Kuulen ja luen jatkuvasti, kuinka nuorille tytöille annetaan väärä roolimalli ihannoimalla hoikkia missejä ja malleja.
Itsestään ja ulkonäöstään huolehtivat ovat automaattisesti pinnallisia ja "vähemmän lahjakkaita" ihmisiä. Tämä tuntuu olevan nimenomaan monen naisen mielipide. Eikö arvostelija ole sinut oman ulkonäkönsä kanssa vai onko kyseessä vain perisuomalainen kateus?
Lihavia ei saa haukkua, eikä muitakaan esteettisten vikojen vuoksi. Sen sijaan hyvännäköinen ihminen on melko varmasti tyhmä kuin saapas ja sen saa sanoa ääneen. Eihän se siitä loukkaannu, kun on niin itseään täynnä. Vain hikinen läski voi olla aito ja mielenkiintoinen ihminen.
Kaikenlaista ahdasmielisyyttä...
Lihavat ja laihat
27
1395
Vastaukset
- hoikka ja siitä iloinen
Oletko kuullut ilmiöstä jota kutsutaan stereotypisoimiseksi? Kuvailet laihoja ihmisiä typeriksi ja pinnallisiksi. Oliko Einstein mielestäsi typerä? Tai vaikkapa Bill Gates? Hoikkia miehiä molemmat mutta silti niin fiksuja. Ihmisen älykkyyttä tai mitään muitakaan ominaisuuksia ei voi mitata ulkoisen habituksen mukaan.
Itse olen laiha ja hoikat ihmiset miellyttävät silmääni paljon enemmän kuin ylipainoiset. En voisi karmeampaa mielikuvaa kuvitellakkaan kuin jonkun satakiloisen kaljamahaisen ukonkuvatuksen hikoilevan päälläni!
Mieluummin katselen lehdistäkin kauniita, hoikkia ihmisiä.
En kuitenkaan kiellä sitä, että tämäkin on makuasia, josta ei voi kiistellä....- Ugly Kid Joe
taisi olla minulla, kun kirjoitin ensimmäisen viestin, joka oli ironiseksi tarkoitettu. Se ei näköjään auennut vastaanottajalle.
Tarkoitus oli nimenomaan kritisoida ihmisiä, joiden mielestä ulkonäöllä ja älykkyydellä olisi jokin käänteinen yhteys. Ja myös sitä, että miksei ulkonäköönsä saisi panostaa.
Rakas "hoikka ja siitä iloinen", voisitko lukea uudelleen sen avauksen ja kertoa sitten, voisiko tekstin ymmärtää nyt kuvailemallani tavalla? - hoikka ja siitä iloinen
Ugly Kid Joe kirjoitti:
taisi olla minulla, kun kirjoitin ensimmäisen viestin, joka oli ironiseksi tarkoitettu. Se ei näköjään auennut vastaanottajalle.
Tarkoitus oli nimenomaan kritisoida ihmisiä, joiden mielestä ulkonäöllä ja älykkyydellä olisi jokin käänteinen yhteys. Ja myös sitä, että miksei ulkonäköönsä saisi panostaa.
Rakas "hoikka ja siitä iloinen", voisitko lukea uudelleen sen avauksen ja kertoa sitten, voisiko tekstin ymmärtää nyt kuvailemallani tavalla?Kun nyt sain uudet "silmälasit" ja vilkaisin tekstisi uudestaan, huomasin sen ironisen sävyn. Ilmeisesti ensireaktiooni oli syynä se, että sappeani ei mikään saa yhtä tehokkaasti kiehumaan kuin ihmisten luokittelu ulkonäön perusteella.
Tekstisi hiuksenhinot vivahteet jäivät minulta siis huomaamatta liian punaisen sävyn vuoksi. Siis sävyn, joka silmissäni sumensi loogisen ajattelun kanavat. - Mixa
hoikka ja siitä iloinen kirjoitti:
Kun nyt sain uudet "silmälasit" ja vilkaisin tekstisi uudestaan, huomasin sen ironisen sävyn. Ilmeisesti ensireaktiooni oli syynä se, että sappeani ei mikään saa yhtä tehokkaasti kiehumaan kuin ihmisten luokittelu ulkonäön perusteella.
Tekstisi hiuksenhinot vivahteet jäivät minulta siis huomaamatta liian punaisen sävyn vuoksi. Siis sävyn, joka silmissäni sumensi loogisen ajattelun kanavat.kirjoitit: "sappeani ei mikään saa yhtä tehokkaasti kiehumaan kuin ihmisten luokittelu ulkonäön perusteella."
