Valmis

TrueLady

mukulat syötetty, kotitonttu kehuttu, pukki keritty ja kuohittu, nuttura ojennuksessa, tanssikengistä korko katkastu, masan traktorinavaimet palautettu. Saiskos huuhailla hetken..
Ja Haltitunturilla o sit vaarallisen näkösiä kiviä. Ettäs tiiätte.

30

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amaryllie

huuhailla....minäkin olen huuhaillut kaiken muun ohessa koko päivän...poikkeus vahvistaa säännön....
      moitteitakin jos kerkisi tulla yltiöpäisestä huuhailusta...!!!

• TrueLady

sit urakoimaan ni o loppuehtoo tasasempaa =DDD

• amaryllie
        TrueLady kirjoitti:

sit urakoimaan ni o loppuehtoo tasasempaa =DDD

se kannattaakin ,saa enenpi omaa aikaa...

• TrueLady
        amaryllie kirjoitti:

se kannattaakin ,saa enenpi omaa aikaa...

mutta pistin sit bikinit päälle ja läpivedon. Toimiii. Liikkuu meinaa likka sukkelasti ko muutens tulee kylymä. =DDDDD

• amaryllie
        TrueLady kirjoitti:

mutta pistin sit bikinit päälle ja läpivedon. Toimiii. Liikkuu meinaa likka sukkelasti ko muutens tulee kylymä. =DDDDD

sun kanssas...kui sää sillain tehit !!!
        varmasti pysyy vauhti päällä jos bikineissä viuhuu....
        hui...koitan huomenna mutta villasukat pidän jaloissa...bikinit ja vilasukat....
        hei mulla ei ole bikineitä!!!!

• TrueLady
        amaryllie kirjoitti:

sun kanssas...kui sää sillain tehit !!!
        varmasti pysyy vauhti päällä jos bikineissä viuhuu....
        hui...koitan huomenna mutta villasukat pidän jaloissa...bikinit ja vilasukat....
        hei mulla ei ole bikineitä!!!!

mut tää o perheohjelma ni en kerro oikeesti mitä oli =D Ny o sit susiturkki ja kannu kuumaa teetä. Kyl tää tästä taas ilta alkaa.

• amaryllie
        TrueLady kirjoitti:

mut tää o perheohjelma ni en kerro oikeesti mitä oli =D Ny o sit susiturkki ja kannu kuumaa teetä. Kyl tää tästä taas ilta alkaa.

ettet ihan kaikkea sentään kertonut...olisin pian ihan peljästynyt..

• TrueLady
        amaryllie kirjoitti:

ettet ihan kaikkea sentään kertonut...olisin pian ihan peljästynyt..

ainaki yhtä paljo ku napuri joka soitti ovikelloo =DDD

• amaryllie
        TrueLady kirjoitti:

ainaki yhtä paljo ku napuri joka soitti ovikelloo =DDD

vai oliko se sen mielestä????
        enhän mä noin voi sanoa....nyt häpeen....

• TrueLady
        amaryllie kirjoitti:

vai oliko se sen mielestä????
        enhän mä noin voi sanoa....nyt häpeen....

tääl ei häppee kukkaa tännää! NiH!
        Juu no häkeltyhän tuo.. mut vei mun maton ulos ettei mun tarvinnu =DDD

• amaryllie
        TrueLady kirjoitti:

tääl ei häppee kukkaa tännää! NiH!
        Juu no häkeltyhän tuo.. mut vei mun maton ulos ettei mun tarvinnu =DDD

oli sitten toimiva systeemi...en enään häppee ollenkaan...
        nyt mun pitää mennä tiskaamaan...kiitos ja näkemiin!!!!

• TrueLady
        amaryllie kirjoitti:

oli sitten toimiva systeemi...en enään häppee ollenkaan...
        nyt mun pitää mennä tiskaamaan...kiitos ja näkemiin!!!!

*laaapseeet tiiiskaamaan... äitee ei kerkee ny*

• muuten toi...toi...saunatonttu ja se on ainaskii...aika vanha....=:0)))))))

• TrueLady

o saunatonttu? No hyvä niin. Ne o pal kiltimpiä ko kotitontut. Jaa mutta voi sulla olla molemmatkii.. ei sitä tiiä ennenko kaik tilpehööri o ain hukas.

• TrueLady kirjoitti:

o saunatonttu? No hyvä niin. Ne o pal kiltimpiä ko kotitontut. Jaa mutta voi sulla olla molemmatkii.. ei sitä tiiä ennenko kaik tilpehööri o ain hukas.

ku kotitonttu...... luulen et mulla on molemmat ku välil tääl yöllä kuuluu omituista pulputusta....=:0))))varmaan keskenään höpöttelevät.....

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

ku kotitonttu...... luulen et mulla on molemmat ku välil tääl yöllä kuuluu omituista pulputusta....=:0))))varmaan keskenään höpöttelevät.....

