Tämä on tosi tärkeä viesti, koska se poistetaan aina heti palstalta.
Pelastakaa Lapset/ Ruotsi varoittaa natseista.
Natsien kunnioittamia tyypillisiä juhlapäiviä ovat mm. 6.11. ja 6.6. Donner juuri sanoutui irti 6.11. eli Kustaa Aadolfin kuolinpäivänä vietettävästä ruotsalaisuuden päivästä, siis sekä päivämäärästä että sen vietosta ylipäätään. Jörkka kulkee taas sopivasti edellä tuulet haistaen.
Mutta miksi virallinen Suomi yhä riekkuu natsien tahtiin? Ei ymmärrä.
Linkkikin on. http://se-web-01.rb.se/Shop/Archive/Documents/2596 En liten skrift.pdf
Tyypillinen tapa vähätellä natsilaisuuttaan: "Mitä vikaa on ruotsalaisuudessa." ja "Minähän vain juhlin kaverin nimipäivää."
Lukekaa linkki huolella. Miten ihmeessä Suomessa on kunnianarvoisia höyrypäitä, jotka eivät osaa lukea natsilaisuuden merkkejä. Miten ihmeessä sensuuri antaisi tämän viestin olla näkösällä.
Vaarallisesti natseja vastaan
Toiste
2
402
Vastaukset
- ts58
Voisimme siis kieltää "päiviä", hyökätä symboleja vastaan. taistella rajusti muodollisuuksien puolesta; voimme uskoa vahvasti siihen että merkin tuhoamisella likvidoimme merkityksen.
Ottakaamme siis kaikki Göbbelsin näköiset kiinni ja heittäkäämme heidät Spandauhun tiilenpääkuurille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244