Äkkiä tuo tuntuu naurettavalta ajatukselta, mutta kun alkaa viemään asiaa pitemmälle, niin huomaa että noinhan se onkin.
Jos olisin 1900 luvun alussa kirjoittanut tämän, niin minut olisi pistetty vankilaan, en tiedä miten nyt käy. Paljastan kuitenkin tutkimukseni vasta nyt.
Miten voi olla mahdollista, että sammakosta olisi kehittynyt ihminen aikajen saatossa. Tai alku olisi lähtenyt jostakin bakteerista. Ihan kun joku sanoisi että kun kiveä haudutetaan oikein paljon, niin siitä tulee kukka. Ja kukasta sitten joku eläin. Täyttä satuahan tuollainen on.
Ihminen on tullut tänne (maa) jollakin aluksessa jostakin toisesta paikasta, missä olosuhteet ovat käyneet sietämättömäksi. Jossakin toisessa aurinkokunnassa on tapahtunut jotakin, ja sieltä on lähetetty aluksia ympäri linnunrataa, yksi tai muutama alus tuli maa planeetalle,ja olemmen niiden jälkeläisiä. Osa aluksista tuhoutunut osa matkannut jonnekkin muualle, ja voi matkata vieläkin. Se miten ihminen on sitten siellä jossakin toisessa aurinkokunassa kehittynyt on sitten jo minullekkin vielä arvoituksellinen ja selvittämätön juttu.
Päätän välirapottini tähän, jatkan tutkumusta mitä tapahtui toisessa aurinkokunnassa, ennenkuin maahan tulimme.
Ihminen on tuotu avaruudesta maahan
19
679
Vastaukset
- ?????????
ne siellä jossain muualla on syntyneet?...;)
- A Einstein
En ole vielä päässyt niin pitkälle, missä ensi ihminen on pantu alulle, sen tiedän että ei se maassa ole tapahtunut. Sentään olen pitemmällä tutkimuksissani kuin kirkko. Tällähetkellä tutkimukset tosiaankin on vasta toisessa aurinkokunnassa, mutta ollaan kait synnytty sitä edellisessä tai sitä edellisessä aurinkokunnassa. Olemme todennäköisesti linnunradan heinäsirkkoja, vaihdetaan aurinkuntaa, kun ollaan kulutettu se loppuun.
Kirjoitan heti lisää kun jotain uutta paljastuu. Tämä edellinen aurinko tosiaankin jo tuhoutunut, niin ymmärrät kai, ei ihan helppo tutkia, mutta yritän. Kannattaa aina silloin tällöin lukea suomi24 keskustelupalstoja, kirjoitan tänne ensimmäisenä. - myös...
A Einstein kirjoitti:
En ole vielä päässyt niin pitkälle, missä ensi ihminen on pantu alulle, sen tiedän että ei se maassa ole tapahtunut. Sentään olen pitemmällä tutkimuksissani kuin kirkko. Tällähetkellä tutkimukset tosiaankin on vasta toisessa aurinkokunnassa, mutta ollaan kait synnytty sitä edellisessä tai sitä edellisessä aurinkokunnassa. Olemme todennäköisesti linnunradan heinäsirkkoja, vaihdetaan aurinkuntaa, kun ollaan kulutettu se loppuun.
Kirjoitan heti lisää kun jotain uutta paljastuu. Tämä edellinen aurinko tosiaankin jo tuhoutunut, niin ymmärrät kai, ei ihan helppo tutkia, mutta yritän. Kannattaa aina silloin tällöin lukea suomi24 keskustelupalstoja, kirjoitan tänne ensimmäisenä.pohdiskellut kosmista kylvöä;)
"Hoimar v. Ditfurth jättää tilaa myös uskonnollisille ja extraterrestiaalisille lausumille. Kosminen elämän kylvö on mahdollista. Elämän rakennusaineet ovat samat kaikkialla maailmankaikkeudessa. Sen koodi saattoi olla jo mukana alkuräjähdyksessä. Elämälle sopivia molekyyleja on löydetty avaruudesta suuria määriä. Kysymys onkin enemmän siitä, onko elämälle sopivia planeettoja olemassa riittäviä määriä Linnunradassa? Elämän syntyä täytyy myös aina muistaa kemisti Stanley Millerin kokeen kautta. Kukaan ei voi kiistää, etteikö hän saanut syntymään kuvaannollisesti elottomasta aineesta aminohappoja."
