Helsingin poliisi pidätti jäljitelmäaseella ihmisiä uhkailleen miehen Helsingin Taka-Töölössä. Minna Canthinkatu 16:ssa sijaitsevasta asunnosta otettiin kiinni toinenkin mies. Heiltä oli löytynyt myös räjähteitä muistuttavaa ainetta.
Tämäntyyppiset tapahtumat hätkähdyttää varmaan Ranskan tapahtumien takia kaikkia. Eiköhän monet kuitenkin ole hiukan varuillaan ja epäile hiukankin normaalista poikkeavia liikkujia illan hämärissä.
Tarkennusta asiaan Iltalehdessä
http://www.iltalehti.fi/2005/11/08/200511083707530_uu.shtml
Karhuryhmän isku Töölössä
4
546
Vastaukset
- yhtään
Rikolliset vain selvitettelevät välejään virkavallan kanssa. Ei mafia tapa yleensä missään syyttömiä. Turha verrata näihin Ranskan mellakoihin.
...ryhdytään autoja polttamaan ja ihmisiä tappamaan, niin minä ryhdyn keräämään miehiä ja aseita.
- pkr-1
täysin pihalla tekstisi perusteella?
Harvemmin arvostelen toisten sanomisia. mutta kerro nyt meitsille, mikä oli perimmäinen takoitus maailmansodan saannoksena. Olen sen verran vanhempi upseeri kuin sinä, että olen eineekseni joutunut aikanani joutunut "nautiskelemaan# niitä Amerikanapuja sotasaalistölkeistä ja joutunut nauttimaan amerikkalaisten airacoprien lähettämistä koneista kansamme saattamiseksi lopullisesti Siperiaan, jossa kait todelliset eestiläiset "majailevatkin"?
Itse aion kuolla edelleen ase kädessä jos minua tullaan ryöväämään, jopu ainakin takkiinsa saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428