Suomessa Euroopan liberaalein.

Suomessa Euroopan liberaalein pakolaispolitiikka, jokainen Irakista, Afganistanista ja Somaliasta Suomeen saapuva mädättäjä saa ainakin vuoden maleskeluluvan. MTV3 uutiset kello 18 uutisoi tästä aiheesta, lisää luvassa seitsemän uutisissa.

Täytyykin kysyä, näin kauan kesti ennenkuin media ja päättäjät heräävät meneillään olevan mädätyksen edessä. Olemme uuden maahanmuuttajia koskevan käytännön jälkeen, yrittäneet saada huomiota keskitettyä tähän epäkohtaan kaikin mahdollisin keinoin. Suomen päättäjät ovat pettäneet veronmaksajat ja kansan. Millä oikeudella tietyt tahot ajavat tätä liberaalia maahanmuuttopolitiikkaa Suomessa, kansan mandaattia tällaiseen ei varmasti ole annettu. Luulisi nyt viimein Ranskan tapahtumien toimivan herättäjänä, ehkä nämä tyhmääkin tyhmemmät politikot huomaamaavat virheensä.

Miten voi olla mahdollista, että somalit, irakilaiset ja afgaanit käännytetään heti pois muualla Euroopassa. Miksi he saavat jäädä Suomeen vuodeksi, kuka tällaisen lain on laatinut, esitellyt ja ajanut läpi eduskunnassa. Käytännössä tämä vuosi on määräämätön aika, sillä maihin ei vielä palauteta ketään.

Nykyinen eduskunta tuleekin jäämään historiaan tämän tuhoisan kehityksen alkuunpanijana. Muistakaa tämä 10-20 vuoden kuluttua kun meillä on kiivasti oikeuksiaan ajava mädättäjien joukkio, joka sytyttelee autoja, kouluja ja mummoja palamaan. Muistakaa tämä myös eduskuntavaaleissa, kunnallisvaaleissa.

Haluaisin vielä sanoa, Suomi ei ole mikään poikkeustapaus, Suomen kehitys tulee seuraamaan Ranskassakin esillä olevia tapahtumia. Kaisaniemen puistoja tulee sijaitsemaan kaikkialla Suomessa, vuosi 2004 tullaan muistamaan mädätyksen todellisena alulle panijana, nykyiset kansanedustajat ovat häpeäksi Suomen kansakunnalle.

MTV3 UUTISET
- Minä sanoisin, että meillä on Euroopan liberaalein lainsäädäntö tällä hetkellä, sanoo Ulkomaalaisviraston ylijohtaja Jorma Vuorio MTV3:n uutisille.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2005/11/404859

16

1035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herätkää ihmiset!!!

Mutta Halosen uudelleenvalinta tulee estää.
      Presidentti on mielipidevaikuttaja numero 1 .

• Presidentillä ole tuossa asiassa mitään sanomista, hallitus on kaiken takana. Hallitus joka jostain syystä toimii vastoin suomalaisten etua. Presidenttiä ei kiinnosta kuin kirjojen kirjoittaminen ja lesbojen lapset, hedelmöityshoidot.

Hallitus on saatava vastuuseen teoistaan ennenkuin on myöhäistä, hallituksen on korjattava käytäntöä välittömällä asenteen muutoksella. Tähän asiaan pitää nyt paneutua nopeasti, yksi suurimpia ongelmia nyt ja tulevaisuudessa.

• trgerthrh
        wwwnational kirjoitti:

Presidentillä ole tuossa asiassa mitään sanomista, hallitus on kaiken takana. Hallitus joka jostain syystä toimii vastoin suomalaisten etua. Presidenttiä ei kiinnosta kuin kirjojen kirjoittaminen ja lesbojen lapset, hedelmöityshoidot.

Hallitus on saatava vastuuseen teoistaan ennenkuin on myöhäistä, hallituksen on korjattava käytäntöä välittömällä asenteen muutoksella. Tähän asiaan pitää nyt paneutua nopeasti, yksi suurimpia ongelmia nyt ja tulevaisuudessa.

Miten...kerro nyt jumalauta miten? Mä katsoin ton saman uutisen...vvoit varmaan kuvitella että minkälainen raivo kiehuu nyt...ei saatana, voi vittu mä tulen hulluksi.

Mä en halua tunnustaa enää suomen itsenäisyyttä.

