Eli, harrastukseni on itsetyydytys.
Jollakin on pyöräily, toisella voi olla lentopallo, minulla harrastus on todellakin itsetyydytys.
Kaikki lähti muutaman vuoden takaa, kun vaimoni sairastui ja pikku hiljaa kyllästyin sellipaattiin, ja rupesin etsimään aika epätoivoisesti seksisuhdetta, eikä se ollutkaan helppoa kun ei käy ravintoloissa, enkä kissanristiäisissä, eikä pillua voi vongata missään kuntoradan reunalla, eikä uimahalleissa, sitähä joka niin tekee katsotaan kieroon, ei jäänyt muita vaihto-ehtoja kuin maksulliset, kerran menin sellaiseen paikkaan puhelinsoiton jälkeen, kävinpä oikein sisällä kääntämässä ja lähdin karkuun ennen kuin mitään kerkes tapahtuun, oli meinaan sellanen näky, meni ruokahalutkin ja halut mennä maksulliseen palveluun.
Joten ei jäänyt kuin yksi vaihto ehto runkata ja kuolata kuvia ja kun kaupungilla kuljeskelen, on todella vaikeata kun naista tekee mieli muttei saa, ei kertakaikkiaan saa, olen meinaan ujo ja arka, se on melkoinen este pillun saamiselle...
Nykyään tosiaan harrastan itsetyydytystä, Välillä runkkaan autolla ajaessanikin, onnistuu näin kesällä kun on kevyt vaatetus, olin käymässä uimarannalla ja hetken katseltuani naisia oli mentävä pusikkoon kädelle, töissä käyn välillä vessassa kun katselen noita toimiston naisia,
joskus kun olen kotona yksin runkkailen joka paikassa ja asennoissa.... Enpäs kerro enenpää
Oikeastaan olen tyytyväinen itseeni, elämääni ja harrastukseeni, ainoa pilvi taivaalla on naisen pillu jota kaipaan jota kuolaan jota halajan jota janoan jota kuolaan joonka takia sieluni repeää, halu on niin kamala.........
Tiedän että joku haluaa lähettää minulle vittuilu postia, joten antaa tulla osoitteella:
[email protected]
Harrastus länsisuomessa
7
867
Vastaukset
- pikkupippuri
...mitä on todellinen rakkaus ja mitä kulissiparisuhde. Todellisessa rakkaudessa toinen on huolesta ja surusta niin murheellinen, ettei edes halua seksiä, kun kumppani on sairastunut. Ja tämä mies35:hän kertoi sen toisen vaihtoehdon monisanaisesti...
- mies
Niinpäniin, samat aatokset tuli minullekin tuosta vuodatuksesta. Onneksi silti kaikki miehet ei ole tuollaisia egoisteja.
- Anonyymi
mies kirjoitti:
Niinpäniin, samat aatokset tuli minullekin tuosta vuodatuksesta. Onneksi silti kaikki miehet ei ole tuollaisia egoisteja.
Trololoo ääliöt
- seksihalut
siitä mihinkään katoa jos parisuhte ei toimi/voi toimia.
- Anonyymi
Kyllä kai voisi sanoa että minulla on myös harrastuksena runkkaaminen. Olen aina runkkannut paljon ihan poikasesta lähtien , lähes päivittäin, nykyään runkkaan kolme kertaa päivässä. Länsi uusimaalla runkkailen .
M 64 CD 💃- Anonyymi
Mee sirkukseen pelle
- Anonyymi
Lähes päivittäin tulee vedeltyä. Kiihottas yksin runkkailun sijaan kokeilla kimppaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984