mukulat syötetty, kotitonttu kehuttu, pukki keritty ja kuohittu, nuttura ojennuksessa, tanssikengistä korko katkastu, masan traktorinavaimet palautettu. Saiskos huuhailla hetken..
Ja Haltitunturilla o sit vaarallisen näkösiä kiviä. Ettäs tiiätte.
Valmis
30
577
Vastaukset
- amaryllie
huuhailla....minäkin olen huuhaillut kaiken muun ohessa koko päivän...poikkeus vahvistaa säännön....
moitteitakin jos kerkisi tulla yltiöpäisestä huuhailusta...!!!- TrueLady
sit urakoimaan ni o loppuehtoo tasasempaa =DDD
- amaryllie
TrueLady kirjoitti:
sit urakoimaan ni o loppuehtoo tasasempaa =DDD
se kannattaakin ,saa enenpi omaa aikaa...
- TrueLady
amaryllie kirjoitti:
se kannattaakin ,saa enenpi omaa aikaa...
mutta pistin sit bikinit päälle ja läpivedon. Toimiii. Liikkuu meinaa likka sukkelasti ko muutens tulee kylymä. =DDDDD
- amaryllie
TrueLady kirjoitti:
mutta pistin sit bikinit päälle ja läpivedon. Toimiii. Liikkuu meinaa likka sukkelasti ko muutens tulee kylymä. =DDDDD
sun kanssas...kui sää sillain tehit !!!
varmasti pysyy vauhti päällä jos bikineissä viuhuu....
hui...koitan huomenna mutta villasukat pidän jaloissa...bikinit ja vilasukat....
hei mulla ei ole bikineitä!!!! - TrueLady
amaryllie kirjoitti:
sun kanssas...kui sää sillain tehit !!!
varmasti pysyy vauhti päällä jos bikineissä viuhuu....
hui...koitan huomenna mutta villasukat pidän jaloissa...bikinit ja vilasukat....
hei mulla ei ole bikineitä!!!!mut tää o perheohjelma ni en kerro oikeesti mitä oli =D Ny o sit susiturkki ja kannu kuumaa teetä. Kyl tää tästä taas ilta alkaa.
- amaryllie
TrueLady kirjoitti:
mut tää o perheohjelma ni en kerro oikeesti mitä oli =D Ny o sit susiturkki ja kannu kuumaa teetä. Kyl tää tästä taas ilta alkaa.
ettet ihan kaikkea sentään kertonut...olisin pian ihan peljästynyt..
- TrueLady
amaryllie kirjoitti:
ettet ihan kaikkea sentään kertonut...olisin pian ihan peljästynyt..
ainaki yhtä paljo ku napuri joka soitti ovikelloo =DDD
- amaryllie
TrueLady kirjoitti:
ainaki yhtä paljo ku napuri joka soitti ovikelloo =DDD
vai oliko se sen mielestä????
enhän mä noin voi sanoa....nyt häpeen.... - TrueLady
amaryllie kirjoitti:
vai oliko se sen mielestä????
enhän mä noin voi sanoa....nyt häpeen....tääl ei häppee kukkaa tännää! NiH!
Juu no häkeltyhän tuo.. mut vei mun maton ulos ettei mun tarvinnu =DDD - amaryllie
TrueLady kirjoitti:
tääl ei häppee kukkaa tännää! NiH!
Juu no häkeltyhän tuo.. mut vei mun maton ulos ettei mun tarvinnu =DDDoli sitten toimiva systeemi...en enään häppee ollenkaan...
nyt mun pitää mennä tiskaamaan...kiitos ja näkemiin!!!! - TrueLady
amaryllie kirjoitti:
oli sitten toimiva systeemi...en enään häppee ollenkaan...
nyt mun pitää mennä tiskaamaan...kiitos ja näkemiin!!!!*laaapseeet tiiiskaamaan... äitee ei kerkee ny*
muuten toi...toi...saunatonttu ja se on ainaskii...aika vanha....=:0)))))))
- TrueLady
o saunatonttu? No hyvä niin. Ne o pal kiltimpiä ko kotitontut. Jaa mutta voi sulla olla molemmatkii.. ei sitä tiiä ennenko kaik tilpehööri o ain hukas.
TrueLady kirjoitti:
o saunatonttu? No hyvä niin. Ne o pal kiltimpiä ko kotitontut. Jaa mutta voi sulla olla molemmatkii.. ei sitä tiiä ennenko kaik tilpehööri o ain hukas.
ku kotitonttu...... luulen et mulla on molemmat ku välil tääl yöllä kuuluu omituista pulputusta....=:0))))varmaan keskenään höpöttelevät.....
- TrueLady
BBrunetti kirjoitti:
ku kotitonttu...... luulen et mulla on molemmat ku välil tääl yöllä kuuluu omituista pulputusta....=:0))))varmaan keskenään höpöttelevät.....