http://www.ultra-lehti.com/kolumnit/kolumni-0401.html
"On myös aiheellista erottaa biologinen evoluutio kemiallisesta evoluutiosta ja muista evoluutiokäsitteistä. Biologinen evoluutio tarkastelee eliöiden oletettua kehitystä, kemiallinen evoluutio yrittää selittää oletetun alkusynnyn eli elämän syntymisen itsestään. Eräät tiedemiehet (esim. Hoimar von Ditfurth) ovat laajentaneet evoluutiokäsitteen koskemaan koko universumia oletetusta alkuräjähdyksestä alkaen."
http://kotisivu.mtv3.fi/tjt2/evoluutio.html
Siitä hyvä jatkaa;) - Anonyymi
A Einstein kirjoitti:
Kirjoitan heti lisää kun jotain uutta paljastuu. Tämä edellinen aurinko tosiaankin jo tuhoutunut, niin ymmärrät kai, ei ihan helppo tutkia, mutta yritän. Kannattaa aina silloin tällöin lukea suomi24 keskustelupalstoja, kirjoitan tänne ensimmäisenä.hei sinun kannattaa lukea koko anastasian kirja sarja siinä on sivilisaatiosta kirjoittannut vladimir merge ainakin kannattaa tuustua samoin urantia terv nimimerkki taigametsä
- niinköhän_taas
tultu avaruusaluksilla luonnonlakeja rikkoen tänne ja siirrytty luoliin asumaan? Aseina kivikirveet yms. :D
- A Einstein
Sukulaisineen keskelle afriikkaa, ette olisi kenenkään ulkopuolisen kanssa tekemisissä. Sukusi lähetettäisiin keskelle afriikkaa kaikkineen nykypäivän hienouksineen, mutta mihinkään ette saisi ottaa yhteyttä sataan vuoteen. Niin ei teiltä 100v päästä löytyisi enää mukananne viemää televisiota tai kännykkää. Kyllä olisitte ne hukanneet, uudella sukupolvellanne olisi aseina vain keihäät ja hiotut kivet. Vaikka savannille vietäisiin ydinfyysikko, ei hänen tietonsa montaa sukupolvea tietoa muistaisi, vaan tulevaisuus alkaisi uudestaan. Jopa tulenteon joutuisitte uudestaan opettelemaan. Homma lähtisi alusta, ja jos sukusi selviäisi hengissä, niin sekin olisi jo tekninen saavutus, mutta ette vielä sähköä saisi aikaiseksi.
Jos teoriani pitää paikkansa, ei sieltä oli muuta jäljellä, kuin tatunnaisia rippeitä jostakin sivilisaatisaatioista. Ja todenäköiseti papit ym. varmasti hävittäneet, mitä jäljellä olisi.
- Idäntietäjä
Osa meistä on tullut avaruudesta ja osa ei. Toiset ovat deevakunnasta eli enkeleistä lähtöisin. Puhun nyt sielusta enkä ruumiista,ruumis on maasta lähtöisin mutta sielu ei. Maapallo asutettiin aikoinaan siten,että tämä oli hyvin hyljeksitty ja alkukantainen paikka.
Tänne tuli ns.roskasakki jotka oli karkoitettu muualta rikosten takia pois. Eli tulivat reservaattiin koska ei ollut muuta paikkaa mennä,ne olivat ihmishahmossa toki ja osa meistä ihmisistä on heidän jälkeläisiä.
Muualta avaruudesta tuli sankoin joukoin auttamaan tätä pahuuden riivaamaa planeettaa(olen yksi heistä enkä edes tältä samalta.galaksilta).