Ja edellinen viestisi kuului: "Itse olen laiha ja hoikat ihmiset miellyttävät silmääni paljon enemmän kuin ylipainoiset. En voisi karmeampaa mielikuvaa kuvitellakkaan kuin jonkun satakiloisen kaljamahaisen ukonkuvatuksen hikoilevan päälläni!"
Ja tuo ei sitten täytä fyysisten ominaisuuksien perusteella luokittelua??? Ei kovin fiksun oloista tekstiä... - että silleen
Mixa kirjoitti:
kirjoitit: "sappeani ei mikään saa yhtä tehokkaasti kiehumaan kuin ihmisten luokittelu ulkonäön perusteella."
Ja edellinen viestisi kuului: "Itse olen laiha ja hoikat ihmiset miellyttävät silmääni paljon enemmän kuin ylipainoiset. En voisi karmeampaa mielikuvaa kuvitellakkaan kuin jonkun satakiloisen kaljamahaisen ukonkuvatuksen hikoilevan päälläni!"
Ja tuo ei sitten täytä fyysisten ominaisuuksien perusteella luokittelua??? Ei kovin fiksun oloista tekstiä...En luokitellut ihmisiä edellisessä viestissäni. Se oli henk.koht. mielipide. Ihmisten luokittelulla viittasin Ugly kid Joen viestiin, jossa hän niin ironiseen sävyyn luokitteli ihmiset tyhmiksi tai viisaiksi painon perusteella. Kirjoittaessani "satakiloisesta kaljamahaisesta ukosta" en luokitellut ketään, kerroin vaan rehellisen mielipiteeni.
Ihmisten luokittelu ja oman mielipiteensä ilmaus ovat ainakin minulle kaksi tyystin eri asiaa. - Mixa
että silleen kirjoitti:
En luokitellut ihmisiä edellisessä viestissäni. Se oli henk.koht. mielipide. Ihmisten luokittelulla viittasin Ugly kid Joen viestiin, jossa hän niin ironiseen sävyyn luokitteli ihmiset tyhmiksi tai viisaiksi painon perusteella. Kirjoittaessani "satakiloisesta kaljamahaisesta ukosta" en luokitellut ketään, kerroin vaan rehellisen mielipiteeni.
Ihmisten luokittelu ja oman mielipiteensä ilmaus ovat ainakin minulle kaksi tyystin eri asiaa.sinähän luokittelet ihmiset mielipiteessäsi niihin, jotka miellyttävät sinua ja niihin jotka eivät miellytä!!!
Eihän sinun ole pakko sitä huudella julki... - hoikka ja siitä iloinen
Mixa kirjoitti:
sinähän luokittelet ihmiset mielipiteessäsi niihin, jotka miellyttävät sinua ja niihin jotka eivät miellytä!!!
Eihän sinun ole pakko sitä huudella julki...Sinä varmaankin pidät kaikesta ja kaikista yhtä paljon ja tasapuolisesti, että et vaan missään tapauksessa luokittele ketään mihinkään. Silloinhan luokitteket kaikki samaan lokeroon: Asiat joita rakastan.
Olen edelleen kuitenkin sitä mieltä, että mielipide ja lokerointi ovat kaksi eri asiaa, joita ei voi keskenään rinnastaa. - kuukka
hoikka ja siitä iloinen kirjoitti:
Sinä varmaankin pidät kaikesta ja kaikista yhtä paljon ja tasapuolisesti, että et vaan missään tapauksessa luokittele ketään mihinkään. Silloinhan luokitteket kaikki samaan lokeroon: Asiat joita rakastan.
Olen edelleen kuitenkin sitä mieltä, että mielipide ja lokerointi ovat kaksi eri asiaa, joita ei voi keskenään rinnastaa.Jos se ei kerran koostu omista mielipiteistä, niin mistä?
- jt
mun mieles on iha sairasta haukku lihavii..ei me kaikki voia olla samanlaisii..laihoi..ite oon sopiva..
mut mun mielest se on tosi lapsellist touhuu..ja siin ei oo tod.mitää järkee..
siin satuttaa vaan toista ihmist..ottakaa ihmiset järki käteen..ja ajatelkaa..- Edelleen hoikka
Haluan korostaa sitä, että en haukkunut lihavia ihmisiä. Sanoin vain, että hoikka ihminen on miellyttävämpi katsella. Se taitaa olla ne ylipainoiset, joilla niitä itsetunto-ongelmia on, jos ei yhtään kritiikkiä kestä.
