiseksi, ihan aikapulan vuoksi. Omakotitalossa jatkuvat "ikuiset projektit", tällä hetkellä viimeistelen yläkerran kylppäriremonttia. Mökillä jatkuu viime kesänä aloitettu terassin teko, ensi kesänä (tulevana) terassi saa lattian.

Tuntuu joskus, pitäisikö jompikumpi myydä, että pääsisi edes vähän helpommalla. Voi tosin olla, etten osaisi olla mitään tekemättäkään...

Minulla oli joku aika sitten suosikeissani hyvät ohjeet kuusi- tai kahdeksankulmaisen kesäkeittiö / huvimajan rakentamisesta kuvineen, mutta en löydä sitä tähän hätään. Laitan linkkiä, jos lähipäivinä löydän sen.

• inssi'

Alempana on linkki, josta pääsee katsomaan ainakin 30 erilaista (ilmeisesti) itse tehtyä grillimökkiä. Niistä saa varmaan riittävästi ideoita. Ja jos ei saa, niin sitten teille sopivaa ei ole vielä olemassakaan.

Minä tein tuon omani noin 10 vuotta sitten ja nyt on näemmä vähän kallellaan, liekö ollut jotenki poikkeuksellinen routatalvi.

• kzmeif
    • peeaaa

Kannattaa tutustua myös olota pihakeittiö mallistoon.

• grillimiess

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1762
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      110
      783
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      674
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      638
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      52
      601
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      20
      590
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      556
    Aihe