VAROKAA SAATANANPALVOJIA, JOTKA TOIMIVAT SUOMI24 USKONTOKESKUSTELUJEN KAUTTA. HEIDÄN KAUTTAAN TOIMII PERSOONALLINEN PAHUUS: SAATANA. Olen kokenut tämän persoonallisen pahuuden ja tiedän mitä se saa ihmisessä aikaan.
Saatana saa ihmisen sokeutumaan. Hän saa ihmisen omien syntien ja mädännäisyyden nousemaan ihmisessä esiin, ja ihmisen itsensä korottamaan itsensä jumalaksi. Tämän jälkeen Saatana sekoittaa ihmisen pään saamalla aiheuttamalla ihmisille kehäpäätelmien kierteen, mikä lopulta ajaa ihmisen hulluuteen tai itsemurhaan.
Saatanan palvojan valtakunta on hän itse. Ihminen joka ei löydäkään vastausta enää itsestään (itsehän on saatananpalvojalle Jumala) jää Saatanan vaikutuksesta pyörimään vain omaan kehäpäätelmäänsä. Oman kehäpäätelmän oivaltaminen on se, mikä tekee ihmisen hulluksi. MIKSIÖ? Koska eihän valtakunta, joka nousee itseään vastaan, voi pysyä pystyssä!
Tällä keinoin Saatana ajaa ihmiset itsemurhaan. Heillä ei ole vastausta, minkä he löytäisivät itsestä. Tähän Saatana pyrkiikin, saamaan ihmisen järjiltään ja tekemään itsemurhan.
Saatanan voiman ymmärtämiseksi tarvitsemme kolmiyhteisen Jumalan, Isän, Pojan ja Pyhän Henkeen turvautumista ja rakkauden voimaa, emme oman itsemme ymmärtämistä, omaa inhimillistä rakkauttamme tai omaa voimaamme. Omat voimamme eivät riitä. Eihän ihminen itsessään ole kuin hyvän ja pahan taistelukenttä.
Se, kumman päästät sisään, on sinun päätettävissäsi. Mutta jos uskot Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen, silloin olet turvassa. Saatana voi tappaa ruumiin, muttei sielua. Eikö aiheellisempaa ole pelätä Häntä, jolla on kaikki valta taivaassa ja maanpäällä, kaikkivaltiasta Jumalaa. Häntä sinun pitää kunnioittaman!
Minulle on yksi lysti teenkö väärin jos massapostitan näitä varoituksia. Jos joku näistä kirjoituksistani saa edes yhden ihmisen silmät avautumaan, ne ovat tehtävänsä tehneet.
Älkää antako Saatanan sekoittaa päätänne. Vastaus ei löydy itsestänne. Vastaus on persoonallinen hyvyKaikkivaltias Jumala: Isä, Poika ja Pyhä Henki, tämä rakkaus voittaa pelon, sillä Saatana on voimaton Jumalan rakkauden ja vihan edessä. LÄHTEKÄÄ POIS TÄÄLTÄ PALSTALTA, TÄMÄ ON MUUTTUNUT SAATANANPALVOJIEN TEMMELLYSKENTÄKSI.
Ja vielä muista: yli kaiken varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee. Kun Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat puolellamme, kukaan ei voi olla meitä vastaan. SIUNAUSTA KAIKILLE.
Hyvän ja pahan tunnistaminen
6
304
Vastaukset
- Tiedostava
Tällaisia viestejä pidetään helposti häiriytyneinä. Voin kuitenkin puolestani sanoa, että hän puhuu totta ja asiaa. Ainoastaan tämän keskustelufoorumin esiin nostaminen jotenkin erityisenä pahan vaikutuskanavana on liioiteltu. Paha vaikuttaa kaikkialla, valitattavasti. Mutta valpas ja hyvässä uskossa oleva mieli on turvassa, myös näillä sivuilla.
- vaikeaaon
Eli minulla olisi kysymys jos joku osaisi vastata minun kysymykseeni olisin todella kiitollinen!
Elikkäs meillä on aina ollut näitä ei normaaleja tapahtumia kotona mutta nyt ne on joka iltasia kahvat kolisee, kuuluu askeleiden ääniä, puhetta, rapinaa, tunnen tökkimistä ja läsnä olemista yms.
Jos joku joka tietää voisi kertoa minulle että ovatko nämä niitä hyviä vai pahoja sieluja/henkiä koska olen aika hermostunut nykyään enkä nuku juuri ollenkaan ja olen alkqnut miettiä että mitä tässä on tehtävissä jos nämä ovat pahoja henkiä vaikka koko perhe on uskovaisia ja olen itse myös kun olen kuullut että ihmiset ovat tavanneet näitä pahoja henkiä ja ovat tulleet hulluiksi ja tätä en haluaisi kokea itse joten kysymys kuuluu että mistä tunnistan nämä henget että mitä luokkaa nämä ovat jos ne ovat pahoja ni miten auttaa asiaa.