*soittaa telepaattishätänumeroon* ei kuule siä o menninkäinen jossai... parveke säppiin ja sassiin. Mää lähetän tuholaistorjujat tuotapikaa.

• TrueLady kirjoitti:

*soittaa telepaattishätänumeroon* ei kuule siä o menninkäinen jossai... parveke säppiin ja sassiin. Mää lähetän tuholaistorjujat tuotapikaa.

Iiiiik....aaaargh.....onkos se menninkäinen vaarallinen.........*Menee sängyn alle piiloon....*hei tääl on villakoiria.......=:0))))))

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

Iiiiik....aaaargh.....onkos se menninkäinen vaarallinen.........*Menee sängyn alle piiloon....*hei tääl on villakoiria.......=:0))))))

rauhaan.. ne nukkuu jo =DDD Jos siä pulputtaa vaan yällä, se o menninkäine. Torjuntapartio o matkal jo. Jaa mutta ettei olis viinapannu... nääh. kuka sitä yällä hoitelis. Oota iha rauhas mut piä valot päällä. Kohta o apupappia kyydissä juu =DDDD

• TrueLady kirjoitti:

rauhaan.. ne nukkuu jo =DDD Jos siä pulputtaa vaan yällä, se o menninkäine. Torjuntapartio o matkal jo. Jaa mutta ettei olis viinapannu... nääh. kuka sitä yällä hoitelis. Oota iha rauhas mut piä valot päällä. Kohta o apupappia kyydissä juu =DDDD

tapahtuu ku sammutan valot....Ja herätin villakoirat....nyt vipeltää kämppää edestakas...... ens kerral meen kaappiin piiloon....taskulamppu mukana....heh....=:8)))))))

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

tapahtuu ku sammutan valot....Ja herätin villakoirat....nyt vipeltää kämppää edestakas...... ens kerral meen kaappiin piiloon....taskulamppu mukana....heh....=:8)))))))

jo ulkona pimeetä.. se o siin vartoomas et kämpäs pimenee kans. Siis noi sähkövalot, et sinä. Ja sit se luikahtaa sisälle. Paitti ei tänää ku se apuapappi o iha nurkal jo.

• TrueLady kirjoitti:

jo ulkona pimeetä.. se o siin vartoomas et kämpäs pimenee kans. Siis noi sähkövalot, et sinä. Ja sit se luikahtaa sisälle. Paitti ei tänää ku se apuapappi o iha nurkal jo.

jo evakkoon....
        mut nyt meen telkkaa katsoon...nebalta tulee siskoni on noita.....
        heips hetkeks.....=:0))))

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

jo evakkoon....
        mut nyt meen telkkaa katsoon...nebalta tulee siskoni on noita.....
        heips hetkeks.....=:0))))

eikäku.. nonni.. *blondikohtaus* juu juu. kahtellaan =DDDDD

• quistis

ihan mitä vain...mut kuules älä vain häpee...;o))

• TrueLady

muu ku häpee.. tai jotkut.. no niin no.. juu mutta en minä. En eilen enkä tänään. Enkä varsinka täällä. *nostelee nokkaa ku just nyt ei sada* nih juu.. ja haaskaa ehtoota =DDDDD

• quistis
        TrueLady kirjoitti:

muu ku häpee.. tai jotkut.. no niin no.. juu mutta en minä. En eilen enkä tänään. Enkä varsinka täällä. *nostelee nokkaa ku just nyt ei sada* nih juu.. ja haaskaa ehtoota =DDDDD

Miksiköhän?? Quu qummastelee....??

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

Miksiköhän?? Quu qummastelee....??

kunhan suutani soitan ku simmone o määräys. Että truun turpa vaan käy niinko politiikas tääl huuhaal =DDD

• quistis
        TrueLady kirjoitti:

kunhan suutani soitan ku simmone o määräys. Että truun turpa vaan käy niinko politiikas tääl huuhaal =DDD

huuhaa on huuhaata...Quun surut muualla:o)

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

huuhaa on huuhaata...Quun surut muualla:o)

ollakii... määkin koitan muistaa sen =))) Ja muistuta jos mä unohan joskus =)))

• quistis
        TrueLady kirjoitti:

ollakii... määkin koitan muistaa sen =))) Ja muistuta jos mä unohan joskus =)))

Kotihommat kunnossa...Tältä päivältä:o)MUT ROSKAPUSSIT VIEL KIPITÄN ROSKIIN;O)

• TrueLady
        quistis kirjoitti:

Kotihommat kunnossa...Tältä päivältä:o)MUT ROSKAPUSSIT VIEL KIPITÄN ROSKIIN;O)

pois nurkista kuleksimasta vaa *tirsk* Ni sit o taas vappaampi olo tähä melkostalailla olennaiseen elikäs huuhailuun =DDD

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      620
      2364
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      28
      1182
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1016
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      623
    Aihe