Makuasia on makuasia, eikä siitä tarvitse itseensä ottaa! - EX-lihava!
Edelleen hoikka kirjoitti:
Haluan korostaa sitä, että en haukkunut lihavia ihmisiä. Sanoin vain, että hoikka ihminen on miellyttävämpi katsella. Se taitaa olla ne ylipainoiset, joilla niitä itsetunto-ongelmia on, jos ei yhtään kritiikkiä kestä.
Makuasia on makuasia, eikä siitä tarvitse itseensä ottaa!No niin taas on expertit kokoontunut..vai? Siis mulla on kokemusta molempina olemisesta...
Kerron mitat että tulee jonkunlainen kuva teille...
Nainen 176cm paino 96kg ja 6kk myöhemmin 176 cm aina vaan, mut 64kg.
Siis kaikella lailla hoikkana on hyvä olla! On silmänruokana, tuntuu hyvälle itselläkin, itsetunto hehkeimmillään, mieliala korkealla, varmuutta ...voisin jatkaa vaikka kuinka pitkän luettelon positiivisia puolia ja lihavana olemisen ongelmat on taas päivastasia äskeisistä. JA SE JOKA EI NYT JOSTAIN SYYSTÄ MUKA LAIHDU tai VOI LAIHDUTTAA KEKSII VAAN KAIKKEA TEKOSYYTÄ, EIKÄ SELLASELLA IHMISELLÄ VAAN YKSINKERTASESTI OO SELKÄRANKAA SIIHEN!!! SILLOIN PITÄÄ OLLA HILJAA RIVIS EIKÄ VALITTAA SIT KELLEKKÄÄN JA VOIVOTELLA! - Ugly Kid Joe
EX-lihava! kirjoitti:
No niin taas on expertit kokoontunut..vai? Siis mulla on kokemusta molempina olemisesta...
Siis kaikella lailla hoikkana on hyvä olla! On silmänruokana, tuntuu hyvälle itselläkin, itsetunto hehkeimmillään, mieliala korkealla, varmuutta ...voisin jatkaa vaikka kuinka pitkän luettelon positiivisia puolia ja lihavana olemisen ongelmat on taas päivastasia äskeisistä. JA SE JOKA EI NYT JOSTAIN SYYSTÄ MUKA LAIHDU tai VOI LAIHDUTTAA KEKSII VAAN KAIKKEA TEKOSYYTÄ, EIKÄ SELLASELLA IHMISELLÄ VAAN YKSINKERTASESTI OO SELKÄRANKAA SIIHEN!!! SILLOIN PITÄÄ OLLA HILJAA RIVIS EIKÄ VALITTAA SIT KELLEKKÄÄN JA VOIVOTELLA!Eikä varmaan sinunkaan aivokapasiteetissasi tapahtunut negatiivista kehitystä (uskomattoman nopean) painonpudotuksen seurauksena.
- hoikka ja siitä iloinen
EX-lihava! kirjoitti:
No niin taas on expertit kokoontunut..vai? Siis mulla on kokemusta molempina olemisesta...
Siis kaikella lailla hoikkana on hyvä olla! On silmänruokana, tuntuu hyvälle itselläkin, itsetunto hehkeimmillään, mieliala korkealla, varmuutta ...voisin jatkaa vaikka kuinka pitkän luettelon positiivisia puolia ja lihavana olemisen ongelmat on taas päivastasia äskeisistä. JA SE JOKA EI NYT JOSTAIN SYYSTÄ MUKA LAIHDU tai VOI LAIHDUTTAA KEKSII VAAN KAIKKEA TEKOSYYTÄ, EIKÄ SELLASELLA IHMISELLÄ VAAN YKSINKERTASESTI OO SELKÄRANKAA SIIHEN!!! SILLOIN PITÄÄ OLLA HILJAA RIVIS EIKÄ VALITTAA SIT KELLEKKÄÄN JA VOIVOTELLA!Itse olen koko elämäni ajan ollut hoikka, enkä tiedä millaista on olla ylipainoinen. Sen verran kuitenkin tiedän, ettei laihduttaminen ole kaikille helppoa, toisille se on jopa mahdotonta.