Aamen. - Vastaus?
vaikeaaon kirjoitti:
Eli minulla olisi kysymys jos joku osaisi vastata minun kysymykseeni olisin todella kiitollinen!
Elikkäs meillä on aina ollut näitä ei normaaleja tapahtumia kotona mutta nyt ne on joka iltasia kahvat kolisee, kuuluu askeleiden ääniä, puhetta, rapinaa, tunnen tökkimistä ja läsnä olemista yms.
Jos joku joka tietää voisi kertoa minulle että ovatko nämä niitä hyviä vai pahoja sieluja/henkiä koska olen aika hermostunut nykyään enkä nuku juuri ollenkaan ja olen alkqnut miettiä että mitä tässä on tehtävissä jos nämä ovat pahoja henkiä vaikka koko perhe on uskovaisia ja olen itse myös kun olen kuullut että ihmiset ovat tavanneet näitä pahoja henkiä ja ovat tulleet hulluiksi ja tätä en haluaisi kokea itse joten kysymys kuuluu että mistä tunnistan nämä henget että mitä luokkaa nämä ovat jos ne ovat pahoja ni miten auttaa asiaa.
Aamen.Se voi olla jokin kuollut lähiomaisesi... Varsinkin jos hänet oli krematoriossa poltettu, hän tulee jäämään luoksesi pysyvästi... Jos kuulet ajattelusi lisäksi muita ääniä, ne eivät ole vaarallisia, vaan silloin joko elävät tai kuolleet ovat murtaneet simppelin ykseytesi, ja vain itsellesi vauvana ja lapsena varatun ajatteluputkesi ja olet silloin pysähtynyt kuuntelemaan, etkä vain höpöttämään omiasi kaiken aikaa.... Aina voit päästä takaisin normaaliin ajatuspölpötykseesi, ja jättää kuuntelun vähemmälle, näin uskon sinunkin tapauksessasi....
Todennäköisesti ajatuksena meihin paljon vaikuttavat olennot, ovat joko meihin TÄYSIN samaistuneita kuolleita lähiomaisiamme, tai sitten jollakin tavalla meihin nähden erilaiseksi tulleita ajattelijoita, jotka ajatukset siis kuuluvat samoin, kuin omat ajatuksesi, jossain paikassa, jonne olette kuviteltuneet, jonkun tuntemattomat toimijan, kuten isäsi toimesta....
Kaikki meitä ympäröivät olennot eivät ole koodattu nimittäin näkyvänä massana, vaan sitä näkymätöntä olentoa on todellisuudesas ympärillämme paljon enemmän kuin tätä näkyvää massallista, kaikki massana ympärillä oleva, on vain "jäävuoren huippu" kaikesta olevaisesta, jotka muut todellisuudet on vain "koodattu", niin ettei ne näy materiana ympärillämme, ja varsinkin elolliset olennot kuten enkelit tekevät nin kaiken aikaa.....Itsekin voi muistoissasi vieraillessasi olla läsnä tilanteissa, näkymättömänä olentona....
Ja voit kuvitella itsesi johonkin paikkaan missä olit, ja olet sielläkin tavallaan näkymättömänä läsnä, vaikket havaitse tuossa muodossasi kaikkea siellä NYT tapahtuvaa.... - Vastaus?
Vastaus? kirjoitti:
Se voi olla jokin kuollut lähiomaisesi... Varsinkin jos hänet oli krematoriossa poltettu, hän tulee jäämään luoksesi pysyvästi... Jos kuulet ajattelusi lisäksi muita ääniä, ne eivät ole vaarallisia, vaan silloin joko elävät tai kuolleet ovat murtaneet simppelin ykseytesi, ja vain itsellesi vauvana ja lapsena varatun ajatteluputkesi ja olet silloin pysähtynyt kuuntelemaan, etkä vain höpöttämään omiasi kaiken aikaa.... Aina voit päästä takaisin normaaliin ajatuspölpötykseesi, ja jättää kuuntelun vähemmälle, näin uskon sinunkin tapauksessasi....
Todennäköisesti ajatuksena meihin paljon vaikuttavat olennot, ovat joko meihin TÄYSIN samaistuneita kuolleita lähiomaisiamme, tai sitten jollakin tavalla meihin nähden erilaiseksi tulleita ajattelijoita, jotka ajatukset siis kuuluvat samoin, kuin omat ajatuksesi, jossain paikassa, jonne olette kuviteltuneet, jonkun tuntemattomat toimijan, kuten isäsi toimesta....