Mutta nämä ovat tulleet sieluina ja valinneet ne vanhemmat ja perheen mikä ymmärtää henkisiä asioita ja syntyneet heidän lapsiksi kuten itsekin. Yritämme auttaa ihmiskuntaa ja kitkeä pahuutta ja itsekkyyttä. Yleensä saa naurut palkakseen ja ivaa kuten hulluksi syyttämistä mutta yritämme ymmärtää ettei ihminen oikein ymmärrä. Paha koettaa hävittää meidät planeetaltamme ja työmme on hyvin raskasta emmekä tee sitä palkan takia vaan myötätunnosta maaplaneettaa kohtaan. Muualla ei ymmärretä ja harrasteta tappamista ollenkaan,täällä ihmisten ja eläinten tappaminen on täysin jokapäiväistä!!!
Meistä tämä on raaka paikka mutta teemme työmme ja autamme minkä voimme. Meidät löytää henkisistä yhdistyksistä mitkä eivät kuulu mihinkään kirkkoon tai uskontokuntaan emmekä maksa mihinkään jäsenmaksuja. Saamme lähes aina "huuhaa" leiman otsaamme ihmisten taholta mutta muistamme ettei ihminen ole vielä kovin kehittynyt olento. Sata vuotta sitten kännykälle ja tietokoneelle olisi myös naurettu ja tuomittu kutenmeille nyt. Väkemme kasvaa ja autamme mutta loanheittoon emme ala. haukkukaa ja naurakaa mutta älykäs löytää meidät ja apumme.- !uskovainen!
siis uskooko joku muka tollasia teidan teorioita jostain että ollaan avaruudesta!?! lukekaa kuulkaas raamattua ihan alusta! jumala loi kaikki eläimet kasvit ja ihmiset!jos tollaista avaruus-juttua uskotte niin sen tietää että taivaas ei tavata! pääsette sitten vähän tulisempaan paikkaan miettimään teorioitanne!!!!
- tiedän totuuden
mikä Raamttu sitten on jos tämä teoriasi on totta?!! miten se on niin pyhä ja miten selität sen tapahtumat! kun kuolet mitä sitten? minkälainen on kuoleman jälkeinen elämä teoriassasi? en ymmärrä mistä joku voi keksiä tälläiset tarinat!
- A Einstein
suomessakin ihan oikein viralla, esim. kalevala.
Miksi muuten raamattu olisi oikeassa. Käsittääkseni koraani oppineita maailmassa enemmän. Ja mitä ties katolliset opetelleet.
Jokaisessa uskonnossa eri eppos, mistä tiedät mikä sitten on ihan oikeasti oikeassa. Suurin osa maan ihmisistä lukenut jotakin muuta uskonkirjaa kun raamattu.
Kuulin kerran kun yksi mies joutui onnettumuuteen, (muislimi) hän huusi allahia apuun, ei jumalaa. Miksi hän teki niin, eikä samanlailla kuin me?? Oliko hän väärässä ja me oikeassa?? Mielestäni hän oli oikeassa, koska on eri uskontokuntia, joillekkin raamattu ei ole oikea uskonkirja vaan esim. koraani. Ne nauravat meidän kirjoille.
En missään nimessä kierrä raamatun todenmukaisuutta, jossakin on pitänyt ensimmäinen ihminenkin valmistaa, mutta missä.. sitä en ymmärä minäkään, mutta sen ymmärrän että ei ehkä ole tässä aurinkokunnassa ihminen kehittunut, pelkästän tullut / tuotu tänne lisääntymään ja kehttymään. - Nimetön
A Einstein kirjoitti:
suomessakin ihan oikein viralla, esim. kalevala.
Miksi muuten raamattu olisi oikeassa. Käsittääkseni koraani oppineita maailmassa enemmän. Ja mitä ties katolliset opetelleet.
Jokaisessa uskonnossa eri eppos, mistä tiedät mikä sitten on ihan oikeasti oikeassa. Suurin osa maan ihmisistä lukenut jotakin muuta uskonkirjaa kun raamattu.
Kuulin kerran kun yksi mies joutui onnettumuuteen, (muislimi) hän huusi allahia apuun, ei jumalaa. Miksi hän teki niin, eikä samanlailla kuin me?? Oliko hän väärässä ja me oikeassa?? Mielestäni hän oli oikeassa, koska on eri uskontokuntia, joillekkin raamattu ei ole oikea uskonkirja vaan esim. koraani. Ne nauravat meidän kirjoille.
