Taiteilijoiden pitäisi enemmän hyödyntään vanhusten ja lasten elämänviisautta. Työikäinen on yleensä
niin kiireinen, että hänellä ei ole aikaa elämänviisaudelle. Vanhuksilla olisi esim. kirjailijoille tuhansia tarinoita, joista saisi
kirjan. Miksi kirjailijat eivät kansoita vanhainkoteja ja ala kummeiksi yksinäisille vanhuksille. Siitähän saisi elämänkokemusta ja rahaakin, kaiken muun kauniin lisäksi.
Lapset ja vanhukset on parhaita
3
354
Vastaukset
Pitäisi vierailla meidän "siviili-eläjien". Muidenkin kuin taiteilijoiden.
Paijauskotieläimetkin voivat olla virikkeellisiä.
Kyllähän hyvät tarinaniskijät, eivät jää noteeraamatta paikallislehdissä.
Aktiivisimmat ikä-ihmiset jatkavat harrastuksiaan
aina "lautturin" tuloon asti.
Myös sijaiskodeissa ja kehitysvammaisten hoitopaikoissa kaivattaisiin
vastuullisia vierailijoita.- Marikki
olisin kiinnosunut vierailusta..sinnekö vaan soitetaan palvelkoteihin?..ohjelmaa kyllä löytyy,mutta parasta varmaan vain alkuun ns.tunnustella fiilistä..ja vielä..löytyykö Turusta mummoa,joka kaipaisi juttu,laulu ja nauruhetkiäkin..jos ,ota yhteys..
- Marjatta
Marikki kirjoitti:
olisin kiinnosunut vierailusta..sinnekö vaan soitetaan palvelkoteihin?..ohjelmaa kyllä löytyy,mutta parasta varmaan vain alkuun ns.tunnustella fiilistä..ja vielä..löytyykö Turusta mummoa,joka kaipaisi juttu,laulu ja nauruhetkiäkin..jos ,ota yhteys..
Kun puhutaan vanhoista naisista sanotaan mummo. Emmehän me ole kaikkien mummoja. En minä ainakaan. Olen mummo vain lapsenlapsilleni. Omat lapset sanovat äiti ja lapsenlapset mummu. Toinen nimitys on se kun sanotaan vanhus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1555377
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2533174
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442678- 361834
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411576- 161457
- 231447
- 241347