• SFGGGSSFDG VITTU
        trgerthrh kirjoitti:

Miten...kerro nyt jumalauta miten? Mä katsoin ton saman uutisen...vvoit varmaan kuvitella että minkälainen raivo kiehuu nyt...ei saatana, voi vittu mä tulen hulluksi.

Mitä tässä pitää tehdä? Mihin pitää liittyä ja mitä tehdä...vastaa nyt? Eikö ketään nyt tajua että ei näin voi jatkua...miten voidaan päästää tollaisia murhaajia ja riehujia ja tappajia tänne..niiden pyhäkirhjakin jo käskee tappamaan vääräuskoisia..Siis ei voi jatkua näin.. APUAAAAAAAA!!!!S

• trgerthrh kirjoitti:

Tässä ei nyt auta kuin nieleskellä, toivoa järkevien edustajien pikaista puuttumista asiaan. Uskon, että joukossa on ihmisiä jotka välittävät vielä Suomesta. Kansanedustajille on mitä ilmeisemmin jaettu virheellistä tietoa uudesta käytännöstä ja se on valheellisesti hyväksytetty eduskunnassa. Mikään muu selitys ei ole hyväksyttävä vastaus, joku tästä vielä joutuu maksamaan kovan hinnan ja maksajana taitavat olla tavalliset suomalaiset veronmaksajat.

• ARGFDGDF
        wwwnational kirjoitti:

Tässä ei nyt auta kuin nieleskellä, toivoa järkevien edustajien pikaista puuttumista asiaan. Uskon, että joukossa on ihmisiä jotka välittävät vielä Suomesta. Kansanedustajille on mitä ilmeisemmin jaettu virheellistä tietoa uudesta käytännöstä ja se on valheellisesti hyväksytetty eduskunnassa. Mikään muu selitys ei ole hyväksyttävä vastaus, joku tästä vielä joutuu maksamaan kovan hinnan ja maksajana taitavat olla tavalliset suomalaiset veronmaksajat.

Siis miksi tämä tulee hyväksyä...miksei me suomalaiset voida olla yhtä tradikaaleja kuin nuo vitun hullut mitä tänne päästetään..ei siellä hallituksessa ole kuin mulkkuja ja näin julkisesti en edes kehtaa sanoa mitä niille pitäis tehdä...arghhh vittu mä menen hakkaan nyrkkisäkkiä kun muutkaan ei tässä nykyisen hyysäripoliisiglobaalinationalisti valtiossa voi thedä saatana..VITTU ...

• Lahtari Ari
        wwwnational kirjoitti:

Presidentillä ole tuossa asiassa mitään sanomista, hallitus on kaiken takana. Hallitus joka jostain syystä toimii vastoin suomalaisten etua. Presidenttiä ei kiinnosta kuin kirjojen kirjoittaminen ja lesbojen lapset, hedelmöityshoidot.

Presidentti on mielipidevaikuttaja, ja suunnanäyttäjä.
        Halonen on ollut aina pakolaismyönteinen ja hyyssäri, ja hänen aikanaan laki muutettiin näin vapaaksi, mitä se nyt on.

Ajoihan Halonen mm. miinakiellonkin läpi. Luonnollisesti kuitenkin hallitus on päävastuullinen, mutta ei todellakaan pidä unohtaa presidentin asenetta, niillä on hyvinkin paljon vaikutusta tehtyihin päätöksiin.
        Kerran punikki - aina punikki.

• niinistöä ainakaan
        Lahtari Ari kirjoitti:

Presidentti on mielipidevaikuttaja, ja suunnanäyttäjä.
        Halonen on ollut aina pakolaismyönteinen ja hyyssäri, ja hänen aikanaan laki muutettiin näin vapaaksi, mitä se nyt on.

Ajoihan Halonen mm. miinakiellonkin läpi. Luonnollisesti kuitenkin hallitus on päävastuullinen, mutta ei todellakaan pidä unohtaa presidentin asenetta, niillä on hyvinkin paljon vaikutusta tehtyihin päätöksiin.
        Kerran punikki - aina punikki.

en koskaan äänestä.kokoomus petti suomalaiset kiiruhtamalla ulkomaalaislakia.

• vaan et tätä!
        wwwnational kirjoitti:

Pressa on NIIIN suuri mielipidevaikuttaja, jonka mukana menee mummot ja mammat äänestämään, eivätkä hallituksesta tiedä mitään..

• vaan et tätä! kirjoitti:

Pressa on NIIIN suuri mielipidevaikuttaja, jonka mukana menee mummot ja mammat äänestämään, eivätkä hallituksesta tiedä mitään..

ettei mummot ja papat osaa ajatella itse??