En missään nimessä kierrä raamatun todenmukaisuutta, jossakin on pitänyt ensimmäinen ihminenkin valmistaa, mutta missä.. sitä en ymmärä minäkään, mutta sen ymmärrän että ei ehkä ole tässä aurinkokunnassa ihminen kehittunut, pelkästän tullut / tuotu tänne lisääntymään ja kehttymään.Johanneksen ilmestys 22:12-13
Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan.
Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
ensimmäinen Joh.5:10-12
Jokaisella, joka uskoo Jumalan Poikaan, on tämä todistus sisimmässään. Mutta jokainen, joka ei Jumalan todistusta usko, tekee hänestä valehtelijan , hän kun ei usko itse Jumalaa.
Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassaan.
Jolla on Poika, sillä on elämä. Jolla ei Jumalan Poikaa ole, sillä ei ole elämää.
Kun sanoit että mies huusi apuun allahia, auttoiko hän? ei koska allah ei ole todellinen niin kuin Jumala. Tiedän monia tapahtumia jossa Jumala on auttanut ihmisiä nykypäivänäkin. Esim yksi tapaus oli kun saarnamies rukoili kuuron lapsen puolesta että Jumala parantaisi korvat ja yhtäkkiä lapsi kuuli(oli ollut synt.asti kuuro) ja samantien hän pystyi jopa puhumaan! Jos Jumala ei lasta parantunut oliko se sitten jonkun muun tekoa? kenen? olen varma ettei esim allah ole parantanut tai auttanut ihmistä koskaan. - Anonyymi
Nimetön kirjoitti:
Johanneksen ilmestys 22:12-13
Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan.
Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
ensimmäinen Joh.5:10-12
Jokaisella, joka uskoo Jumalan Poikaan, on tämä todistus sisimmässään. Mutta jokainen, joka ei Jumalan todistusta usko, tekee hänestä valehtelijan , hän kun ei usko itse Jumalaa.
Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassaan.
Jolla on Poika, sillä on elämä. Jolla ei Jumalan Poikaa ole, sillä ei ole elämää.
Kun sanoit että mies huusi apuun allahia, auttoiko hän? ei koska allah ei ole todellinen niin kuin Jumala. Tiedän monia tapahtumia jossa Jumala on auttanut ihmisiä nykypäivänäkin. Esim yksi tapaus oli kun saarnamies rukoili kuuron lapsen puolesta että Jumala parantaisi korvat ja yhtäkkiä lapsi kuuli(oli ollut synt.asti kuuro) ja samantien hän pystyi jopa puhumaan! Jos Jumala ei lasta parantunut oliko se sitten jonkun muun tekoa? kenen? olen varma ettei esim allah ole parantanut tai auttanut ihmistä koskaan.Eli allah on eri kuin jumala, koska allahin nimi on allah ja jumalan jumala ;) Nää on hauskoja.
- P.ölhä
Miten muuten se painovoiman jarru kuuluu, tähän teoriaan,
Entäs F=ma
Kuule tekisitkö teoriastas kirjan. Tulis tosi hyvä, Minä ainakin ostaisin, mutta jatko-osaa ei saa jättää jänskimpään kohtaan, JOOKO.
Nimi vois olla vaikka aika surffaajat tai vaikka, vaikka vaikka mikä.- A Einstein
Hyvä idea, pistän korvantaa. Vaikka todellisuudessa akka nuo kaikki laskelmat teki, minä olen enemmän ulospäin suuntautunut markkinamies, rahastin vaan akan laskelmat, ymmärrän markkinavoimasta enemmän kuin painovoimasta.
- Riikksu
JUMALA LOI IHMISEN
- Anonyymi
Humanoidi-ihminen risteymistä vakavissaan puhuvat ovat selvästikin biologian suhteen ulalla.
- Anonyymi
Eikä pelkästään biologian.
- Anonyymi
Miksi humanoideilla olisi vain vähän modifioitu simpanssin luusto? Miksi niillä olisi sammakon tukirangan kanssa samoista aineista rakennettu sisäinen tukiranka ylimalkaan?
Tutkimus tai "tutkumus" ilmeisesti kuivui kokoon? Aloitushan on vuodelta 2005.
Kovin dänikeniläistä menoa. Kysymyksestä "voisiko olla?" tulee johtopäätös "noinhan se onkin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973