Kaikki meitä ympäröivät olennot eivät ole koodattu nimittäin näkyvänä massana, vaan sitä näkymätöntä olentoa on todellisuudesas ympärillämme paljon enemmän kuin tätä näkyvää massallista, kaikki massana ympärillä oleva, on vain "jäävuoren huippu" kaikesta olevaisesta, jotka muut todellisuudet on vain "koodattu", niin ettei ne näy materiana ympärillämme, ja varsinkin elolliset olennot kuten enkelit tekevät nin kaiken aikaa.....Itsekin voi muistoissasi vieraillessasi olla läsnä tilanteissa, näkymättömänä olentona....
Ja voit kuvitella itsesi johonkin paikkaan missä olit, ja olet sielläkin tavallaan näkymättömänä läsnä, vaikket havaitse tuossa muodossasi kaikkea siellä NYT tapahtuvaa....Niinkin omintuinen vastaus voi olla, että se "romistelija" voit olla sinä itse, tulevaisuudestasi käsin, jolloin muistelet sitä paikkaa missä nyt olet:-)
- Pakstori
On kaksi ilon lähdettä: Joko iloitsee siitä, että joku menestyy, joko itse tai joku muu, tai sitten iloitsee siitä, että jollakin menee huonommin kuin minulla, tai suorastaan omasta pikkuisesta koomisesta onnettomuudestaan...
Helppoa olisi tuomita niin, että tuon ensin mainittu ilo on hyvä, ja tuo "vahingonilo" on paha, mutta ei asiat ole aina niin yksinkertaisia...
Useinhan täällä ihmiset nauravat, pitävät toisiaan hulluina ja vajaamielisinä, ja antavat itsestääkin sellaisen kuvan, ettei "kyllä kaikki ole ihan kotona itselleenkään"....
Älkää pienistä asioista tehkö sitä kuuluisaa kärpäsestä härkästä... Jos joku nettikirjoittelussa, uskaltaa löytää sellaisen, VARMASTI melko kaidankin tien, ruveta, jokaisesta irvuilemaan, sekin voi olla Jumalan Lahja, koska ei sitä ole helppoa tietää, mikä kussakin kirjoittajassa oli taas: Tragikoomista... Suurin osa täälläkin on niitä NEUTRAALEJA, Laodikean seurakunnan enkelin tavoin, HAALEITA ihmisiä, jotka neuraaliudellaan tekeävät kaikesta hajutonta ja mautonta, älkää ruvetko heidän kattaisekseen, koska Jeesuskin VAATI tuota Laodikean enkeliä, joka muistakin ihmisistä lateli vain turhia latteuksia, kääntymään "penseydestään", ja hankkimaan SUOLAA ja rikkautta ja valkeat vaatteet itselleen, sitten kun oli nähnyt köyhyytensä.... - Pakstori
Älkää antako Saatanan sekoittaa päätänne. Vastaus ei löydy itsestänne. Vastaus on persoonallinen hyvyKaikkivaltias Jumala: Isä, Poika ja Pyhä Henki, tämä rakkaus voittaa pelon, sillä ******* on voimaton Jumalan rakkauden ja vihan edessä. LÄHTEKÄÄ POIS TÄÄLTÄ PALSTALTA, TÄMÄ ON MUUTTUNUT SAATANANPALVOJIEN TEMMELLYSKENTÄKSI.
Ei Jumalaan uskovia ole luotu pakenemaan paikalta, kun jotain epämiellyttävää ilmaantuu... Jos tilanne todella on se, että jotkut osat palvelimen muistia, on veriuhreilla uhrattu olemaan Saattanan käytössä, tai jotain muuta vastaavaa, on huolesi aiheellista, mutta tuskinpa niin on tehty.... JOS tilanne on se, että pakenemalla paikalta, säästyy vaan turhlta herjoilta, niin ei sekään ole hyvä asia, ettei katso, miten ne taaskin sinua tai minua herjaavat, koska "se mikä ei tapa, se vahvistaa", eikä kukaan voi sen takia kuolla, että lukee viestin, ja vaikka joku käskikin tappaa itsensä, tai jotain muuta sairasta, ei kenekään ole pakko ottaa sellaistakaan viestiä vakavasti.....
Pikemminkin pitää pysyä paikalla, ja katsoa, että jos joku on mielenhäiriinnyksessä tekemässä kohta itselleen jotain vakavaa, koettaa rohkaista häntä sanoineen.... Ei Jumalaan uskovalla ole heikompi henki kuin Saattanalla, Paholaisella on heikompi henki, mutta se on fyysisesti vahvempi....
"Molempia et tule saamaan"....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778