Geeniperimä sanelee aika pitkälle ulkoisen olemuksen. Jotkut vain yksinkertaisesti ovat raskasrakenteisia, ja vaikka he kuinka tarkkailisivat ruokavaliotaan, pyöreys säilyy.
Kaikkein tärkeintähän loppujen lopuksi on oma terveys ja hyvä olo. Jos joku tuntee olonsa kotoisaksi satakiloisena hyytelönä, se on hänen oma asiansa. Itse viihdyn nykyisissä mitoissani (179/58) enkä halua mässäilemällä paisua muodottomaksi.
On jokaisen oma päätös, millaisena haluaa taivaltaan taittaa.
Makuasia, makuasia... - Hoikka on paras!
Ugly Kid Joe kirjoitti:
Eikä varmaan sinunkaan aivokapasiteetissasi tapahtunut negatiivista kehitystä (uskomattoman nopean) painonpudotuksen seurauksena.
Ei todellakaan...aivot toimii ku rasvattu! Eikä todellakaan mitenkään blondi-tasolla!
- FA
EX-lihava! kirjoitti:
Siis kaikella lailla hoikkana on hyvä olla! On silmänruokana, tuntuu hyvälle itselläkin, itsetunto hehkeimmillään, mieliala korkealla, varmuutta ...voisin jatkaa vaikka kuinka pitkän luettelon positiivisia puolia ja lihavana olemisen ongelmat on taas päivastasia äskeisistä. JA SE JOKA EI NYT JOSTAIN SYYSTÄ MUKA LAIHDU tai VOI LAIHDUTTAA KEKSII VAAN KAIKKEA TEKOSYYTÄ, EIKÄ SELLASELLA IHMISELLÄ VAAN YKSINKERTASESTI OO SELKÄRANKAA SIIHEN!!! SILLOIN PITÄÄ OLLA HILJAA RIVIS EIKÄ VALITTAA SIT KELLEKKÄÄN JA VOIVOTELLA!kaikkien mielestä laihtuminen ei lisää seksikkyyttä tai haluttavuutta.
Tiedän miltä tuntuu hoikka nainen minua vasten, enkä ikinä vaihtaisi isoa naista, pienempään kuin xl.
Sorry mutta niin se minun kohdallani on. Ja olen mitoiltani 185/75 heheheheh - Lähis
EX-lihava! kirjoitti:
Siis kaikella lailla hoikkana on hyvä olla! On silmänruokana, tuntuu hyvälle itselläkin, itsetunto hehkeimmillään, mieliala korkealla, varmuutta ...voisin jatkaa vaikka kuinka pitkän luettelon positiivisia puolia ja lihavana olemisen ongelmat on taas päivastasia äskeisistä. JA SE JOKA EI NYT JOSTAIN SYYSTÄ MUKA LAIHDU tai VOI LAIHDUTTAA KEKSII VAAN KAIKKEA TEKOSYYTÄ, EIKÄ SELLASELLA IHMISELLÄ VAAN YKSINKERTASESTI OO SELKÄRANKAA SIIHEN!!! SILLOIN PITÄÄ OLLA HILJAA RIVIS EIKÄ VALITTAA SIT KELLEKKÄÄN JA VOIVOTELLA!Ois kiva tietää mil keinol oot saanu pudotettuu 6 kuukaudes reilut 30 kiloo??? Et ainakaa mitekää terveydellisesti järkevi keinoi oo voinu pudottaa...
Järkevää o pudottaa n. 1,5-2 kg/kk, koska kaikki muu pudotettu menee pois lihaksista, myös sydänlihaksesta!!!
Mieti sitä! - Lähis
Lähis kirjoitti:
Ois kiva tietää mil keinol oot saanu pudotettuu 6 kuukaudes reilut 30 kiloo??? Et ainakaa mitekää terveydellisesti järkevi keinoi oo voinu pudottaa...
Järkevää o pudottaa n. 1,5-2 kg/kk, koska kaikki muu pudotettu menee pois lihaksista, myös sydänlihaksesta!!!
Mieti sitä!Pyydän anteeks, viestini oli tarkotettu EX-lihaval ei sul!!!