• Kr... m
        karvapää kirjoitti:

ettei mummot ja papat osaa ajatella itse??

Väitä. Sinä ja muut karvapää muhamettilaiset voisivat noin ajatellakkin...

halosen mielipidevalta on suomessa tyrmäävän totaalista, mieti ja kerää luus:)

• naurattajat
    • Ex kokoomuslainen

"Kiistellyn ulkomaalaislain käsittely alkoi eduskunnassa torstaina. Sisäasiainministeri Ville Itälä (kok.) on halunnut tuoda lakiesityksen kansanedustajien päätettäväksi vielä tämän kauden aikana, vaikka eduskunnalla on edessään vino pino kasautuneita lakiesityksiä ja vain muutama viikko työaikaa."

EUROOPAN LIBERAALEIN!!
      http://www.vihrealanka.fi/2003/1/laki.html

• jäsenyyteen

Voi olla Villekin tähän soppaan syyllinen, mutta miten oli Eva B:n kanssa, en nyt muista olikos hän tässä liberalisoinnissa päällepäsmärinä vaiko jokin vihreä Suomen toivo.
        Jokatapauksessa kansa maksaa, vaikka uudet kylttyyrit pitäiskin kuulemma rikastuttaa valtakuntaa, uskokoon ken haluaa.

• jäsenyyteen kirjoitti:

Voi olla Villekin tähän soppaan syyllinen, mutta miten oli Eva B:n kanssa, en nyt muista olikos hän tässä liberalisoinnissa päällepäsmärinä vaiko jokin vihreä Suomen toivo.
        Jokatapauksessa kansa maksaa, vaikka uudet kylttyyrit pitäiskin kuulemma rikastuttaa valtakuntaa, uskokoon ken haluaa.

Hävettää näin oikeistolaisena tunnustaa, mutta Itälän piikkiin hätiköinti meni täysin. Kansanedustajat eivät ehtineet asiaan perehtyä Kokoomus ja demarit jyräsivät lain läpi yhdessä vasemmiston kanssa pikavauhdilla.

Keskustapuolue oli ainoa joka vaati keskustelua ja huolellista pohdintaa, jopa äänestyksen siirtämistä kunnes lain vaikutukset olisi korrektisti käyty lävitse. Itälä halusi ennen eduskunnan lomia ja vaaleja tuoda asian eduskuntaan, onnistui siinä valitettavasti.

• Suomen kansalainen

Ei se auta vaikka täällä netissä asiasta puhutaan, pitää tehdä asiasta jotenkin julkinen, kaikkien tietoon saatettava asia. En tarkoita että täällä asioista puhuminen olisi hyödytöntä, mutta pitää saada asiasta muillekin tietoa, myös niille jotka eivät tällä foorumilla juttuja lue. Jonkun pitäisi saada näitä mielipiteitä mediaan, kaiken kansan tietoisuuteen, ehkä ne siellä "yläkerrassakin" huomaisi tämän älyttömän epäkohdan ja mahdolliset vuosien päästä toteutuvat uhkakuvat! Kun näitä kansan mielipiteitä saisi jotenkin "räväkästi" medialle, niin joku päättäjätason herrakin voisi ehkä muuttaa mielipiteitään, jos ei muuten niin kansalaistensa painostuksesta...

Uutisen kuultuani olen miettinyt melko paljon Suomen tulevaisuutta, sen valtion jonka takia kävin armeijan ja vannoin puolustavani maata mahdollisessa sodassa. Haluanko puolustavan maatani, jossa on kohta kymmeniä tuhansia "turvapaikan hakijoita" ja "maahanmuuttajia", jotka tulevat tänne ilmaisen ylläpidon toivossa asustelemaan. Ja ne ylläpitokustannukset koituva meidän töitä tekevien maksettavaksi. Ja älkää käsittäkö äskeistä lausetta väärin, en ole mikään himo-rasisti, minulle on aivan sama ketä tänne Suomeen tulee, kunhan he tekevät töitä ja maksavat verot kuten Suomalaiset tekevät! Ja omaksuvat Suomen kulttuurin! Mutta tämä uutinen, jonka kuulin tänään on aivan käsittämätön, otetaan tänne "lomailijoita" Suomen kansan elätettäväksi!!! EI JUMALAUTA!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      197
      2273
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      39
      1547
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1204
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      271
      971
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      962
    6. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      886
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      882
    8. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      263
      833
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      765
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      753
    Aihe