Eli, harrastukseni on itsetyydytys.
Jollakin on pyöräily, toisella voi olla lentopallo, minulla harrastus on todellakin itsetyydytys.
Kaikki lähti muutaman vuoden takaa, kun vaimoni sairastui ja pikku hiljaa kyllästyin sellipaattiin, ja rupesin etsimään aika epätoivoisesti seksisuhdetta, eikä se ollutkaan helppoa kun ei käy ravintoloissa, enkä kissanristiäisissä, eikä pillua voi vongata missään kuntoradan reunalla, eikä uimahalleissa, sitähä joka niin tekee katsotaan kieroon, ei jäänyt muita vaihto-ehtoja kuin maksulliset, kerran menin sellaiseen paikkaan puhelinsoiton jälkeen, kävinpä oikein sisällä kääntämässä ja lähdin karkuun ennen kuin mitään kerkes tapahtuun, oli meinaan sellanen näky, meni ruokahalutkin ja halut mennä maksulliseen palveluun.
Joten ei jäänyt kuin yksi vaihto ehto runkata ja kuolata kuvia ja kun kaupungilla kuljeskelen, on todella vaikeata kun naista tekee mieli muttei saa, ei kertakaikkiaan saa, olen meinaan ujo ja arka, se on melkoinen este pillun saamiselle...
Nykyään tosiaan harrastan itsetyydytystä, Välillä runkkaan autolla ajaessanikin, onnistuu näin kesällä kun on kevyt vaatetus, olin käymässä uimarannalla ja hetken katseltuani naisia oli mentävä pusikkoon kädelle, töissä käyn välillä vessassa kun katselen noita toimiston naisia,
joskus kun olen kotona yksin runkkailen joka paikassa ja asennoissa.... Enpäs kerro enenpää
Oikeastaan olen tyytyväinen itseeni, elämääni ja harrastukseeni, ainoa pilvi taivaalla on naisen pillu jota kaipaan jota kuolaan jota halajan jota janoan jota kuolaan joonka takia sieluni repeää, halu on niin kamala.........
Tiedän että joku haluaa lähettää minulle vittuilu postia, joten antaa tulla osoitteella:
[email protected]
Harrastus länsisuomessa
7
904
Vastaukset
- pikkupippuri
...mitä on todellinen rakkaus ja mitä kulissiparisuhde. Todellisessa rakkaudessa toinen on huolesta ja surusta niin murheellinen, ettei edes halua seksiä, kun kumppani on sairastunut. Ja tämä mies35:hän kertoi sen toisen vaihtoehdon monisanaisesti...
- mies
Niinpäniin, samat aatokset tuli minullekin tuosta vuodatuksesta. Onneksi silti kaikki miehet ei ole tuollaisia egoisteja.
- Anonyymi
mies kirjoitti:
Niinpäniin, samat aatokset tuli minullekin tuosta vuodatuksesta. Onneksi silti kaikki miehet ei ole tuollaisia egoisteja.
Trololoo ääliöt
- seksihalut
siitä mihinkään katoa jos parisuhte ei toimi/voi toimia.
- Anonyymi
Kyllä kai voisi sanoa että minulla on myös harrastuksena runkkaaminen. Olen aina runkkannut paljon ihan poikasesta lähtien , lähes päivittäin, nykyään runkkaan kolme kertaa päivässä. Länsi uusimaalla runkkailen .
M 64 CD 💃- Anonyymi
Mee sirkukseen pelle
- Anonyymi
Lähes päivittäin tulee vedeltyä. Kiihottas yksin runkkailun sijaan kokeilla kimppaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1621860
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1571515Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231185- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan40946- 38885