- Lähis
EX-lihava! kirjoitti:
Siis kaikella lailla hoikkana on hyvä olla! On silmänruokana, tuntuu hyvälle itselläkin, itsetunto hehkeimmillään, mieliala korkealla, varmuutta ...voisin jatkaa vaikka kuinka pitkän luettelon positiivisia puolia ja lihavana olemisen ongelmat on taas päivastasia äskeisistä. JA SE JOKA EI NYT JOSTAIN SYYSTÄ MUKA LAIHDU tai VOI LAIHDUTTAA KEKSII VAAN KAIKKEA TEKOSYYTÄ, EIKÄ SELLASELLA IHMISELLÄ VAAN YKSINKERTASESTI OO SELKÄRANKAA SIIHEN!!! SILLOIN PITÄÄ OLLA HILJAA RIVIS EIKÄ VALITTAA SIT KELLEKKÄÄN JA VOIVOTELLA!Ois kiva tietää mil keinol oot saanu pudotettuu 6 kuukaudes reilut 30 kiloo??? Et ainakaa mitekää terveydellisesti järkevi keinoi oo voinu pudottaa...
Mieti sitä! - Ihannepainoinen
Lähis kirjoitti:
Ois kiva tietää mil keinol oot saanu pudotettuu 6 kuukaudes reilut 30 kiloo??? Et ainakaa mitekää terveydellisesti järkevi keinoi oo voinu pudottaa...
Mieti sitä!Se on todella mahdollista!!!
Laske nyt itekki!
6kk 0n 180 päivää(keski kk 30 pvää)
Eli 30kg : 180 pvää= 0,166kg/pvä, se kertaa 7 pvää eli viikko on 1,166kg!
ja se taas kertaa 4viikko saadaan kuukausi tulos=4,664kg ja se taas kerrotaan kuudella kuukaudella on 27,98kg eli ~ 28kg ja jos vähäkin urheilee niin kyllä paino putoo ku vettä vaan TERVEELLISESTI!!!
Ite oon tiputtanu saman verran aikoinani PAINONVARTIJOIDEN ENSIMMÄISELLÄ OHJELMALLA!!!
Kyllä "HOIKKA ON PARAS" ON OIKEESSA!!! - Lähis
Ihannepainoinen kirjoitti:
Se on todella mahdollista!!!
Laske nyt itekki!
6kk 0n 180 päivää(keski kk 30 pvää)
Eli 30kg : 180 pvää= 0,166kg/pvä, se kertaa 7 pvää eli viikko on 1,166kg!
ja se taas kertaa 4viikko saadaan kuukausi tulos=4,664kg ja se taas kerrotaan kuudella kuukaudella on 27,98kg eli ~ 28kg ja jos vähäkin urheilee niin kyllä paino putoo ku vettä vaan TERVEELLISESTI!!!
Ite oon tiputtanu saman verran aikoinani PAINONVARTIJOIDEN ENSIMMÄISELLÄ OHJELMALLA!!!
Kyllä "HOIKKA ON PARAS" ON OIKEESSA!!!Jos normaalitahti eli järkevä tahti laihduttaa o 1,5-2 kg/kk, ni se tekee 6 kuukaudes yht. n. 9-12 kg!!!
(Mut jos laihduttaa ton 1,5-2 kg/vko ni se tekee 6-8 kg/kk eli sil tahil laihduttas puoles vuodes 36-48 kiloo!)
Kyl sen ny järjenki pitäs sanoo, ettei oo järkevää laihduttaa yli 30 kiloo puoles vuodes...tuskimpa kenenkää elimistö tollasest rääkist tykkää, en ainakaa usko!
- exco
... lähtee makkarat, noin. Vatsat sisään, perse ojoon. Kuulkaas.
Miksi te taistelette tästä? Yksi paskanmaku miksi joku on lihava, miksi joku laiha. Vielä vähemmän suussa maistuu syy miksi toisia kiinnostaa itsensä ylläpito ja toisia ei tosiaan.
Nykymaailma painottaa asioita niin naurettaviin suuntiin, että on turha kenenkään leikkiä pyhimystä ja huutaa julki omia ajatuksiaan - paskaan ne hukkuu kuitenkin.
Katsokaas sitä MTV:n World Wide dance systeemiä, missä hytkyy jos jonkinnäköistä hernekeppiä pikkuhousuissa ympäri palloa reaaliajassa. Sitten se kuuluisa MTV-generaatio vielä katsoo sitä paskaa monttu auki, kuola valuen 'Toltako ihmiset tuolla näyttää?'. VOILA!!! Syntyy anoreksia, syömishäiriöt, masennus ja angstiat...
