Kannattaako ???

Leluko ??

Sairaan kaunis nainen, mutta haluaa olla vain kaveri, luultavasti sillä on jätkäkin jossain... Minä se vaan "tuhlaan" aikaa ja rahaa kyseiseen henkilöön. Mikä on yleinen mielipide asiasta ??? Kannattaako minun vaivautua ??? Onko touhussa mitään järkeä, kuitenkin viihdyn hänen seurassaan, ja tuntuu että hänkin viihtyy minun seurassani. Mutta mistäs minä sen varmaksi tiedän !!!!

6

536

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokke

Onkohan naikkonen niitä "henkisiä porttoja" eli kaveeraa rahasta.
      Mulla on ollut monta tämmöistä "ystävää". Paneppa akka maksamaan seuraava ravintolalasku.
      Jos kieltäytyy niin muistuta että ollaan vain kavereita ja kaveruus ei ole rahasta kiinni!
      Multa lähti moni "kaveri" uutta maksajaa (elättäjää) etsimään.
      Niillä on yleensä rakastaja muualla!
      Onnea sulle!

• Luigi Kravatto

Jos sulla on rahaa ja aikaa, älä säästele. Kiva misu on kiva juttu, on se sitten millä verukkeella tahansa. Jos oot persaukine, ns. kiireinen, ei tälläiset jutut oo ikinä sua varten. Älä sitten mieti, vaan pistä Toyta käyntiin ja suunnista äidin helmoihin. Mutta jos oot jotain, nauti siitä, mitä rahalla ja ajan myötä voit saada!

• sep

.. kannata !

Kyseessä on tyypillinen "tyhjänseisottaja" -naaras, joka pönkittää omaa itsetuntoaan laajalla mieskaverivalikoimalla, todistaakseen olevansa suosittu.

Siinä sivussa se tietysti mielellään antaa sinun tarjota yhtä sun toista, mutta tuskin itse tarjoaa koskaan yhtään mitään.

• Lähis

Ei o järkee eikä kannata!

Jos naine haluu ol kaveri ja se o sen sul myös henkkohtasesti sanonu, ni sillo se ei yksikertasesti haluu mitää muut. Sä vaa tuhlat aikaa ja rahaa siihe naisee ja sult voi men vaiks kui mont hyvää naist ohi sen takii. Se o ainaki rehellisesti sanonu, mitä se haluu ja mitä ei eli oon sitä mielt, et sun kantsis unohtaa se naine, ei siis välttämät kokonaa, toki sä voit jatkaa sen kans ystävän, jos oot siihe valmis ja pystyt siihe, mut jos sul o, niiku luulen et o, jotai tunteit sitä kohtaa, ni ehkä ois parempi jatkaa eteepäi, ei siit ystävyydest välttämät tuu mitää, jos sä ootat koko aja aatelle, et koska se mahollisesti lämpeis mua kohtaa tai et kyl se aja kans haluu myös jotai muut ku ystävyyt ja sitä ku ei välttämäti tapahdu koskaa.

Oon ite vähä samakaltases tilantees...mul o yks mies kaverin ja se o alkanu antaa viitteit siihe, et se haluis jotai muutaki ku vaa ystävyyt. Ja oikeestaa oon aika varma, etten haluu mitää muut sen kans, koska mul ei oo mitää romanttisia tunteit sitä kohtaa siis vaa kaverillisia tunteita. Oliskoha sil su "naisellas" sama juttu, kuka tietää??? No, kuiteski, kyl mäki sen seuras viihdyn tosi hyvi ja sillee ja seki mu seuras...vähä liiaki hyvi, mut ei se automaattisesti tarkota sitä, et meist ees tulis sen enempää ku ystävii/kavereit vaiks kokeiltaski. Ja oikeestaa sen takii en oo kauhee aktiivisesti ees nähny sitä lähi aikoin, etten anna sil turhii toiveit ja mul o periaatten se, etten ala vaa seurustelu/kokeilu vuoks kenekää kans seurustelee, pitää sitä jotai tunteitki toist kohtaa ol..esim. perhosii lentelee vattas sen olles lähel tai vastaavaa, mut eipä oo niit tunteit ainakaa tän miehen seuras esiintyny.

Mut hyvää kevää jatkoa sul! Ja toivottavasti neuvost oli ees jotai apuu...jokane kuiteski loppuje lopuks tekee ite omat päätöksensä...välil o parempi kuunnel sydäme ja välil järje äänt, tilantees riippue =)

"Hymy on ikkuna, josta näkee, että sydän on kotona!"

• Nea

hyviin ystäviin kannattaa tuhlata aikaa ja rahaa!!!!!!!! mutta ei liikaa. mä oon sitä mieltä et kyl nainen ja mies voi olla vaan ystäviä ilman mitään sexii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pitääkö sun mielestä naisen ja miehen välillä aina olla sexii???????????

• Leluko ??

Olet oikeassa, mutta en minä sexiä kaipaa, se että sais edes halata kyseistä henkilöä, riittäis mulle, mutta epäilenpä että se saattais olla liikaa tälle neidolle. Tai sitten ei, minä en sitä tiedä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      56
      5995
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      57
      5452
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      111
      3813
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3802
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3735
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3176
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2914
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59