Helsingin poliisi pidätti jäljitelmäaseella ihmisiä uhkailleen miehen Helsingin Taka-Töölössä. Minna Canthinkatu 16:ssa sijaitsevasta asunnosta otettiin kiinni toinenkin mies. Heiltä oli löytynyt myös räjähteitä muistuttavaa ainetta.
Tämäntyyppiset tapahtumat hätkähdyttää varmaan Ranskan tapahtumien takia kaikkia. Eiköhän monet kuitenkin ole hiukan varuillaan ja epäile hiukankin normaalista poikkeavia liikkujia illan hämärissä.
Tarkennusta asiaan Iltalehdessä
http://www.iltalehti.fi/2005/11/08/200511083707530_uu.shtml
Karhuryhmän isku Töölössä
4
526
Vastaukset
- yhtään
Rikolliset vain selvitettelevät välejään virkavallan kanssa. Ei mafia tapa yleensä missään syyttömiä. Turha verrata näihin Ranskan mellakoihin.
...ryhdytään autoja polttamaan ja ihmisiä tappamaan, niin minä ryhdyn keräämään miehiä ja aseita.
- pkr-1
täysin pihalla tekstisi perusteella?
Harvemmin arvostelen toisten sanomisia. mutta kerro nyt meitsille, mikä oli perimmäinen takoitus maailmansodan saannoksena. Olen sen verran vanhempi upseeri kuin sinä, että olen eineekseni joutunut aikanani joutunut "nautiskelemaan# niitä Amerikanapuja sotasaalistölkeistä ja joutunut nauttimaan amerikkalaisten airacoprien lähettämistä koneista kansamme saattamiseksi lopullisesti Siperiaan, jossa kait todelliset eestiläiset "majailevatkin"?
Itse aion kuolla edelleen ase kädessä jos minua tullaan ryöväämään, jopu ainakin takkiinsa saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2542547puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292198Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2581569Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.571551- 631424
- 761285
- 701113
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431085Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3161059Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel391055