Tämä pallo on täynnä ihmismielen tyhjänpäiväistä paskaa - kaikki me kuollaan kumminkin. Eletään nyt jumalauta kukin tavallamme, vielä kun voidaan.- aislin
kerrankin joku joka on samaa mieltä! miten ees ihmiset jaksaa kiistellä jostain painoasioista enään täällä, johan siitä on jos jonkin näköstä galluppia ja tutkimusta tehty! Eiköhän olla niinku ollaan, kunhan tyytyväisiä itteensä..?? ;)
- Ugly Kid Joe
juuri tuota minä ajoin takaa. Tai ainakin osittain. Mielipiteitä voi kirjoitella tänne aikansa kuluksi, vaikka niistä tuskin on kenellekään hyötyä, joskus kenties huvia.
Tarkoitin, ettei sillä miltä näyttää tosiaan pitäisi olla mitään väliä, ei puolin eikä toisin.
- Freak
Ei kukaan ole ikinä tyytyväinen, ei laihana ei lihavana ei normaalina ei alipainoisena ei ylipainoisena. Sileä naama toivoo jotain pilkettä ja finninaama toivoo vauvan pyllyä.
Totuus tulee tässä: MILLOIN TE, JOTKA KESKUSTELETTE LIHAVISTA JA LAIHOISTA IHMISISTÄ, ALATTE AJATTELEMAAN AIVOILLANNE (EI KILOILLANNE, OLI NIITÄ PALJON TAI VÄHÄN) JA YMMÄRRÄTTE TÄMÄN: LIHAVA IHMINEN TAI LAIHA IHMINEN ON PALJON MUUTAKIN KUIN NE KILOT. TE PUHUTTE HEISTÄ "LIHAVINA" JA "LAIHOINA" MUTTA MILLOIN TE HUOMAATTE ETTÄ PAINON TAKANA (OLI SE MIKÄ TAHANSA?) ON IHMINEN? lihava voi olla tyhmä ja kaunis laiha voi olla fiksu ja ruma, lihava voi olla tyhmä ja ruma, laiha voi olla kaunis ja fiksu, lihava voi olla kaunis ja fiksu ja laiha voi olla ruma ja tyhmä. Huomaatteko ongelman tässä ajattelutavassa? Onko kukaan ihminen VAIN lihava? vain laiha? Voiko joku olla pelkästään fiksu ja ruma? Eikö ihmiseen, luomakunnan monimutkaisempaan olentoon, kuulu muitakin adjektiiveja? Miksi te yritätte mahduttaa ihmisen olemuksen, koko sen kauneuden, yhteen pieneen purkkiin jossa päällä on tarra ja nimitys: paino: 80kg
Miksi? - Nea
mun mielestä lihavia eikä myöskään laihoja sais haukkua. esim mun kaverii on haukuttu siitä että se on lihava eikä se sen mielestä oo hauskaa. mua taas on haukuttu siitä et mä oon laiha eikä se oo kivaa!
JOTEN LIHAVIA EI SAA HAUKKUA, KOSKA EI NE VOI SILLE MITÄÄN JOS NE ON VÄHÄN LIHAVIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EIKÄ LAIHOJAKAAN SAA HAUKKUA, KOSKA EI NEKÄÄN VOI SILLE MITÄÄN JOS NE ON LAIHOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Amalia
Näin on asiat.
Ja toiseen asiaan:
Kun näen nelikymppisen lösömahaisen, miehen vaikka, niin se antaa sellaisen kuvan minulle siitä miehestä, että sillä ei oikein ole tuo elämä hallinnassa, lössähtänyt on, lössö mikä lössö, ja joka alueella!
Pointti tähän:
KAIKKI voivat laihduttaa, ei ole ylivoimaista se!
Ja miksi päästää itsensä ylipainoiseksi on jo sinällään kummallista; pitäisihän se huomata jo vaatteiden pienuudesta, että tarttis tehrä jotain....ennenkuin on kilokaupalla kertynyt sitä läskiä.. - -nina-
mä olen hoikka...haluisin olla jo terveydenkin kannalta jo hieman painavampi...mutta en voi lihota koska suvussani on joku geeni joka estää lihoomisen...
mä tunnen monta ja olen monenkin hieman pullemman ihmisen kaveri...ja olen huomannut että heillä on ainkin sydän paikallaan...toisinkin muutamalla missi-mitat täyttävällä kaverillani....silti ulkonäkö ei ratkaise kavereitani...
olen ystävä oli hän minkä kokoinen tahansa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324751Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene172691Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642573Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252465- 341875
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321661Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731506Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?661496- 661304
- 821241