*soittaa telepaattishätänumeroon* ei kuule siä o menninkäinen jossai... parveke säppiin ja sassiin. Mää lähetän tuholaistorjujat tuotapikaa.
TrueLady kirjoitti:
*soittaa telepaattishätänumeroon* ei kuule siä o menninkäinen jossai... parveke säppiin ja sassiin. Mää lähetän tuholaistorjujat tuotapikaa.
Iiiiik....aaaargh.....onkos se menninkäinen vaarallinen.........*Menee sängyn alle piiloon....*hei tääl on villakoiria.......=:0))))))
- TrueLady
BBrunetti kirjoitti:
Iiiiik....aaaargh.....onkos se menninkäinen vaarallinen.........*Menee sängyn alle piiloon....*hei tääl on villakoiria.......=:0))))))
rauhaan.. ne nukkuu jo =DDD Jos siä pulputtaa vaan yällä, se o menninkäine. Torjuntapartio o matkal jo. Jaa mutta ettei olis viinapannu... nääh. kuka sitä yällä hoitelis. Oota iha rauhas mut piä valot päällä. Kohta o apupappia kyydissä juu =DDDD
TrueLady kirjoitti:
rauhaan.. ne nukkuu jo =DDD Jos siä pulputtaa vaan yällä, se o menninkäine. Torjuntapartio o matkal jo. Jaa mutta ettei olis viinapannu... nääh. kuka sitä yällä hoitelis. Oota iha rauhas mut piä valot päällä. Kohta o apupappia kyydissä juu =DDDD
tapahtuu ku sammutan valot....Ja herätin villakoirat....nyt vipeltää kämppää edestakas...... ens kerral meen kaappiin piiloon....taskulamppu mukana....heh....=:8)))))))
- TrueLady
BBrunetti kirjoitti:
tapahtuu ku sammutan valot....Ja herätin villakoirat....nyt vipeltää kämppää edestakas...... ens kerral meen kaappiin piiloon....taskulamppu mukana....heh....=:8)))))))
jo ulkona pimeetä.. se o siin vartoomas et kämpäs pimenee kans. Siis noi sähkövalot, et sinä. Ja sit se luikahtaa sisälle. Paitti ei tänää ku se apuapappi o iha nurkal jo.
TrueLady kirjoitti:
jo ulkona pimeetä.. se o siin vartoomas et kämpäs pimenee kans. Siis noi sähkövalot, et sinä. Ja sit se luikahtaa sisälle. Paitti ei tänää ku se apuapappi o iha nurkal jo.
jo evakkoon....
mut nyt meen telkkaa katsoon...nebalta tulee siskoni on noita.....
heips hetkeks.....=:0))))- TrueLady
BBrunetti kirjoitti:
jo evakkoon....
mut nyt meen telkkaa katsoon...nebalta tulee siskoni on noita.....
heips hetkeks.....=:0))))eikäku.. nonni.. *blondikohtaus* juu juu. kahtellaan =DDDDD
- quistis
ihan mitä vain...mut kuules älä vain häpee...;o))
- TrueLady
muu ku häpee.. tai jotkut.. no niin no.. juu mutta en minä. En eilen enkä tänään. Enkä varsinka täällä. *nostelee nokkaa ku just nyt ei sada* nih juu.. ja haaskaa ehtoota =DDDDD
- quistis
TrueLady kirjoitti:
muu ku häpee.. tai jotkut.. no niin no.. juu mutta en minä. En eilen enkä tänään. Enkä varsinka täällä. *nostelee nokkaa ku just nyt ei sada* nih juu.. ja haaskaa ehtoota =DDDDD
Miksiköhän?? Quu qummastelee....??
- TrueLady
quistis kirjoitti:
Miksiköhän?? Quu qummastelee....??
kunhan suutani soitan ku simmone o määräys. Että truun turpa vaan käy niinko politiikas tääl huuhaal =DDD
- quistis
TrueLady kirjoitti:
kunhan suutani soitan ku simmone o määräys. Että truun turpa vaan käy niinko politiikas tääl huuhaal =DDD
huuhaa on huuhaata...Quun surut muualla:o)
- TrueLady
quistis kirjoitti:
huuhaa on huuhaata...Quun surut muualla:o)
ollakii... määkin koitan muistaa sen =))) Ja muistuta jos mä unohan joskus =)))
- quistis
TrueLady kirjoitti:
ollakii... määkin koitan muistaa sen =))) Ja muistuta jos mä unohan joskus =)))
Kotihommat kunnossa...Tältä päivältä:o)MUT ROSKAPUSSIT VIEL KIPITÄN ROSKIIN;O)
- TrueLady
quistis kirjoitti:
Kotihommat kunnossa...Tältä päivältä:o)MUT ROSKAPUSSIT VIEL KIPITÄN ROSKIIN;O)
pois nurkista kuleksimasta vaa *tirsk* Ni sit o taas vappaampi olo tähä melkostalailla olennaiseen elikäs huuhailuun =DDD
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6202364Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,281182- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101016- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229623