Onko jotain sellaista biisiä, joka pelottaa teitä ?
Mulla menee aina vähän sellaiset vilunväreet, kun kuulen sen biisin, jossa lauletaan ,että :" Olkinainen tanssii navetan katolla, sylissä vaatteenriekaleita ja pää kainalossaan..."
Pelottavin/ahdistavin laulu ?
17
1074
Vastaukset
- Siilla
Lea Lavenin: "Mä miestä petkutan duupi duupi dam mä miestä petkutan..." Jos se vaikka totutuisikin? Heh..:))
- koravat halkeaa siihen myös
KAIKENLAINEN ÖRINÄHEVI.
- Saapas
Hevimusa ylensäkin!
- rita
Saapas kirjoitti:
Hevimusa ylensäkin!
On myös kaunista hevimusiikkia.Ei kaikki hevi ole örinää ja älytöntä tärykalvoja koettelevaa meteliä.
- Saapas
rita kirjoitti:
On myös kaunista hevimusiikkia.Ei kaikki hevi ole örinää ja älytöntä tärykalvoja koettelevaa meteliä.
Kerroinkin oman mielipiteeni! En yleistänyt, etä kaikki kokisisvat hevin karmeena!
- rita
Saapas kirjoitti:
Kerroinkin oman mielipiteeni! En yleistänyt, etä kaikki kokisisvat hevin karmeena!
Sori,toki saat kertoa mielipiteesi.Tarkoitukseni ei todellakaan ollut väheksyä sitä.
- pike
ei kiitos
- Loviisa
En minäkään ihan kaikkea niele, mutta melko laajalla skaalalla kuuntelen kuitenkin.
Eikös Kiss ole myös hevibändi? Kuitenkin heidän kappaleensa "I Was Made For Loving You" on yksi lempikappaleitani! Myös Scorpions on tehnyt monta upeaa balladia.. Eli ei voi noin vain yleistää! - rita
Loviisa kirjoitti:
En minäkään ihan kaikkea niele, mutta melko laajalla skaalalla kuuntelen kuitenkin.
Eikös Kiss ole myös hevibändi? Kuitenkin heidän kappaleensa "I Was Made For Loving You" on yksi lempikappaleitani! Myös Scorpions on tehnyt monta upeaa balladia.. Eli ei voi noin vain yleistää!On monta kaunista balladia hevibändien esittämänä.Scorpionsin Ave Maria on yksi kauneimmista,samoin Nightwishin esittämänä Walking in the air ja Sleeping sun.Myös Manowar ja Apocalyptica on levyttänyt joitain ihan kauniita biisejä.En minäkään nyt ihan mitä vaan örinää halua kuunnella,mut ennakkoluulottomasti suhtaudun.
rita kirjoitti:
On monta kaunista balladia hevibändien esittämänä.Scorpionsin Ave Maria on yksi kauneimmista,samoin Nightwishin esittämänä Walking in the air ja Sleeping sun.Myös Manowar ja Apocalyptica on levyttänyt joitain ihan kauniita biisejä.En minäkään nyt ihan mitä vaan örinää halua kuunnella,mut ennakkoluulottomasti suhtaudun.
Ville Valolla (HIM) on myös kauniita lauluja.
Mitään sellaista örinää en minäkään kyllä kuuntelisi.
- Aave
Vaiennut viulu.
- anneka
Lumi teki enkelin eteiseen.
Liiiian melankolinen.
ei pelota,mutta ahdistaa.uh.. J.Karjalaisella on pari biisiä, jotka ovat kyllä ihan hyviä (niissä on hyvä tarina), mutta aika synkkiä tekstiltään. Joku saattaa niistä jopa ahdistua, mutta en minä kylläkään.
Eli ne biisit on "Verinen mies Marjaniemessä" ja "Laura Häkkisen silmät".- Pike
ahdistava vedenalla kuvattu video < tuli Levyraadissa
- Caritan
ihan kauhee, mutta se menee tonne hiphop/rapin puolelle ja sanat kuuluu jotensakin näin:
"..suudella taas voisin,veitsellä hyväillä
ja niin mun sydän on sun rinnassasi syvällä.
Ja sit ku sua alan hakkaa uudestaan,
muista että teen sen sulle rakkaudesta.."
Siis ihan kauhee! Sekä pelottava, että ahdistava.
Ja puhtaasti ahdistava on Mamban Jäähyväiset tai se missä lauletaan "..en tahdo nähdä ihmisiä, en kestä niitä enkä ymmärrä. On yksinäisyys ystäväni, se viihtyy mun vierelläni.." "Lintu" ja "Kun katsoit minuun" erityisesti...siksi kuuntelenkin Anna E:tä, on mukava saada väristyksiä!!! RRR....
- QueenOfTheDawn
Monet eivät voi sietää örinäheviä mutta täytyy vähäsen mainostaa että itse aloin kuuntelemaan mm. Children Of Bodomia ja niistä sanoista kyllä saa aikansa kuuntelulla selvää jopa.
Itse en siedä kappaleita joissa käytetään musiikissa vaikuttavina keinoina ininää, vingutusta ym. koneellisesti tuotettua musiikkia siis mitä esim. YleX soittaa yö myöhään. Ja nämä biisit kestävät yleensä vähintään 89 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013